S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Beny9700 »

pavproch píše:já to zkrátil asi o 17% (4,27 na 5,00).... a je to fčíl naprosto booooožžžžžžžííííí kvedlání
Mohu poprosit o konkrétní tip?
Díky.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

Jo, málem sem zapoměl - zkrácení je jen polovina zábavy, druhou polovinou je svor... a doporučuju to dělat u někoho, kdo tomu opravdu rozumí a má přístup k BMW Motorsport dílům... @beny - pošlu ti odkaz na jednu takovou solidní firmu do SZ, ať tady nedělám bordel (čti reklamu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od mmira »

beny: pokd ma clovek MT, tak je zkracovani relativne jednoducha a levna zalezitost - staci sehnat diferak z automatove verze. u automatovych verzi se bohuzel musi nechat vyrobit prevod na miru a stoji to ranec.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

Nejlepsi je to sehnat nekde z nejake borky na bazosi/ebay etc. Asi tam je diff z e46 tak by mohl byt dobry vyber.
Tady je tabulka pomeru.
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm

Mas 3.46 a nejvic vidim u 2.5i 3.64, to nevim jestli se vyplati, pak pripadne z X3 pokud tam pasuje ...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od mmira »

jednu 3.62 z M3 mam doma, ovsem kdovi, jestli sedne
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

To tam neda, casto lidi uvazuji o pridani svoru do z4 ze z4M a nejde to tam primo dat je potreba pouzit dost podstatnou cast komplet zadku ze Z4M.
http://www.turnermotorsport.com/p-107-e ... l-bmw.aspx Nejlip nekde sehnat tohle na ebayi.

Ale nevim zda to stoji za to prejit z 3.46 -> 3.64.
Ja po pruzkumu internetu nasel, ze zabudovani difu u N52 s 265 hp z automatu do manual stahne asi 2,5 s pri zrychleni na 200Km/h ...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Podle této stránky: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm, by SMG verze měla mít 4.23 nebo 4.17. Tak proč tam nejde zabudovat ten 5.0 co má pavproch? Nebo je tam ještě nějaký zádrhel, který jsem nenašel?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

5.00 je "hillclimb" převod z BMW motorsport, spolu s ním sem musel vyměnit i zadní část kardanu, protože jiná příruba (myslím, že tam fčíl mám kardan z e85M)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

jo a ještě taková malá technická poznámka - skoro všechny modrobílé vrtule mají zadní diff velikost 188, enemže u tohodle diffu je hafo verzí - "krátké" a "dlouhé" korunové kolo, různé provedení vstupní i výstupní hřídele atd... takže zaměnitelnost není vždy zaručena...

to co tady psal mmira, že nejsnažší je záměna diffu z MT za AT, je pravda, přesně tohle sem zcela nedávno provedl bramborovi 330ix e91 6MT - ve 200tis km dostal nové diffy určené pro AT (čímž sem ho taky zkrátil, asi 15% (3.15 na 3.64)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

jarka píše:Podle této stránky: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm, by SMG verze měla mít 4.23 nebo 4.17. Tak proč tam nejde zabudovat ten 5.0 co má pavproch? Nebo je tam ještě nějaký zádrhel, který jsem nenašel?
To asi koukas na spatny sloupec. Musis az na final drive. ne na 1 :-)

Ale podle tohoto
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1142
existuje automat, SMG a manual. SMG s manualem maji 3.07, tak by mozna sel pouzit ten z automatu. Nicmene pavproch spravne upozornuje, ze ne vsechno je lehce zamenitelny ...
Odpovědět