Kolik najezdis km a kolik z toho po meste?ExFun píše:Já už manuálně fakt řadit nebudu RS neberu jako RS, ale jako GT. Celkem pohodlné, praktické auto na denní ježdění. RS kvůli podvozku. Prostě z něj mám dobrý pocit.
O výkon mi nejde. Kdyby se RS dělalo s 110kW, klidně si vezmu tu. Stejně nad 150km/h jezdím výjimečně. Mám raději naftu než benzín, protože líp táhne dole. 95% cest mám ve městě a na dálnici. Větší rozsah otáček u benzínu mi nic nepřinese, mimo okresky ho neuplatním. V kombinaci TSI jezdí o 2,5l dráž než TDI. V mém režimu bych tipoval spíš 3-3,5l, což při rozdílu pořizovačky jen 15.000Kč znamená jen nějakých 18tis. km na návratnost. Já mám diesela cca. 8 let a nic se nepokazilo. Ani žádný jiný diesel v rodině, takže dražší servis jsem nepocítil. Faktem je, že nemám DPF, kterého se v novém autě trochu bojím, ale zase si nedělám iluze, že TSI nebude ve městě trpět. Asi bych víc zvažoval, kdyby benzín byl atmosféra, ale turbobenzín vs turbodiesel raději risknu diesel.
Překvapuje mě, že by si DSG mělo líp rozumět s TSI než s TDI. Zatím si vždy AT rozuměla víc s dieselem.
Octavia III
Re: Octavia III
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Sorry, ale to je diesel, obzvlast s dpf totalni picovina... Mame na firme dva a oba se totalne serou, kdyz to jezdi prevazne po meste... Zaruka to samozrejme nepokryva...ExFun píše:20.000/12.000 cca.
Pro me za me, klidne si to kup.. Ale pak ti budu rikat, ja ti to rikal
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
co se na nich sere? DPF se trochu bojím, ale kolik lidí s tím jezdí po městě...?
Btw. než jsem kupoval MB, taky všichni strašili turbem a vstřikama. Teď má 170.000km a turbo a vstřiky drží.
Btw. než jsem kupoval MB, taky všichni strašili turbem a vstřikama. Teď má 170.000km a turbo a vstřiky drží.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
Ten dpf.. Taky si ho vetsina "setrilku" co znam hned z auta kuchaExFun píše:co se na nich sere?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
To ze se tobe nesere neznamena ze je to tak obecne.. V tvym jizdnim rezimu se beztak turbo netoci, tak nemuze odejitExFun píše:co se na nich sere? DPF se trochu bojím, ale kolik lidí s tím jezdí po městě...?
Btw. než jsem kupoval MB, taky všichni strašili turbem a vstřikama. Teď má 170.000km a turbo a vstřiky drží.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Po meste s tim jezdila kolegyne a nas skladnik to ma v dodavce... U obou je interval problemu cca co 20 k km
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Kup si golfa cng v automatu a budes jezdit zadarmo a nemusis resit filtr..
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
U DPF staci jen myslet na obcasne vypalovani. To je samozrejme pri stalem mestskem provozu problem, ale ne neresitelny.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Octavia III
No nevim, byt otrokem auta a jezdit tak, aby se mi samovolne neznehodnotilo, mi prijde uchylnyctrl_j píše:U DPF staci jen myslet na obcasne vypalovani. To je samozrejme pri stalem mestskem provozu problem, ale ne neresitelny.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW