jiste ze je to bez amortizace... je to cena za palivoExFun píše:Bob: dobře, ale jaká je alternativa?
Ten 1Kč pod Km počítají bez amortizace atd. že?
Octavia III
Re: Octavia III
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Hlavně si myslím že benzinová verze bude mít lepší toleranci a hladší záběr z extrémně nízkých otáček pod 1500, čemuž se člověk ve městě nevyhne. A otáčkový rozsah nejde od dynamiky motoru jaksi oddělit. RS TDI a TSI má sice srovnatelný krouťák (mimochodem podobný mívaly motory 3.0 V10 ve formuli 1), ale na kola ho diesel posílá přes delší převody. I přesto má pořád o dost menší rozsah rychlostí na jednotlivé kvalty. Viz videa - V TSI se odřazuje cca v 60/100/150, v TDI 45/75/120.ctrl_j píše:Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Octavia III
ono je i ve vysledku i jedno jak to jede... ale ten zvukovej projev jakyhokoli dvoulitrového dieselu je proste nedustojnej..když se pripocitaji problémy s dpf, dieselgate a podobne, je proste diesel slepa cesta vývoje u osobních ctyrvalcovych aut...pokud chce někdo setrit, tak CNG, pokud chce jezdit tak TSI a pokud zaspal dobu tak TDIZajda píše:Hlavně si myslím že benzinová verze bude mít lepší toleranci a hladší záběr z extrémně nízkých otáček pod 1500, čemuž se člověk ve městě nevyhne. A otáčkový rozsah nejde od dynamiky motoru jaksi oddělit. RS TDI a TSI má sice srovnatelný krouťák (mimochodem podobný mívaly motory 3.0 V10 ve formuli 1), ale na kola ho diesel posílá přes delší převody. I přesto má pořád o dost menší rozsah rychlostí na jednotlivé kvalty. Viz videa - V TSI se odřazuje cca v 60/100/150, v TDI 45/75/120.ctrl_j píše:Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
To ze celkove TSI jede lip jsem nikde nezpochybnoval, precti si poradne na co a jak jsem reagoval. Pak ti bude jasne, ze je zcela irelevantni v jake rychlosti se odrazuje, kdyz se radi v maximalnich otackach.Zajda píše:Hlavně si myslím že benzinová verze bude mít lepší toleranci a hladší záběr z extrémně nízkých otáček pod 1500, čemuž se člověk ve městě nevyhne. A otáčkový rozsah nejde od dynamiky motoru jaksi oddělit. RS TDI a TSI má sice srovnatelný krouťák (mimochodem podobný mívaly motory 3.0 V10 ve formuli 1), ale na kola ho diesel posílá přes delší převody. I přesto má pořád o dost menší rozsah rychlostí na jednotlivé kvalty. Viz videa - V TSI se odřazuje cca v 60/100/150, v TDI 45/75/120.ctrl_j píše:Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
Tady jde velmi dobre videt, ze pri jizde do 4000 rpm jsou ta auta proste srovnatelna.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
1. Tazatel rika, ze ho zajimaji nizke otacky, coz 4000 tak uplne nejsou. Navic se mu diesel zamlouval kvuli tomu, ze je dole udajne silnejsi a pritom je maximalne srovnatelny.
2. 4000 ot/min u benzinu a u nafty nejde srovnavat.
2. 4000 ot/min u benzinu a u nafty nejde srovnavat.
Re: Octavia III
S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
Za 10km se neprohřeje ani benzin!ExFun píše:S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Octavia III
Ja mam za 6 km teplotu oleje 90honziss píše:Za 10km se neprohřeje ani benzin!ExFun píše:S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Zalezi na trase. Kdyz vyjedu z Ruzyne po okruhu smer D1 a jede to, tak se dostavam na 100°C (olej) az za tunelama, coz je vic nez 10km a to je motor celkem v otackach. 116da byla bezne ohrata az na najezdu na D1, coz je skoro 30km. Kdyz jedu do kanclu za kolegou na bulovku, tak tam prijedu a na 100°C to ani nevyleze. Jinak vodu mam ohratou do 5ti km od baraku at jedu kamkoliv. A i kdyz maj voda/olej tech 90/100, tak to jeste porad neznamena prohratej blok motoru.Bond007 píše:Ja mam za 6 km teplotu oleje 90honziss píše:Za 10km se neprohřeje ani benzin!ExFun píše:S tím DPF jste mě ale slušně nahlodali. režim taxikářů je proti mému pro motor ještě velmi příznivý. Obvykle mám pojížďky do 10km. V zimě se mi diesel ani nezahřeje
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k