No po dovolené strávené v Camaru Cabrio jsem tak na 80 procent rozhodnutý jít do kabrioletu na léto taky. Zatím nevím co přesně, ale asi nejžhavější kandidát je Z4 minulé generace
Stojí to za to? Na Z4 3,0i SMG?
Co na to životnost motoru, převodovky a diferenciálu?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Jestli chceš pomoct dynamice a zábavnosti, tak zkrať stálý převod jako to má pavproch a na ostatní se vyprdni. Na dálniční přesuny to auto stejně není a takhle budeš moct víc kvedlat (v tvým případě klikat ). Ušetříš prachy, techniku (nezvýšíš namáhání transmisí), zůstane ti charakter skvělý atmosféry a navíc nebudeš mít problémy s STK. Prostě win-win strategy .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
jarka píše:Jestli chceš pomoct dynamice a zábavnosti, tak zkrať stálý převod jako to má pavproch a na ostatní se vyprdni. Na dálniční přesuny to auto stejně není a takhle budeš moct víc kvedlat (v tvým případě klikat ). Ušetříš prachy, techniku (nezvýšíš namáhání transmisí), zůstane ti charakter skvělý atmosféry a navíc nebudeš mít problémy s STK. Prostě win-win strategy .
To je rozumný návrh. Nebylo by nějaké doporučení konkrétního zkrácení - přesně co tam dát a kde to koupit?
Díky.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .