pavproch píše:já to zkrátil asi o 17% (4,27 na 5,00).... a je to fčíl naprosto booooožžžžžžžííííí kvedlání
Mohu poprosit o konkrétní tip?
Díky.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Jo, málem sem zapoměl - zkrácení je jen polovina zábavy, druhou polovinou je svor... a doporučuju to dělat u někoho, kdo tomu opravdu rozumí a má přístup k BMW Motorsport dílům... @beny - pošlu ti odkaz na jednu takovou solidní firmu do SZ, ať tady nedělám bordel (čti reklamu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
beny: pokd ma clovek MT, tak je zkracovani relativne jednoducha a levna zalezitost - staci sehnat diferak z automatove verze. u automatovych verzi se bohuzel musi nechat vyrobit prevod na miru a stoji to ranec.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
To tam neda, casto lidi uvazuji o pridani svoru do z4 ze z4M a nejde to tam primo dat je potreba pouzit dost podstatnou cast komplet zadku ze Z4M. http://www.turnermotorsport.com/p-107-e ... l-bmw.aspx Nejlip nekde sehnat tohle na ebayi.
Ale nevim zda to stoji za to prejit z 3.46 -> 3.64.
Ja po pruzkumu internetu nasel, ze zabudovani difu u N52 s 265 hp z automatu do manual stahne asi 2,5 s pri zrychleni na 200Km/h ...
Podle této stránky: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm, by SMG verze měla mít 4.23 nebo 4.17. Tak proč tam nejde zabudovat ten 5.0 co má pavproch? Nebo je tam ještě nějaký zádrhel, který jsem nenašel?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
5.00 je "hillclimb" převod z BMW motorsport, spolu s ním sem musel vyměnit i zadní část kardanu, protože jiná příruba (myslím, že tam fčíl mám kardan z e85M)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jo a ještě taková malá technická poznámka - skoro všechny modrobílé vrtule mají zadní diff velikost 188, enemže u tohodle diffu je hafo verzí - "krátké" a "dlouhé" korunové kolo, různé provedení vstupní i výstupní hřídele atd... takže zaměnitelnost není vždy zaručena...
to co tady psal mmira, že nejsnažší je záměna diffu z MT za AT, je pravda, přesně tohle sem zcela nedávno provedl bramborovi 330ix e91 6MT - ve 200tis km dostal nové diffy určené pro AT (čímž sem ho taky zkrátil, asi 15% (3.15 na 3.64)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
jarka píše:Podle této stránky: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm, by SMG verze měla mít 4.23 nebo 4.17. Tak proč tam nejde zabudovat ten 5.0 co má pavproch? Nebo je tam ještě nějaký zádrhel, který jsem nenašel?
To asi koukas na spatny sloupec. Musis az na final drive. ne na 1
Ale podle tohoto http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1142
existuje automat, SMG a manual. SMG s manualem maji 3.07, tak by mozna sel pouzit ten z automatu. Nicmene pavproch spravne upozornuje, ze ne vsechno je lehce zamenitelny ...