Dávám tomu rok, maximálně dva, a bude všechno jinak.jarka píše:pavproch: jo tak takové lehké poladění jako máš ty udělám už na začátku , kompresory atd. ale ne.
S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: S větrem ve vlasech....
Re: S větrem ve vlasech....
No po dovolené strávené v Camaru Cabrio jsem tak na 80 procent rozhodnutý jít do kabrioletu na léto taky. Zatím nevím co přesně, ale asi nejžhavější kandidát je Z4 minulé generace
Re: S větrem ve vlasech....
vítej ve vybrané společnosti.... postižených větrem ve vlasech ...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
A nemělo by se celý vlákno přejmenovat třeba na "S větrem v koutech", případně pro ty hodně zkušený "S větrem na pleši" .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
plešouna sem netahej...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
Co říkáte na tohle:
https://www.g-power.com/benoetigt-en/ko ... f0720a8285
Stojí to za to? Na Z4 3,0i SMG?
Co na to životnost motoru, převodovky a diferenciálu?
https://www.g-power.com/benoetigt-en/ko ... f0720a8285
Stojí to za to? Na Z4 3,0i SMG?
Co na to životnost motoru, převodovky a diferenciálu?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: S větrem ve vlasech....
Jestli chceš pomoct dynamice a zábavnosti, tak zkrať stálý převod jako to má pavproch a na ostatní se vyprdni. Na dálniční přesuny to auto stejně není a takhle budeš moct víc kvedlat (v tvým případě klikat ). Ušetříš prachy, techniku (nezvýšíš namáhání transmisí), zůstane ti charakter skvělý atmosféry a navíc nebudeš mít problémy s STK. Prostě win-win strategy .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
To je rozumný návrh. Nebylo by nějaké doporučení konkrétního zkrácení - přesně co tam dát a kde to koupit?jarka píše:Jestli chceš pomoct dynamice a zábavnosti, tak zkrať stálý převod jako to má pavproch a na ostatní se vyprdni. Na dálniční přesuny to auto stejně není a takhle budeš moct víc kvedlat (v tvým případě klikat ). Ušetříš prachy, techniku (nezvýšíš namáhání transmisí), zůstane ti charakter skvělý atmosféry a navíc nebudeš mít problémy s STK. Prostě win-win strategy .
Díky.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: S větrem ve vlasech....
To jedině pavproch, ten to má přímo na autě... (případně někdo kdo se motá kolem bmw).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
já to zkrátil asi o 17% (4,27 na 5,00).... a je to fčíl naprosto booooožžžžžžžííííí kvedlání
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.