Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

ExFun píše:Bob: dobře, ale jaká je alternativa? ;)

Ten 1Kč pod Km počítají bez amortizace atd. že?
jiste ze je to bez amortizace... je to cena za palivo
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

Amortizaci resi operativni leasing
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1923
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Octavia III

Příspěvek od Zajda »

ctrl_j píše:Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
Hlavně si myslím že benzinová verze bude mít lepší toleranci a hladší záběr z extrémně nízkých otáček pod 1500, čemuž se člověk ve městě nevyhne. A otáčkový rozsah nejde od dynamiky motoru jaksi oddělit. RS TDI a TSI má sice srovnatelný krouťák (mimochodem podobný mívaly motory 3.0 V10 ve formuli 1), ale na kola ho diesel posílá přes delší převody. I přesto má pořád o dost menší rozsah rychlostí na jednotlivé kvalty. Viz videa - V TSI se odřazuje cca v 60/100/150, v TDI 45/75/120.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

Zajda píše:
ctrl_j píše:Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
Hlavně si myslím že benzinová verze bude mít lepší toleranci a hladší záběr z extrémně nízkých otáček pod 1500, čemuž se člověk ve městě nevyhne. A otáčkový rozsah nejde od dynamiky motoru jaksi oddělit. RS TDI a TSI má sice srovnatelný krouťák (mimochodem podobný mívaly motory 3.0 V10 ve formuli 1), ale na kola ho diesel posílá přes delší převody. I přesto má pořád o dost menší rozsah rychlostí na jednotlivé kvalty. Viz videa - V TSI se odřazuje cca v 60/100/150, v TDI 45/75/120.
ono je i ve vysledku i jedno jak to jede... ale ten zvukovej projev jakyhokoli dvoulitrového dieselu je proste nedustojnej..když se pripocitaji problémy s dpf, dieselgate a podobne, je proste diesel slepa cesta vývoje u osobních ctyrvalcovych aut...pokud chce někdo setrit, tak CNG, pokud chce jezdit tak TSI a pokud zaspal dobu tak TDI
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia III

Příspěvek od ctrl_j »

Zajda píše:
ctrl_j píše:Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
Hlavně si myslím že benzinová verze bude mít lepší toleranci a hladší záběr z extrémně nízkých otáček pod 1500, čemuž se člověk ve městě nevyhne. A otáčkový rozsah nejde od dynamiky motoru jaksi oddělit. RS TDI a TSI má sice srovnatelný krouťák (mimochodem podobný mívaly motory 3.0 V10 ve formuli 1), ale na kola ho diesel posílá přes delší převody. I přesto má pořád o dost menší rozsah rychlostí na jednotlivé kvalty. Viz videa - V TSI se odřazuje cca v 60/100/150, v TDI 45/75/120.
To ze celkove TSI jede lip jsem nikde nezpochybnoval, precti si poradne na co a jak jsem reagoval. Pak ti bude jasne, ze je zcela irelevantni v jake rychlosti se odrazuje, kdyz se radi v maximalnich otackach.
Tady jde velmi dobre videt, ze pri jizde do 4000 rpm jsou ta auta proste srovnatelna.
TDI vs TSI
TDI vs TSI
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: Octavia III

Příspěvek od lampa »

1. Tazatel rika, ze ho zajimaji nizke otacky, coz 4000 tak uplne nejsou. Navic se mu diesel zamlouval kvuli tomu, ze je dole udajne silnejsi a pritom je maximalne srovnatelny.
2. 4000 ot/min u benzinu a u nafty nejde srovnavat.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Octavia III

Příspěvek od ExFun »

S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje :D
Back to basics.
Příčina -> následek
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Octavia III

Příspěvek od honziss »

ExFun píše:S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje :D
Za 10km se neprohřeje ani benzin!
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

honziss píše:
ExFun píše:S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje :D
Za 10km se neprohřeje ani benzin!
Ja mam za 6 km teplotu oleje 90
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Octavia III

Příspěvek od honziss »

Bond007 píše:
honziss píše:
ExFun píše:S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje :D
Za 10km se neprohřeje ani benzin!
Ja mam za 6 km teplotu oleje 90
Zalezi na trase. Kdyz vyjedu z Ruzyne po okruhu smer D1 a jede to, tak se dostavam na 100°C (olej) az za tunelama, coz je vic nez 10km a to je motor celkem v otackach. 116da byla bezne ohrata az na najezdu na D1, coz je skoro 30km. Kdyz jedu do kanclu za kolegou na bulovku, tak tam prijedu a na 100°C to ani nevyleze. Jinak vodu mam ohratou do 5ti km od baraku at jedu kamkoliv. A i kdyz maj voda/olej tech 90/100, tak to jeste porad neznamena prohratej blok motoru.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Odpovědět