Onboard videa
Re: Onboard videa
koukam, ze to tu zacina byt jak v rusku
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Onboard videa
Udelal to spravne, jediny spravny postup je co nejvic snizit rychlost a pokusit se uhnout. Tecka.Zajda píše:Ano, měl se přiblížit návěsu a hrdinně vyčkat na trojprůjezd A teď tedy vážně - bylo jasné, že se s rezervou zařadí zpět, proč riskovat kontakt s koly návěsu? Navíc ještě na úkor možnosti pozvolna se zařadit zpět (nalepený ke kraji by musel až úplně za koncem návěsu a o to ostřeji). Bezvýhradní aplikaci takových pouček stavím na roveň zmíněnému sledování vodorovného značení jakožto hlavního parametru pro okamžik předjetí.driver píše:6. vejdou se tři auta nebo se škrtnou mimo nosníky.
Predjizdeni je obecne nebezpecny manevr a ohlidat vsechna rizika nelze. Dulezite je, kdyz krizova situace nastane, ji resit a nezpanikarit. Dokazu si predstavit jak mene zkuseny ridic nevyhodnoti situaci tak rychle nebo se pokusi predjizdeni dokoncit nebo by jenom neumel dostatecne brzdit a pak to zkonci srazkou nebo uhybnym manevrem do stromu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Hele, já bych taky řekl, že ten řidič Audi to udělal schválně... Dokonce si myslím, že pár vteřin i koketoval s myšlenkou ujet.
Úplně nechápu, proč by měl být s touto nehodou bez kamery problém, jelikož z místa nehody a z poškození vozidel muselo být zcela zřejmé, že řidič s kamerou naboural do řidiče Audy, který má ovšem povinnost neohrozit řidiče v jízdním pruhu, do kterého přejíždí.
Úplně nechápu, proč by měl být s touto nehodou bez kamery problém, jelikož z místa nehody a z poškození vozidel muselo být zcela zřejmé, že řidič s kamerou naboural do řidiče Audy, který má ovšem povinnost neohrozit řidiče v jízdním pruhu, do kterého přejíždí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Můžu potvrdit, že němečí řidiči z bývalého východního bloku občas jezděj jak dementi. Podjíždění tam je normální předjíždějí manévr a když spatřej auto s českou RZ, tak občas chtěj i školit. Probliknout je, znamená občas koledovat si o to, že helmut na vás zavolá dálniční polici, že ho ohrožujete.honziss píše:Bych se vubec nedivil, kdyby ten manevr audi byl naschval. Uz jsem se s podobnym zakernym a lstivym chovanim nemeckych ridicu vuci ostatnim setkal na DE dalnicich, byt ne vuci me osobe...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Můžu potvrdit, že němečtí řidiči obecně jezdí jak dementi. Mohu potvrdit i to, že helmut volá Simíra s Gerchánem a vymyslí si klidně i docela slušnou pohádku, aby na vás navléknul TČ ohrožení a nátlak v silničním provozu. Takové čtení protokolu je pak docela velká legrace...a u soudu také
Nakonec se z toho dají vytřískat docela slušné evry
Nakonec se z toho dají vytřískat docela slušné evry
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Obzvlast vysilujou kdyz za nima nedodrzim dostatecne velkou vzdalenost, kterou 3s predtim vyrobili presunem do levyho, bez blinkru, v kiludvacet a ja musel fest brzdit abych se jim nepodival do kufru. A nejtypictejsi msta je takova, ze pak uhnou doprava a zacnou zrychlovat co to jde aby je clovek nepredjel. A co si budem povidat, 116d na tyhle 100-200 sprinty moc nebyla, takze s jednim takovym trotlem jsem se pretahoval vetsinou dost dlouho :/řidičBOB píše:Můžu potvrdit, že němečtí řidiči obecně jezdí jak dementi. Mohu potvrdit i to, že helmut volá Simíra s Gerchánem a vymyslí si klidně i docela slušnou pohádku, aby na vás navléknul TČ ohrožení a nátlak v silničním provozu. Takové čtení protokolu je pak docela velká legrace...a u soudu také
Nakonec se z toho dají vytřískat docela slušné evry
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
Tak tohle zdržování v levém a následná akcelerace po zařazení do pravého je oblíbená kratochvíle i jezdců u nás... Na to je jen jeden recept - power... A když nejsou koně, tak trpělivost, protože takoví při následném předjíždění opět zpomalí atd...
Jinak kromě nedodržení odstupu jsou němci ještě obzvlášť citliví na blikání (na dálnici zakázano a bráno opravdu jako nátlak) a pak hlavně podjetí. Jednou se mi stala následující situace - jel jsem v pravém pruhu tříproudé dálnice asi 160 a dojížděl jsem starou Fiestu jedoucí vesele v prostředním pruhu asi 120-130. Zároveň nás v levém dojížděla asi světelnou rychlostí Panamera. Nejrozumnější pro všechny mi v tu chvíli přišlo prostě pokračovat dále v pravém, trojbliknul jsem ještě pravým blinkrem abych dal vědět jezdci v Panameře, že se mu tam opravdu nehodlám nacpat těsně před čumák přes dva pruhy. Tak jsme objeli Fiestu zároveň z obou stran - nikdo nemusel ani sundávat nohu z plynu a jelo by se v klidu dál. Po té začala Fiesta pro mě dost neuvěřitelně zrychlovat, pán mě dojel a začal vedlě mě zuřivě troubit, blikat a něco gestikulovat...
Jinak kromě nedodržení odstupu jsou němci ještě obzvlášť citliví na blikání (na dálnici zakázano a bráno opravdu jako nátlak) a pak hlavně podjetí. Jednou se mi stala následující situace - jel jsem v pravém pruhu tříproudé dálnice asi 160 a dojížděl jsem starou Fiestu jedoucí vesele v prostředním pruhu asi 120-130. Zároveň nás v levém dojížděla asi světelnou rychlostí Panamera. Nejrozumnější pro všechny mi v tu chvíli přišlo prostě pokračovat dále v pravém, trojbliknul jsem ještě pravým blinkrem abych dal vědět jezdci v Panameře, že se mu tam opravdu nehodlám nacpat těsně před čumák přes dva pruhy. Tak jsme objeli Fiestu zároveň z obou stran - nikdo nemusel ani sundávat nohu z plynu a jelo by se v klidu dál. Po té začala Fiesta pro mě dost neuvěřitelně zrychlovat, pán mě dojel a začal vedlě mě zuřivě troubit, blikat a něco gestikulovat...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
no nevím - mám mnoho kolegů v D a ani jeden z nich neví o tom, že by to bylo zakázané a dělají to velmi často také. Je ale pravda, že oni na to nereagují. To už víc reagují na levej blinkr...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Daleko vic dementnich ridicu, skolitelu a naschvalniku potkam v CR a SR, nez v Nemecku, a to najezdim nepomerne vic km prave v DE. Nemecti ridici patri porad k tem nejukaznenejsim a nejvyjezdenejsim ridicum v Evrope.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2145
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Nesouhlasím.