Už jsem to tady psal 2x - kdysi jsem to dělal a nemělo to prakticky žádný výsledek, protože ten kdo nechce, tak tomu stejně neuvěří a bude v tom hledat podvod a falšovaní. Kdo chce a kdo mi věří, tak žádná videa nepotřebuje, dá si poradit a sám se přesvědčí, jestli jsem mu říkal pravdu.VS* píše:Proč všechna videa co postujete jsou ze zahraničí? To je takový problém udělat něco v CZ? Tohle fakt nechápu... Máte zastoupení pro Stinger v CZ tak by to chtělo na tom trochu zamakat...
Starý Stinger Laser byl výrazně dražší než LI Dual a dokonce dražší než AL G9 RX/RX Dual, ale výkonnostně byl až za AL a LI, takže je logické, že jsem lidem doporučoval lepší a přitom levnější rušičky. Nový Stinger Laser HD by měl být výkonnostně podstatně lepší, bohužel cena ještě více vzrostla. Ovšem podle mých zkušeností zájemci o Stinger cenu moc neřeší a jestli něco stojí o 10-20 tisíc víc je vůbec nevzrušuje, když si u specializované firmy klidně objednají doplňkové práce na novém voze za 500-600 tisíc. Alespoň takové info mám od některých dealeru, když jim nabízím Stinger Card HD pro případ, že by se zákazník cukal kvůli ceně Stinger VIP.řidičBOB píše:AR.cz: ale jděte...vždyť i vy sám jste zákazníkům doporučoval raději jiný laser modul než je ten od Stingera...kvůli né úplné spolehlivosti. Znám osobně minimálně dva takové Chápu, že hájíte barvy, ale víme oba, že tomu, co tvrdíte, sám nevěříte.
2x více čidel = 2x vyšší cena, ale také 2x více místa/2x více děr
2x více čidel = jednodušší a rovnoměrnější rozmístění čidel v masce vozidla, ale občas mám také pocit, že to Stinger zbytečně komplikuje a přehání, viz: http://www.stinger.com/downloads/STINGE ... S_V2.1.pdf