Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

tvé argumenty nemohu neslyšet, ale stejně se mé srce technika strojaře bouří myšlence, že 14 deci objemu má hýbat se dvěma tunama...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od ctrl_j »

To je pak ona typicka situace kdy srdce bije pro neco jineho nez by volila hlava.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od Honza42 »

Moje srdce technika se zase bouří, když slyším, že na ježdění po městě do práce v obsazení jedním člověkem je potřeba dvoulitr.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

sumce taky nechytáš na háček na okouny.... (vím, že to pokulhává, ale nesce se mi vymýšlet lepší přirovnání)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od jarka »

Taky bych se toho na normální ježdění nebál. V Doblu (1.45 tuny) máme slaboučkou 1.4 (75 koní) a na normální ježdění je to úplně dostačující. Ve městě je to díky krátkým převodům v pohodě a na dálnici se to na těch 130-140 taky rozhoupe. Nejdřív jsem se s tím bál jet na dovču do itálie, že budeme na dálnici za šneky a nakonec i v plným obsazení to proběhlo úplně v klidu. Každý předjíždění si člověk halt musí rozmyslet a nebo nepředjíždět ;) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

jenomže leguán má extrémně dlouhé převody, teda aspoň ten náš.... ve 140 na 6 to točí pod 3tis....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od oxik »

Honza42 píše:Moje srdce technika se zase bouří, když slyším, že na ježdění po městě do práce v obsazení jedním člověkem je potřeba dvoulitr.
Tak to bys asi dostal technický infarkt, kdybys věděl čím jezdí půlka naší rodiny :D Achjo
mandrinka
Autoškolák
Příspěvky: 28
Registrován: stř 06 kvě 09:07

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od mandrinka »

k86 píše:
mandrinka píše:
k86 píše:Ty si chces koupit SUV a chces jen predni pohon?
Co to je za logiku?
Hele žádnou logiku to nemám, ale měřím dva metry a bolí mě záda a prostě se mi v těhle autech líp sedí, uvažoval jsem i nad Passatem, ale do města je zbytečně moc dlouhý a vlastně jezdím skoro pořád sám, max. ve dvou, a nepřišlo mi, že bych měl kolem hlavy moc místa.
mam 194cm a chapu teda ze jde spis o nastupovani?
Spis o vyhled a celkovy posed. Nastupovani mi nedela problem, ale treba z passata nebo ted jsem jel v superbu a ja z tech aut nevidim, koukam akorat ma stinitka. Musim mit sedacku strasne nizko a pripadam si pak jak ve formuli.

EDIT:

Dobře se mi teď jelo v suzuki SX4 a béčkovém Mercedesu.
Naposledy upravil(a) mandrinka dne pát 26 úno 01:31, celkem upraveno 1 x.
mandrinka
Autoškolák
Příspěvky: 28
Registrován: stř 06 kvě 09:07

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od mandrinka »

pavproch píše:jenomže leguán má extrémně dlouhé převody, teda aspoň ten náš.... ve 140 na 6 to točí pod 3tis....
Pockej, takze i pres ten problematicky motor sis ho koupil znova?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16735
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI

Příspěvek od pavproch »

jaký problematický motor? 2.0TSI (kor gen EA888) je to nejlepší, co konzern kdy v benzínech vyplodil
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět