Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Ok, chápu.
Tak co pak třeba toto? http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
A nebo doporučil bys mi nějaké držáky? Nebo jaké nájezdy v km hledat? Děkuji.
Tak co pak třeba toto? http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list
A nebo doporučil bys mi nějaké držáky? Nebo jaké nájezdy v km hledat? Děkuji.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
ta RS vypadá (na fotkách) pěkně, reálný stav (155tis km) je otazník... RS si (většina) lidí nekupuje na ježdění 50-tkou okolo komína...
každé ojeté auto je losem v loterii.
víc ti neporadím
Snad jen obecná rada: od Tvého prvního postu cítím, že inklinuješ k Oftáce... esli sa ti líbí, taxi ji kup... to je rada, co?
každé ojeté auto je losem v loterii.
víc ti neporadím
Snad jen obecná rada: od Tvého prvního postu cítím, že inklinuješ k Oftáce... esli sa ti líbí, taxi ji kup... to je rada, co?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Neinklinuju k ničemu zatím. Je pro mě důležitější si nechat poradit auto, které je opravdovým držákem...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
je to pořád to stejné dokola - auto může být jakkoliv držákem, ale při nájezdu 150t km a výš, už bude znát hlavně to, jak se k tomu kdo choval a jak se o to staral.
2.0TSI netrpělo žádnou zásadní nemocí, takže pokud servisní historie bude dávat smysl, tak proč ne.
2.0TSI netrpělo žádnou zásadní nemocí, takže pokud servisní historie bude dávat smysl, tak proč ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Prodával jsem O2 RS benzin s nájezdem 150 tis km. Auto bylo v pohodě, byl jsem 1.majitel a věděl, co potřebuje. Tedy před zátěží řádně zahřát, po delší jízdě po dálnici nechat vychladit turbo apod. Ideální je najít auto po 1.majiteli. Měl by snáze doložit historii km a servisu a podle ně i odhadneš, jak asi s autem zacházel. Cena bude v tomto případě o cca 10-20% vyšší, ale vyplatí se ti to. Jak je nejasná historie, tak ruce pryč. Taky není dobré, když jde auto z ruky do ruky.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
To je často bohužel i to nové. Co já znám lidí, co se natrápilipavproch píše: každé ojeté auto je losem v loterii.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Teď mi kamarád ještě poslal tohle - http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list Skoro si myslím, že mám vybráno...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Tohle je stará 1.8TSI s řetězem. Osobně bych se tomu motoru, po osobních zkušenostech, vyhnul. Určitě bych o tom ale ani nepřemýšlel, kdybych si nemohl přečíst komplet servisní historii.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
O2 RS dle mého lepší, chtěl jsi přece něco netuctového. Bude i líp držet cenu. Ale jak píše BOB, nevíš nic o historii a už máš vybráno.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Nechám si to samozřejmě projít technikem z Autotýmu, ale líbil se mi... A Superb zas taková tuctovka není, ne?
Takže O2 RS a ne Superb?
Takže O2 RS a ne Superb?