Octavia III
Re: Octavia III
A rozsvítí to jen TPMS nebo i protiprokluz?
Re: Octavia III
Pak me jeste napada ze tomu servisak v pujcovne fouka kola za tepla (kdyz auto prijede nebo za tepla v dilne) a pak ty tlaky pri jizde bud slezou (velka zima) nebo vylezou pri rychly jizde. Zkusil bych to nechat schladnout, nafoukat venku u pumpy a zkusit.iv0 píše:Ja měl tech Octavií půjčeno nejméně 5 různých (vše 1.6 TDI s manuálem) a dělala to skoro každá...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Octavia III
Jen TPMS.oxik píše:A rozsvítí to jen TPMS nebo i protiprokluz?
Re: Octavia III
Má u RS smysl připlácet za adaptivní tempomat a asistent dálkových?
Nemá někdo povědomost o střešních nosičích na combi, pokud nemá hagusy? Oficiálně snad neexistují.
V recenzi PJ psal, že některé jsou hlučnější a jiné ne. Už se ví, čím to bylo?
Nemá někdo povědomost o střešních nosičích na combi, pokud nemá hagusy? Oficiálně snad neexistují.
V recenzi PJ psal, že některé jsou hlučnější a jiné ne. Už se ví, čím to bylo?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
Vůbec nějaké rady, čemu se u RS Combi TDI DSG vyhnout?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
ExFun:Já s ním jezdil teď v sobotu v SIII a dobrá věc-ACC.Počkal bych do 22KT,to půjde připlatit za DCC a bude i bezdrátové nabíjení.
DCC můžu doporučit a na naše silnice skvělá věc.
Víc ti poradí řidičBOB.
DCC můžu doporučit a na naše silnice skvělá věc.
Víc ti poradí řidičBOB.
Naposledy upravil(a) Dix dne úte 02 úno 15:15, celkem upraveno 1 x.
Bez bodů
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27887
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Asistent dálkových světel je blbost - nefunguje to moc dobře. Často posvítíš dálkovejma protijedoucím do ksichtu a nebudou rádi.
Adapt tempomat je podle mne supr věc. Já bych už auto bez toho nechtěl. Měl jsem ho R36tce, což byla jedna z prvních generací a fungovalo to bezvadně. Někteří často popisují nedostatky, které jsem ale nikdy nezaznamenal - a to jsem s tím najezdil už přes 300t km. I přes to, že to funguje spolehlivě, má to své fyzikální limity a nelze od toho očekávat něco, co to už z podstaty nemůže plnit.
Mám pocit, že v O3 je také jenom do 160kmh. BTW: stejně, jako v GolfuR...ale alespoň člověk nejezdí rychle. Celkově to zařízení zklidňuje jízdu i řidiče.
Do O3RS DCC není až toliko potřeba - ten podvozek ujde i bez toho. Pokud bude nastavený tak, jako v Supu, tak bych to ani snad nechtěl. Musím říct, že v jakémkoliv VW (včetně T6) funguje a je nastavený 100x lépe.
Já osobně bych se vyhnul kombinaci TDI a DSG v jakémkoliv VW čtyřválci. Nejde o poruchovost, ale o celkový dojem - podle mne tato kombinace je to nejhorší, co lze s DSG dostat. A to jsem docela AT fan. Provozuj 2ks O3RS TDI v manuálu. Obě mají, za cca rok a něco, najeto cca 80t km. Problém byl akorát s xenonama, kde se měnila čínská ŘJ za korejskou
Adapt tempomat je podle mne supr věc. Já bych už auto bez toho nechtěl. Měl jsem ho R36tce, což byla jedna z prvních generací a fungovalo to bezvadně. Někteří často popisují nedostatky, které jsem ale nikdy nezaznamenal - a to jsem s tím najezdil už přes 300t km. I přes to, že to funguje spolehlivě, má to své fyzikální limity a nelze od toho očekávat něco, co to už z podstaty nemůže plnit.
Mám pocit, že v O3 je také jenom do 160kmh. BTW: stejně, jako v GolfuR...ale alespoň člověk nejezdí rychle. Celkově to zařízení zklidňuje jízdu i řidiče.
Do O3RS DCC není až toliko potřeba - ten podvozek ujde i bez toho. Pokud bude nastavený tak, jako v Supu, tak bych to ani snad nechtěl. Musím říct, že v jakémkoliv VW (včetně T6) funguje a je nastavený 100x lépe.
Já osobně bych se vyhnul kombinaci TDI a DSG v jakémkoliv VW čtyřválci. Nejde o poruchovost, ale o celkový dojem - podle mne tato kombinace je to nejhorší, co lze s DSG dostat. A to jsem docela AT fan. Provozuj 2ks O3RS TDI v manuálu. Obě mají, za cca rok a něco, najeto cca 80t km. Problém byl akorát s xenonama, kde se měnila čínská ŘJ za korejskou
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Ve VW je podvozek podle tebe nastavený líp než u RS?
No to bych neřekl. Z Passatu jsem byl hodně zklamaný. RS podle mě jezdí líp než 3GT, A4 (minulá) i C-klasse. Jaguár XE na tom bude podobně. Je to divné a sám bych to nečekal, ale RS se fakt povedla. Scout je proti tomu měkký, nestabilní odvar.
RS beru jako GT, ne jako sporťák.
No to bych neřekl. Z Passatu jsem byl hodně zklamaný. RS podle mě jezdí líp než 3GT, A4 (minulá) i C-klasse. Jaguár XE na tom bude podobně. Je to divné a sám bych to nečekal, ale RS se fakt povedla. Scout je proti tomu měkký, nestabilní odvar.
RS beru jako GT, ne jako sporťák.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
Co jsem jel s RS TDI DSG, tak jsem zaznamenal prodlevu při rozjezdu. Proti 5G MB jinak ve všem pokrok. Neříkám, že nový Aisin v nové X1 není rychlejší a hladší, ale jednak mi to nějak nevadilo a hlavně X1 je šunt
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
s RS TDI DSG jsem nejel, s Golfem GTD ano a podvozek byl jednou z veci, ktera se mi na tom aute libila. a kombinace motoru/prevodovky mi prekvapive az tolik nevadila. podle rozhovoru s PJ jsou si ale ta dve auta projevem hodne blizka.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou