Octavia III
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
jerry: ano, máš pravdu! TSI je pro O3RS opravdu skvělá volba.
mmira: uff, už jsem se lekl, že Tě to nějak zadunilo mysl V manu je to totiž úplně jiná
mmira: uff, už jsem se lekl, že Tě to nějak zadunilo mysl V manu je to totiž úplně jiná
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
no, ono mi to bylo divne...
take se pridavam k vyse recenemu, TSI je vyrazne lepsi nez TDI
take se pridavam k vyse recenemu, TSI je vyrazne lepsi nez TDI
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
kdyby mi ty služebáky nenalítaly 70 ročně, tak TSI je jasná volba...
kamarád to TSI má v kombajnu, lehce fouklé na cca 270k a musím říct, že moje biTDI s tím má, v některých režimech, docela problém to pojet. A to mám o cca 110k víc a asi jednou tolik Nm. Podvozkově to stíhá úplně skvěle...akorát by to někdy chtělo ten Haldex.
kamarád to TSI má v kombajnu, lehce fouklé na cca 270k a musím říct, že moje biTDI s tím má, v některých režimech, docela problém to pojet. A to mám o cca 110k víc a asi jednou tolik Nm. Podvozkově to stíhá úplně skvěle...akorát by to někdy chtělo ten Haldex.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
hlavne by to chtelo vypínatelnou stabilizaci a protiprokluz a samosvor, potom by to auto bylo uplne skvely...řidičBOB píše:kdyby mi ty služebáky nenalítaly 70 ročně, tak TSI je jasná volba...
kamarád to TSI má v kombajnu, lehce fouklé na cca 270k a musím říct, že moje biTDI s tím má, v některých režimech, docela problém to pojet. A to mám o cca 110k víc a asi jednou tolik Nm. Podvozkově to stíhá úplně skvěle...akorát by to někdy chtělo ten Haldex.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Samosvor má snad ta verze 230, ne?
Protiprokluz vypnout lze, ESP nee
Protiprokluz vypnout lze, ESP nee
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
ESP vypnout lze, při delsim podrzeni, ale funguje pak protiprokluz Samosvor ma RS 230, ale tu doma bohužel nemame ale kolega ma objednanou, tak jsem na ni zvedavejřidičBOB píše:Samosvor má snad ta verze 230, ne?
Protiprokluz vypnout lze, ESP nee
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
aha, takže, když vypneš ESP, tak funguje ASR a když ASR, tak je zase funkční ESP...praktické
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Já už manuálně fakt řadit nebudu RS neberu jako RS, ale jako GT. Celkem pohodlné, praktické auto na denní ježdění. RS kvůli podvozku. Prostě z něj mám dobrý pocit.
O výkon mi nejde. Kdyby se RS dělalo s 110kW, klidně si vezmu tu. Stejně nad 150km/h jezdím výjimečně. Mám raději naftu než benzín, protože líp táhne dole. 95% cest mám ve městě a na dálnici. Větší rozsah otáček u benzínu mi nic nepřinese, mimo okresky ho neuplatním. V kombinaci TSI jezdí o 2,5l dráž než TDI. V mém režimu bych tipoval spíš 3-3,5l, což při rozdílu pořizovačky jen 15.000Kč znamená jen nějakých 18tis. km na návratnost. Já mám diesela cca. 8 let a nic se nepokazilo. Ani žádný jiný diesel v rodině, takže dražší servis jsem nepocítil. Faktem je, že nemám DPF, kterého se v novém autě trochu bojím, ale zase si nedělám iluze, že TSI nebude ve městě trpět. Asi bych víc zvažoval, kdyby benzín byl atmosféra, ale turbobenzín vs turbodiesel raději risknu diesel.
Překvapuje mě, že by si DSG mělo líp rozumět s TSI než s TDI. Zatím si vždy AT rozuměla víc s dieselem.
O výkon mi nejde. Kdyby se RS dělalo s 110kW, klidně si vezmu tu. Stejně nad 150km/h jezdím výjimečně. Mám raději naftu než benzín, protože líp táhne dole. 95% cest mám ve městě a na dálnici. Větší rozsah otáček u benzínu mi nic nepřinese, mimo okresky ho neuplatním. V kombinaci TSI jezdí o 2,5l dráž než TDI. V mém režimu bych tipoval spíš 3-3,5l, což při rozdílu pořizovačky jen 15.000Kč znamená jen nějakých 18tis. km na návratnost. Já mám diesela cca. 8 let a nic se nepokazilo. Ani žádný jiný diesel v rodině, takže dražší servis jsem nepocítil. Faktem je, že nemám DPF, kterého se v novém autě trochu bojím, ale zase si nedělám iluze, že TSI nebude ve městě trpět. Asi bych víc zvažoval, kdyby benzín byl atmosféra, ale turbobenzín vs turbodiesel raději risknu diesel.
Překvapuje mě, že by si DSG mělo líp rozumět s TSI než s TDI. Zatím si vždy AT rozuměla víc s dieselem.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
DPF mi na koncernovém voze odešlo na počátku, kdy se začal montovat. Od té doby ani nevím, že tam jsou...a to některá auta nalítaj přes 250 jako nic.
AT ano...DSG ne...alespoň ne se čtyřhrnkem.
AT ano...DSG ne...alespoň ne se čtyřhrnkem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
čímž se dostáváme k původnímu zadání - kolem 4,5m, combi, AT, diesel
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek