Onboard videa
Re: Onboard videa
oxik
1.shoda, neuvěřitelné.
2. Čekat na čáru a pak se střetnout-typické.
3. Chyby žehlit je už někdy pozdě.
4. Nemusíš pořídit, stačí zapůjčit a hodinu jezdit, budeš mít jiné návyky hned.
5. přečti si, co jsi napsal.
6. vejdou se tři auta nebo se škrtnou mimo nosníky.
Kdyby O3 jela o 40kmh víc,tak jste v sobě
I ta Hayabusa se řeší třemi vedle sebe. (Někdy uhne i předjížděný)
1.shoda, neuvěřitelné.
2. Čekat na čáru a pak se střetnout-typické.
3. Chyby žehlit je už někdy pozdě.
4. Nemusíš pořídit, stačí zapůjčit a hodinu jezdit, budeš mít jiné návyky hned.
5. přečti si, co jsi napsal.
6. vejdou se tři auta nebo se škrtnou mimo nosníky.
Kdyby O3 jela o 40kmh víc,tak jste v sobě
I ta Hayabusa se řeší třemi vedle sebe. (Někdy uhne i předjížděný)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Kdyby tam jel o dva dny dřív, tak se ani nepotkajídriver píše: Kdyby O3 jela o 40kmh víc,tak jste v sobě
tvl...to jsou argumenty jak noha!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Kdyby jela rychlejc, byla by dříve vidět a ani bych se do předjíždění nepouštěl, ale to tobě vysvětlovat nemusím, ty všechno víš, a všechno znáš
Re: Onboard videa
řidičBOB píše:Kdyby tam jel o dva dny dřív, tak se ani nepotkajídriver píše: Kdyby O3 jela o 40kmh víc,tak jste v sobě
tvl...to jsou argumenty jak noha!
Kdyby byly v řiti ryby... Driver je pravé požehnání.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
Dneska jsem narazil na tohle video:
Ne/řidič Audi musel na něčem jet, tohle snad jinak neni možný, na mrtvej úhel bych to asi neviděl, spíš z jeho manévru bych řekl, že to byl cílený pokus a měli mu napařit stejnou sazbu jako tomu, co vytlačil TransitaVyjádření autora v komentáři jiného videa píše:mal som štastie že som tu kameru mal,tvrdil že som ho zostrelil ja.dokonca mi poistovna nechcela uhradit škodu pokial som neredložil video.ešte stále nemám preplatenú škodu 1200€.
Re: Onboard videa
Nemyslim ze to byl cileny pokus. Chvili potom co zacne Audi blikat vlevo tak cini i Golf. Audi se presune do stredniho pruhu a Golf tam jde v zapeti na tesno taktez. Ridic Audi aby zabranil stretu tak mohl jit ostre na brzdy, nebo uhnout vlevo. Kdybych mel oznacit primarniho vinika, rekl bych Golf. Zacal predjizdet, kdyz jiz byl predjizden.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Mně se právě zdálo, že Golf dal zatím jen směrovku a čekal, až Audi projede, ale bral jsem to jen podle střešních lyžin, který už nejsou pak moc vidět..takže spíš jen přehnaná reakce Audiny, nicméně nenapadlo by mě krizově uhnout do rychlýho pruhu na dálnici bez předchozího pohledu do zrcátka, jenže a to není čas..složitá situace, ale asi bych spíš brzdil
Re: Onboard videa
No nechtel bych to rozhodovat kdyby kazdy z nich (Audi, Golf) tvrdil neco jineho. Tady je jen jiste, ze ridic auta z vyhledu je v tom nevinne.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Ano, měl se přiblížit návěsu a hrdinně vyčkat na trojprůjezd A teď tedy vážně - bylo jasné, že se s rezervou zařadí zpět, proč riskovat kontakt s koly návěsu? Navíc ještě na úkor možnosti pozvolna se zařadit zpět (nalepený ke kraji by musel až úplně za koncem návěsu a o to ostřeji). Bezvýhradní aplikaci takových pouček stavím na roveň zmíněnému sledování vodorovného značení jakožto hlavního parametru pro okamžik předjetí.driver píše:6. vejdou se tři auta nebo se škrtnou mimo nosníky.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Onboard videa
Bych se vubec nedivil, kdyby ten manevr audi byl naschval. Uz jsem se s podobnym zakernym a lstivym chovanim nemeckych ridicu vuci ostatnim setkal na DE dalnicich, byt ne vuci me osobe...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k