VW Passat bitdi vs tdi
Re: VW Passat bitdi vs tdi
G R je to sice pekelne rychle, ale soucasne strasne sterilni auto. ovsem vedle Passatu biTDI to bude superzabavna raketa
M135i je prima, ale jen jako RWD. mam ovsem obavu, ze za 800t bez dane bude holatko bez poradne vybavy.
jen jeste k tem Passatum. podle me je biTDI nesmysl. to uz radeji A4, ktera se velmi povedla.
M135i je prima, ale jen jako RWD. mam ovsem obavu, ze za 800t bez dane bude holatko bez poradne vybavy.
jen jeste k tem Passatum. podle me je biTDI nesmysl. to uz radeji A4, ktera se velmi povedla.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: VW Passat bitdi vs tdi
M135i bych bral jedině jako RWD, v BMW bych byl schopen dohodnout cenu, avšak pořád bych se slušnou výbavou pohyboval někde kolem 900. Když už jsme u tohoto tématu, jsem celkem líný člověk a chtěl bych automat, ale do 135i dávat automat je celkem nesmysl že? Nebo nějakou zkušenost s tímto?mmira píše:G R je to sice pekelne rychle, ale soucasne strasne sterilni auto. ovsem vedle Passatu biTDI to bude superzabavna raketa
M135i je prima, ale jen jako RWD. mam ovsem obavu, ze za 800t bez dane bude holatko bez poradne vybavy.
jen jeste k tem Passatum. podle me je biTDI nesmysl. to uz radeji A4, ktera se velmi povedla.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Automat do M135i je ako diesel do kabria...urcity racionalny dovod to mozno ma, ale...
Moj podpis vystihuje moj nazor na AT dostatocne
Moj podpis vystihuje moj nazor na AT dostatocne
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: VW Passat bitdi vs tdi
O jedné lehce jeté M135i bych věděl
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Passat bitdi vs tdi
No, co k tomu říct....pavproch píše:ref Golf R: počkej až řidičBob dolyžuje
B8 jakékolivTDI a Rko, jsou úplně jiná auta.
B8 ve 190k verzi provozuji - jel jsem s tím a ten motor mne vůbec nezaujal. Vlastně nevím, proč bych si jej měl koupit místo 150k. Snad jenom kvůli jednomu kvaltu v DSG navíc.
Popravdě, ani 240k TDI není žádná bomba - čekal jsem od toho víc. Nejede to špatně, ale že bych so z toho sedmul na řiť, to taky ne. Když to porovnám s 3.0TDI ve verzi V6, tak to byla úplně jiná liga. Dokonce i 3.0V6 TDI 205k jelo podle mne líp než tohle podivné biturbo.
GolfR je zcela jiná liga - to jede moc pěkně a kdykoliv řidič chce. Jenom bych doporučil DCC, které ve vteřině změní podvozek na komfortní a dá se přežít i pojezd po Pze. Za mne nenápadné a dynamické auto, za slušný peníz.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Díky za odpověď, nechtěl jsem srovnávat B8 s Rkem, to by byl nesmysl. Srdce říká Rko, rozum passat. Chtěl bych se ještě zeptat, jak se pohybuje spotřeba u Rka třeba při dálnicové 130 a popřípadě dlouhodobá? díkyřidičBOB píše:No, co k tomu říct....pavproch píše:ref Golf R: počkej až řidičBob dolyžuje
B8 jakékolivTDI a Rko, jsou úplně jiná auta.
B8 ve 190k verzi provozuji - jel jsem s tím a ten motor mne vůbec nezaujal. Vlastně nevím, proč bych si jej měl koupit místo 150k. Snad jenom kvůli jednomu kvaltu v DSG navíc.
Popravdě, ani 240k TDI není žádná bomba - čekal jsem od toho víc. Nejede to špatně, ale že bych so z toho sedmul na řiť, to taky ne. Když to porovnám s 3.0TDI ve verzi V6, tak to byla úplně jiná liga. Dokonce i 3.0V6 TDI 205k jelo podle mne líp než tohle podivné biturbo.
GolfR je zcela jiná liga - to jede moc pěkně a kdykoliv řidič chce. Jenom bych doporučil DCC, které ve vteřině změní podvozek na komfortní a dá se přežít i pojezd po Pze. Za mne nenápadné a dynamické auto, za slušný peníz.
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Pokud ti nevadí cena a nadváha, tak si klidně kup B8 BiTDI DSG 4Mot. Není to špatný auto. Pokud někdo cestuje hodně dálkovky svižněji po dálnicích, tak to může dávat smysl. Ale nečekej od toho nějaký dramatický pocit z rychlosti/zrychlení. Pro tvůj malý roční nájezd (25tkm) bych v B8 vyzkoušel 2.0TSI 4Mot nebo předohrab. Pokud netrváš na 4Mot, tak asi 2.0TSI předohrab bude nejrozumnější volba. Co ušetříš na nákupní ceně, můžeš projezdit v palivu. Zbylý kamna TDI v B8 mě ničím neoslovují. Je to hlučný a nejede to. Pokud si budeš konfigurovat B8, tak určitě nezapomeň lepší adaptviní LED2, lepší sedadla, adaptivní podvozek. Digitální budíky jsou věcí osobního vkusu. Já bych je nechtěl.
Pokud ti stačí prostorově Golf R, tak není co řešit. To auto je překvapivě komfortní a zároveň jisté. Jediná nevýhoda je malá nádrž. Spotřeba bude podle stylu jízdy. Pod 10 bych to reálně neviděl.
Pokud ti stačí prostorově Golf R, tak není co řešit. To auto je překvapivě komfortní a zároveň jisté. Jediná nevýhoda je malá nádrž. Spotřeba bude podle stylu jízdy. Pod 10 bych to reálně neviděl.
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Díky díky, budu čím dál tím víc přemýšlet o Rku. Prostorově mi stačí auto pro 2 a nějaký kufr (popřípadě zadní sedadla), takže golf je pro mě dostačující.x2005 píše:Pokud ti nevadí cena a nadváha, tak si klidně kup B8 BiTDI DSG 4Mot. Není to špatný auto. Pokud někdo cestuje hodně dálkovky svižněji po dálnicích, tak to může dávat smysl. Ale nečekej od toho nějaký dramatický pocit z rychlosti/zrychlení. Pro tvůj malý roční nájezd (25tkm) bych v B8 vyzkoušel 2.0TSI 4Mot nebo předohrab. Pokud netrváš na 4Mot, tak asi 2.0TSI předohrab bude nejrozumnější volba. Co ušetříš na nákupní ceně, můžeš projezdit v palivu. Zbylý kamna TDI v B8 mě ničím neoslovují. Je to hlučný a nejede to. Pokud si budeš konfigurovat B8, tak určitě nezapomeň lepší adaptviní LED2, lepší sedadla, adaptivní podvozek. Digitální budíky jsou věcí osobního vkusu. Já bych je nechtěl.
Pokud ti stačí prostorově Golf R, tak není co řešit. To auto je překvapivě komfortní a zároveň jisté. Jediná nevýhoda je malá nádrž. Spotřeba bude podle stylu jízdy. Pod 10 bych to reálně neviděl.
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Pokud ti staci male auto a nebylo by to uplne mimo rozpocet, tak bych pouvazoval nad tim bavorakem, jelikoz zvuk sestivalce je uzasna vec, takze je na zvazeni, jestli mu neobetovat trochu te vybavy, dokud je stale k mani...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Rko dovede jezdit i pod 10 a to vcelku i hluboko pod 10...ale to je jízda v rámci limitů s nulovým využitím potenciálu. Při běžném blbnutí se dá jezdit 9-11, což znamená, že se libovolně odpíchneš na křižovatce a jezdíš tak limity +30.
Při 130 dálnici se hravě dostaneš pod 10l. To auto je relativně lehké a pokud nedržíš plyn u podlahy, tak ta spotřeba není nijak strašidelná.
Uznávám, že s tím nebude taková legrace, jako se 135i, ale to pouze proto, že to je Golf - vždy jistý a s jasně danými jízdními vlastnostmi. Ale auto je to skvělé a chybu určitě neuděláš.
Při 130 dálnici se hravě dostaneš pod 10l. To auto je relativně lehké a pokud nedržíš plyn u podlahy, tak ta spotřeba není nijak strašidelná.
Uznávám, že s tím nebude taková legrace, jako se 135i, ale to pouze proto, že to je Golf - vždy jistý a s jasně danými jízdními vlastnostmi. Ale auto je to skvělé a chybu určitě neuděláš.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time