Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Chci si koupit novy tiguan, v podstate splnuje, to co pozaduju. Mam ho na jezdeni ve meste do prace, obcasne vylety a dalnici do Prahy popr. do Nemec. Z toho plyne, ze diesel asi moc vhodny neni. Takze zbyvaji akorat benziny 1, 4 a 2. 2,0 je ale jenom 4x4, coz vzhledem k vyssi vaze, vyuziti auta a spotrebe nechci. S automatem predkolka je jenom 1,4. Vzhledem k "renome" toho motoru by me zajimalo, jestli je to dobra volba. Predpokladam, ze ten motor uz je vyladeny, ma turbo stejne jako 2,0, olej papa 2,0 snad vic. Automat je k nemu jenom 6stupnovy, je to horsi nebo stejna varianta jako 7stupnovy k 2,0 dana jenom silou toho motoru?
Re: tsi 1,4 v 2, 0
Muzu se zeptat proc brat ten "proflaklej problemovej" motor? Aut jako je tiguan je urcite vice, tak proc tohle?
Vubec je zajimavy jak lidi postupujou ve vyberu auta. Ja mam treba motor (samo po vyberu kategorie/tridy auta) na prvnim miste - jo a netvrdim ze je to spravne.
Vubec je zajimavy jak lidi postupujou ve vyberu auta. Ja mam treba motor (samo po vyberu kategorie/tridy auta) na prvnim miste - jo a netvrdim ze je to spravne.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: tsi 1,4 v 2, 0
zapomeň na 1.4, zopakuju co mi řekl "off record" prodejce, dyž sem objednával leguána (2.0TSI) : "jednačtyřku nebrat, je to příliš malý motůrek na takový kus auta.. "
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Ty si chces koupit SUV a chces jen predni pohon?
Co to je za logiku?
Co to je za logiku?
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: tsi 1,4 v 2, 0
Tak motor je důležitý, ale určitě sis v poslední době všimnul, že výrobci dávají větší přednost tomu s kolika operačními systémy mobilních telefonů lze spárovat infotainment v autě, než jak dobrý je motor. Tak mi dej nějaký příklad auta s podobnou výbavou jako je comfortline + adaptivní tempomat + automatika a dobrým benzínovým motorem.Londoner píše:Muzu se zeptat proc brat ten "proflaklej problemovej" motor? Aut jako je tiguan je urcite vice, tak proc tohle?
Vubec je zajimavy jak lidi postupujou ve vyberu auta. Ja mam treba motor (samo po vyberu kategorie/tridy auta) na prvnim miste - jo a netvrdim ze je to spravne.
Jinak uvažuju, že bych si přikoupil záruku, tak 5-6 let, pak bych to stejně prodal.
To jsi ty jo, co to psal na VW fórum. Tuhle větu si moc dobře pamatuju. Ale to byl ten ještě s řetězy a dvěma turby né? Nebo ten motor byl i slabý, že se s tím špatně jezdilo třeba při předjíždění?pavproch píše:zapomeň na 1.4, zopakuju co mi řekl "off record" prodejce, dyž sem objednával leguána (2.0TSI) : "jednačtyřku nebrat, je to příliš malý motůrek na takový kus auta.. "
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Hele žádnou logiku to nemám, ale měřím dva metry a bolí mě záda a prostě se mi v těhle autech líp sedí, uvažoval jsem i nad Passatem, ale do města je zbytečně moc dlouhý a vlastně jezdím skoro pořád sám, max. ve dvou, a nepřišlo mi, že bych měl kolem hlavy moc místa.k86 píše:Ty si chces koupit SUV a chces jen predni pohon?
Co to je za logiku?
Re: tsi 1,4 v 2, 0
To co tlaci marketing vyrobcu te preci nemusi zajimat. Vyber podle sebe a nejich ne?mandrinka píše:Tak motor je důležitý, ale určitě sis v poslední době všimnul, že výrobci dávají větší přednost tomu s kolika operačními systémy mobilních telefonů lze spárovat infotainment v autě, než jak dobrý je motor. Tak mi dej nějaký příklad auta s podobnou výbavou jako je comfortline + adaptivní tempomat + automatika a dobrým benzínovým motorem.Londoner píše:Muzu se zeptat proc brat ten "proflaklej problemovej" motor? Aut jako je tiguan je urcite vice, tak proc tohle?
Vubec je zajimavy jak lidi postupujou ve vyberu auta. Ja mam treba motor (samo po vyberu kategorie/tridy auta) na prvnim miste - jo a netvrdim ze je to spravne.
Jinak uvažuju, že bych si přikoupil záruku, tak 5-6 let, pak bych to stejně prodal.
To jsi ty jo, co to psal na VW fórum. Tuhle větu si moc dobře pamatuju. Ale to byl ten ještě s řetězy a dvěma turby né? Nebo ten motor byl i slabý, že se s tím špatně jezdilo třeba při předjíždění?pavproch píše:zapomeň na 1.4, zopakuju co mi řekl "off record" prodejce, dyž sem objednával leguána (2.0TSI) : "jednačtyřku nebrat, je to příliš malý motůrek na takový kus auta.. "
Uprimne se v tehle tride vubec neorientuju tak ti nic neporadim, ale treba mazda ma dobry benzinovy motory. Tam by se neco snad vybrat dalo.
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
@mandrinka: jo, předchozí generace leguána měla motůrek 1.4TSI double průserový (turbo+kompresor)- mělo to 118kW, i to docela jelo, ale 1650kilo je prostě na ten motůrek moc, takže ty motory padaly jak zralé hrušky... navíc byly samy o sobě konstrukčně "nedotažené" (mírně řečeno)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
mam 194cm a chapu teda ze jde spis o nastupovani?mandrinka píše:Hele žádnou logiku to nemám, ale měřím dva metry a bolí mě záda a prostě se mi v těhle autech líp sedí, uvažoval jsem i nad Passatem, ale do města je zbytečně moc dlouhý a vlastně jezdím skoro pořád sám, max. ve dvou, a nepřišlo mi, že bych měl kolem hlavy moc místa.k86 píše:Ty si chces koupit SUV a chces jen predni pohon?
Co to je za logiku?
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Tiguán - 1.4TSI v 2.0TSI
Kecy v kleci. Problemovy motor 1.4 TSI je spjat s predchozi generaci agregatu s vykony 90 a 92 kW (turbo), resp. 110 a 118 kW (turbo+dmychadlo).Londoner píše:Muzu se zeptat proc brat ten "proflaklej problemovej" motor? Aut jako je tiguan je urcite vice, tak proc tohle?
Soucasna generace 1.4 TSI je uplne jiny motor, neni to jen pouha evoluce. Stary motor byl podctvercovy (vrtani 76,5 × zdvih 75,6), novy je naopak nadctvercovy (74,5 × 80,0). Stary EA111 rozvody retezem, novy EA211 rozvody remenem atd.
Vzdycky je treba uvazovat v kontextu pouziti. 110 kW je zcela dostatecny vykon na jezdeni primarne po meste a obcasne vylety po dalnici. Ve meste to bude brat o 2l min nez 2.0 TSI a pri dalnicni rychlosti to uzranejsi nebude. S ohledem na provozni podminky si ja naopak myslim, ze 1.4 je pro jeho ucely vhodnejsi nez 2.0.pavproch píše:zapomeň na 1.4, zopakuju co mi řekl "off record" prodejce, dyž sem objednával leguána (2.0TSI) : "jednačtyřku nebrat, je to příliš malý motůrek na takový kus auta.. "
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/