Nové nebo ojetina kolem 350k
Nové nebo ojetina kolem 350k
Zdravím,
porozhlížím se po novém vozítku. Rozpočet je do 400k. Jezdím týdně do 500km (polovinu po dálnici). Vlastním Colt 1,1 2009. Občas budu vozit děti, nákup apod, takze aspon nejaky kufr by to mít mělo. Colt má tuším kolem 180l a plně nám to dostačuje. Ale většinu času v autě strávím sám. Takže spíš hatchback než třeba SUV. Nechci vozit vzduch. Navíc se mi to i víc líbí.
Tempomat a 6 st. převodovku - asi bych něco z toho oželel, ale na dálnici to v jiných autech používám často. Klimatizaci abych neumřel. Min 4 dveře - nehodlám vstávat pokaždé, když budou děti vystupovat nebo nastupovat. Trošku výkonu by neuškodilo - už nechci jezdit po dálnici 100km/h. Čím víc, tím líp. A trošku té další výbavy by neuškodilo - třeba navigace by byla fajn.
U nových aut se finančně vejdu tak na Clio, Ibizu, Corsu, Yaris, možná Fiestu... S výkonem to moc slavné nebude, naopak výbava bude bohatá a můžu si ho složit skoro na míru.
U ojetin mě nejvíc zaujal asi Focus 1,6 Ecoboost. Pak Honda Civic (chybí 6 st., ale fakt se mi líbí). Naopak Škodovku nechci, moc se mi nelíbí. A6 se mi sice líbí a za ty peníze by byla, ale je to na mě možná už dost veliké.
Nevyznám se vůbec v technické stránce výběru. Motory , podvozky apod. Např. fakt má litrový Ecoboost skoro 100kW? Jak dlouho to bude fungovat? Proto potřebuji poradit kam směřovat svůj zrak a čemu se naopak vyhnout.
Předem díky.
porozhlížím se po novém vozítku. Rozpočet je do 400k. Jezdím týdně do 500km (polovinu po dálnici). Vlastním Colt 1,1 2009. Občas budu vozit děti, nákup apod, takze aspon nejaky kufr by to mít mělo. Colt má tuším kolem 180l a plně nám to dostačuje. Ale většinu času v autě strávím sám. Takže spíš hatchback než třeba SUV. Nechci vozit vzduch. Navíc se mi to i víc líbí.
Tempomat a 6 st. převodovku - asi bych něco z toho oželel, ale na dálnici to v jiných autech používám často. Klimatizaci abych neumřel. Min 4 dveře - nehodlám vstávat pokaždé, když budou děti vystupovat nebo nastupovat. Trošku výkonu by neuškodilo - už nechci jezdit po dálnici 100km/h. Čím víc, tím líp. A trošku té další výbavy by neuškodilo - třeba navigace by byla fajn.
U nových aut se finančně vejdu tak na Clio, Ibizu, Corsu, Yaris, možná Fiestu... S výkonem to moc slavné nebude, naopak výbava bude bohatá a můžu si ho složit skoro na míru.
U ojetin mě nejvíc zaujal asi Focus 1,6 Ecoboost. Pak Honda Civic (chybí 6 st., ale fakt se mi líbí). Naopak Škodovku nechci, moc se mi nelíbí. A6 se mi sice líbí a za ty peníze by byla, ale je to na mě možná už dost veliké.
Nevyznám se vůbec v technické stránce výběru. Motory , podvozky apod. Např. fakt má litrový Ecoboost skoro 100kW? Jak dlouho to bude fungovat? Proto potřebuji poradit kam směřovat svůj zrak a čemu se naopak vyhnout.
Předem díky.
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
Focus 1,6 Ecoboost z tebou uvedenýho je rozumná volba. Pokud ti nebude vadit celkově stísněný interiér a podivně plastové pracoviště řidiče.
A6 za 350tKč bude mít nalítáno tak čtvrt milionu a bude dost starý.
A6 za 350tKč bude mít nalítáno tak čtvrt milionu a bude dost starý.
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
1.6 ecoboost má kamarád, kupoval to asi s 60000km, teď má asi 120, vše v pohodě. Má silnější verzi (182k) a i se spotřebou je na tom pěkně (tuším kolem 7l). Takže auto dobrý, ale ta palubka ala Voyager ze Star treku...ale to už je na osobním vkusu každého soudruha.
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
já bych za 400 asi rači volil nové z nošovic nebo žiliny, až se sedmima rokama garance
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
Pokud neznáš 100% historii ojetiny, tak je to vždy sázka do loterie. Takže za mě souhlas s pavprochem.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
Na ty jsou hodně drahé garančky.Konkrétně vím Ceed.pavproch píše:já bych za 400 asi rači volil nové z nošovic nebo žiliny, až se sedmima rokama garance
Bez bodů
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
Pokud se Vám libí Civic, tak proč ne on? Osmá i devátá generace nabízela 6 st. převodovku ke všem motorům, pokud šlo o manuál.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
Za 400 lze pořídit i nějakou roční ojetinu, často ještě v záruce nebo s prodlouženou...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
ja som riesil podobnu otazku akurat ja jazdim takmer cisto dialnicu popr rychle okresky. Rozpocet bol podobny tj max 14k E (u noveho do 20 s tym ze by sa nieco splacalo). V uvahe boli nove i40/optima (mame tam zaujimavu zamestanecku zlavu), auris, nova astra a pod. Z jazdeniek som pozeral Accord 2.4 a C5.
Nakoniec som skoncil pred mesiacom v C5 x7 2.2HDI excl za vyrazne menej. Zostal obrovsky budget na opravy, popr na par dovoleniek. Zatial sulzi velmi dobre . Motor je priam uzasny.
Kamarat akurat caka na novoobjednaneho Focusa Combi Titanium 1.5EB. Tiez nie zla volba.
Nakoniec som skoncil pred mesiacom v C5 x7 2.2HDI excl za vyrazne menej. Zostal obrovsky budget na opravy, popr na par dovoleniek. Zatial sulzi velmi dobre . Motor je priam uzasny.
Kamarat akurat caka na novoobjednaneho Focusa Combi Titanium 1.5EB. Tiez nie zla volba.
C5 Tourer Excl 2.2 biturbo, BMW R1250GS HP, Honda VT750
Re: Nové nebo ojetina kolem 350k
Pokud řešíte koupi auta, doporučuji aby vám radil někdo, kdo už měl 20 aut nebo má, kdo ta auta 20 let kupuje nebo i majitel bazaru má často přehled atd. Hlavně se neptejte mechaniků, Ti Vám pomluví všechno. Všechno se totiž sype... V tom bazaru nemusíte nakupovat. Ale rozumný prodejce (né zaměstnané děcko, ale někdo kdo auta prodává 20let) vám definuje Vaší cílovku. Někdo nevyužije německé auta a ocení levnou Francii, někdo naopak nevyužije levnou pořizovačku ale potřebuje častý levný servis. Jakmile víte, co je Vaše cílová skupina, tak to máte tak jednoduché, že zjistíte, že není z čeho vybírat! Inteligentní lidi si to celé srovnají v hlavě snadno i bez konzultace, ale to jsou ti, co je pro ně volant koníčkem. Typické chyby jsou u výběru automat, čtyřkolka, low cost auta, velká auta atd. Nejde o samotný výběr, ale o to, že případně nejste cílovka. Další problém je změna pravidel, která jsou zažitá: Drahá Korea i Francie, nekvalitní Mercedes, levné díly na Škodovky. Vše je složitější, než vypadá. A bacha na internet. To je jako hospoda. Většina rad jsou nesmysly.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)