BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

nechcu být za kazišuka, ale.... dyž sem asi před 3 rokama taky vymetl pořádnou díru (PP kolo), tak sa dva roky nic nedělo a pak mi to kolo "upadlo" .... a byla z teho sranda za 70 (mám ale xD) :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od oxik »

Zas tak velka dira to nebyla, ale mozna mam malinko natoceny volant pri jizde rovne.. jakmile se otepli, prezuju a dojedu na geo..
Prekvapila me u nich pekna cena i super pristup mechaniku, mohl jsem byt u vseho, vsechno mi vysvetlil a prosli jsme cely podvozek a divil se, jak je mozne, ze mam na podvozku vsechmo jeste z fabriky a nic se o vymenu nehlasi :D Jen jsme menili tycku stabiku..150kc/30min a geo 1000/cele auto..to jsem se zas rozepsal OT :D Ale myslim ze to zkontroluje dobre a odpadnuti kola se vyvaruju :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

K dnesnimu clanku. Co bylo za problem u 1M? Ze melo zivejsi zadek? Nebo divoky motor? Pridje mi ze to tomu auto zrovna dodalo charakter. Kdezto zvuk z repracku, 150 stupnova stabilizace 30 modu nastaveni kdejake blbosti mi neprijdou jako veci podstatny u sportovniho auta.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Problém byl v tom, že tam byl v určitých jízdních režimech extrémně dlouhý a výrazný turbolag.... takže když si na mokrém/kluzkém přidal (enem troche víc než si měl), taxe napřed nedělo nic a potem všechno a rychle (a nedalo sa to už jakoukoli prací s plynovým pedálem ovlivnit)... a byls v příkopě... i se zapnutou stabilizací
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

Já jsem teda od majitelů 1M o výrazném turbolagu teda neslyšel.

Jo, bylo to auto ve vyšších rychlostech celkem dost nestabilní, ale to jsou všechny kupé týhle generace. Dokonce se citelně zvedá kapota nad 220 nebo kolik. Problémy s trakcí měly na svědomí taky gumy - orig. PS2 moc nedržely.

Mělo to svý mouchy, ale ty jen přispěly k charakteru toho auta.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Já tu turbodíru zažil osobně.... na místě spolujezdce vedle -pj- .... a bylsem přitem posrán strachy... a to bylo o den či dva dříve než napsal tohle:
Neměl jsem zpočátku žádné větší nutkání dráždit hada bosou nohou, tenhle mrzák ale kouše, i když se držíte pěkně zkrátka. V rychlosti mezi 100 a 120 km/h jsem se při zcela vypnuté stabilizaci a opravdu jemné práci s plynem snažil opustit první mokrou sérii zatáček na třetí rychlostní stupeň (to neznamená žádné extra vysoké otáčky, 1 M na trojku jede až 180 km/h), více jak z jedné třetiny jsem pedál plynu nezmáčkl. Zpočátku šlo vše hladce a vůz pozvolna zrychloval směrem k další šikaně. V tu chvíli to ale přišlo - turbo se po prvotní prodlevě intenzivně probudilo k životu a i když jsem to očekával a snažil se rychlý přísun výkonu navíc regulovat plynem, nedalo se to zastavit. Stádo asi tak padesáti cválajících klisen se rozběhlo k zadním kolům a ve spolupráci se samosvorným dieferenciálem je okamžitě začalo hnát po tečně ven ze silnice.

Co v takovém případě udělá zručný „zadokolkař”? Začne zadní kola primárně krotit plynovým pedálem a samozřejmě přidá adekvátní kontra volantem. Takový postup se ale v tomto případě míjí účinkem, přesně kontrolovat chování zádě plynem je zhola nemožné. Můžete se pokoušet si zvyknout na chování motoru v reakci na plyn jak dlouho chcete, ale dosáhnout pocitu nadvlády nad autem není vůbec reálné. Motor si stále žije tak trochu svým vlastním životem, mezi vámi a ním leží velká turbopropast, ve které se ztrácí nejen projevy vaší vůle, ale i mnoho ideálů o naladění 1 M.

Snažil jsem se ještě po desítky dalších kilometrů převzít velení, ale bylo to marné. Tady velí kapitán Turbo a ke slovu vás pustí jen když se nečinně povaluje kdesi pod hranicí jeho oblíbených otáček. Pak už více nebo méně nespolupracuje. Je to pořád dokola - vyjíždíte ze zatáčky, víte co může přijít, snažíte se na plyn našlapovat jak Rádži Tamil na koberec se střepy, ale stejně se to stane znovu. Rána, nával výkonu na zadní osu, ztráta trakce a let směr pole. Uberete a nic, motor ještě chvíli tlačí zadní kola ven ze silnice, i když si to již chvíli nepřejete. Je úplně jedno, jak máte rychlé nohy, v 1 M potřebujete rychlé ruce. Volant je to jediné, co vás i přes jinak ignorantský elektrický posilovač poslouchá a dokáže s celou situací něco dělat. Ale zvládne to vždy? Po mém soudu nikoli, když to s plynem přeženete, pomůže vám zpátky do hry zase jen plyn a ten si v 1 M hraje vlastní part.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Zajimavy, nemel nejakou porouchanou verzi? Tady to nekdo kroti kralovsky ^:)^



I si to prehazuje z jednoho driftu do druhyho.


Btw. nemelo sport tlacitko a tim padem moc aktivni? Ja kdyz se klouzal na snehu tak mi to bez nej prislo lepsi :-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Byla to předváděčka, která dle názoru -pj- ( i mého) neměla deklarovaných 340kobyl, ale aspoň 400-420.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Asi to vazne bylo nejaky postelovan/rozbity

Autocar:
There is little lag, but it would be incorrect to say there was none. Throttle response is sensational for a twin-turbo engine, but it’s not as sharp as an M3’s. And while it really does kick from a lot less than 2000rpm, there are still small but discernible steps in your progress as you rev through to peak power, almost as if the engine is pausing momentarily to draw another breath.
http://www.autocar.co.uk/car-review/bmw ... erformance

A v evo recenzi si taky posmakuje :-)


V recenzi od PJ to zni jako katastrofa ...
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Treba koupit rapida :p
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět