Octavia III
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
hele, to letišťáci jezdí prakticky stejně... půl dne čekaj na rito, pak do toho skočí, plnej knedlík do města, poskakování ve městě a plnej knedlík Evropskou nahoru. A zase to stejný dokola... oni jedou 90% městský provoz ve špičkách...
TSI je na to asi lepší...ale zase ty motory Dost taxikářů má i CNG a s tím taky pohoda - nesere se to.
TSI je na to asi lepší...ale zase ty motory Dost taxikářů má i CNG a s tím taky pohoda - nesere se to.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
a jsme u toho...Bond007 píše: zas u 80% tsi na firme mame nekolikatej motor, ale to beru jako plus spis
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
A ty by sis koupil TSI abys s ním jezdil do cca. 2500ot ? Otázka je spíš, kolik TSI dává v 1600-2500ctrl_j píše:TSI dava v maximu TDIcka (tedy 3500 rpm) totozny vykon. Par Nm mu sice chybi, ale jinak je nastup momentu i rozsah u TSI priznivejsi. Jako dalo by se s tim benzinem jezdit charakterove hodne podobne jako s TDI.ExFun píše:… TDI mi vyhovuje, určitě je hladší než diesely od BMW. servíruje výkon hodně brzy a negraduje, ale to je tak jediné, co bych mu vytkl …
Každý jsme nějaký. Já nemám a nikdy neměl rád vysoké otáčky. Nikdy jsem neuměl motory vytočit, ani je držet v otáčkách. Prostě mi to vadí. Proto mi líp vyhovujou diesely, které mají hozené všechno dole. Ano, je tam placebo rychlého nárůstu krouťáku, ano, nejsou tak agilní. Nicméně co se druhého týká, tak v kombinaci AT+ diesel je to spíš AT, která zdržuje při podřazení víc než schopnost dieselu se sebrat...
Pokud bych uvažoval o benzínu, asi bych i uvažoval u MT, protože sice Bob tvrdí, že TSI s AT funguje, leč mít ovladatelný benzínový motor, asi se nechci nechat omezovat neschopností AT, protože ta bude z hlediska ovladatelnosti vždy horší než MT.
Tím se dostáváme k podstatě - chci-li zábavné a hravé auto - určitě je TSI + MT ta správná cesta. Jenže já hledám potah, jen se mi líbí podvozek RSa... A imho je RS TDI DSG asi hodně zlé RSo, ale dost dobrý potah..
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
Jezdim s jednou taxi firmou co ma posledni dobou octy misto 1.6tdi v CNG a s kym jsem jel ten si to chvalil...řidičBOB píše:hele, to letišťáci jezdí prakticky stejně... půl dne čekaj na rito, pak do toho skočí, plnej knedlík do města, poskakování ve městě a plnej knedlík Evropskou nahoru. A zase to stejný dokola... oni jedou 90% městský provoz ve špičkách...
TSI je na to asi lepší...ale zase ty motory Dost taxikářů má i CNG a s tím taky pohoda - nesere se to.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27929
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
To je samozřejmě pravda... Ale pokud je AT podmínkou, tak podle mne funguje mnohem DSG lépe s benzínem než s V4 TDI. A to právě proto, že to DSG zabije veškeré možnosti TDI motoru dole - je to takové tupé a než se to nadechne, tak to trvá věčnost.ExFun píše: leč mít ovladatelný benzínový motor, asi se nechci nechat omezovat neschopností AT, protože ta bude z hlediska ovladatelnosti vždy horší než MT.
Nevím jak Octa, počítám, že to bude podobně, ale u takového Golfa, vychází u CNG kilometr pod korunu. Další pozitivum je, že to fakt běhá spolehlivě.honziss píše:Jezdim s jednou taxi firmou co ma posledni dobou octy misto 1.6tdi v CNG a s kym jsem jel ten si to chvalil...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Bob: dobře, ale jaká je alternativa?
Ten 1Kč pod Km počítají bez amortizace atd. že?
Ten 1Kč pod Km počítají bez amortizace atd. že?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
Vzhledem k tomu, ze je TSI mnohem silnejsi, nez TDI, tak mu nalozi i v tech nizkych otackach. Tady je hezke srovnani obou motoru: http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/pro ... cky-odvar/
Re: Octavia III
Nesmysl. V nizkych otackach az do 3500 rpm, cili maxima TDI, jsou ta auta zcela rovnocenna. TSI ma k dobru dalsich 1500 rpm, az tam ten diesel podrti.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
Z ceho vychazis? Osobni zkusenost, nebo tabulkova data?
Re: Octavia III
Tabulkova data, osobni zkusenosti a ty videa na ktera jsi dal odkaz. Popravde receno, ta videa zcela staci.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/