Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Zdravím Vás,
řeším teď koupi nového (ojetého auta) a nemůžu si tak nějak vybrat.
Použití auta:
Ježdění do práce, v jednom směru to mám 28 km. Sem tam jezdím domů přes celou republiku, cca 400km v jednom směru. O víkendu ještě jezdím po okolních vesnicích a menších městech jako rozhodčí, nájezdy mezí 10 - 25 km.
Roční nájezd celkem je okolo 12 - 15 tisíc km. I přes relativně malý nájezd bych se klonil k naftovému motoru.
Očekávání:
- Úsporné auto, které bude jezdit za málo nafty
- Držák, nebude se tam pořád něco kazit a opravovat.
- Pokud už by se něco opravovalo, tak aby nestály nesmysl náhradní díly.
- Auto musí pocházet z ČR a nesmí být bourané...
- Aby se moc nekradlo (statisticky)...
Co jsem zatím vybral
- Navíc bych chtěl, aby auto nebylo úplně tuctové. Oktávka 1,9TDI je fajn, ale má ji "fakt každej"... Pokud mě ale přesvědčíte o tom, že to umí každý spravit a ta a ta motorizace je opravdu super, nic jiného mi nezbyde. ..
- Audi A3 (5 dvéřová verze)
- Passat?
- Avensis (velké problémy s naftovýma motorama jsou pravda?)
- Opel Insignia
- Octavia 2 RS TDI
- Mondeo (i když to se prý hodně kazí)
- Napadá Vás něco?
Ta cena 250 - 300k je včetně úvodní investice rdo rozvodů, filtrů, olejů atd., proto prosím nenavrhujte auta na samé vrchní hranici.
Vím, že jsi sem tam protiřečím, proto si rád poslechnu, od čeho upustit a co určitě chtít. Díky moc za pomoc.
řeším teď koupi nového (ojetého auta) a nemůžu si tak nějak vybrat.
Použití auta:
Ježdění do práce, v jednom směru to mám 28 km. Sem tam jezdím domů přes celou republiku, cca 400km v jednom směru. O víkendu ještě jezdím po okolních vesnicích a menších městech jako rozhodčí, nájezdy mezí 10 - 25 km.
Roční nájezd celkem je okolo 12 - 15 tisíc km. I přes relativně malý nájezd bych se klonil k naftovému motoru.
Očekávání:
- Úsporné auto, které bude jezdit za málo nafty
- Držák, nebude se tam pořád něco kazit a opravovat.
- Pokud už by se něco opravovalo, tak aby nestály nesmysl náhradní díly.
- Auto musí pocházet z ČR a nesmí být bourané...
- Aby se moc nekradlo (statisticky)...
Co jsem zatím vybral
- Navíc bych chtěl, aby auto nebylo úplně tuctové. Oktávka 1,9TDI je fajn, ale má ji "fakt každej"... Pokud mě ale přesvědčíte o tom, že to umí každý spravit a ta a ta motorizace je opravdu super, nic jiného mi nezbyde. ..
- Audi A3 (5 dvéřová verze)
- Passat?
- Avensis (velké problémy s naftovýma motorama jsou pravda?)
- Opel Insignia
- Octavia 2 RS TDI
- Mondeo (i když to se prý hodně kazí)
- Napadá Vás něco?
Ta cena 250 - 300k je včetně úvodní investice rdo rozvodů, filtrů, olejů atd., proto prosím nenavrhujte auta na samé vrchní hranici.
Vím, že jsi sem tam protiřečím, proto si rád poslechnu, od čeho upustit a co určitě chtít. Díky moc za pomoc.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Kup O2 RS TSFI, spotřeba v průměru o necelé 2 litry víc a přitom o moc víc radosti z jízdy
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
....a méně problémů, jako jsou třeba vstřiky, DPF, atd....
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
- Aby se moc nekradlo (statisticky)...
- Passat?
- Octavia 2 RS TDI
Z tech aut cos napsal benzinovej Avensis 1.8 VVTi.
Mondeo 2.0 Duratec by taky mohla byt zajimava koupe, ale tech bude jako safranu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
ctrl_j píše:
Z tech aut cos napsal benzinovej Avensis 1.8 VVTi.
Mondeo 2.0 Duratec by taky mohla byt zajimava koupe, ale tech bude jako safranu.
Třeba http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyot ... oFrom=list? Máš s tím zkušenosti? Jede to?
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
doporučuju kuknou semdle
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Nafta teda podle Vás pro mě nemá smysl?
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Můžeš to prosím trochu rozvést?
Re: Auto mezi 250 - 300 tisíci...
Odpověděl sis už sám:
Dýzl (ale NOVÝ, nioli ojetina) by mohl mít smysl při ročním nájezdu 40-50tis+ a převážně dlouhých trasách.Ježdění do práce, v jednom směru to mám 28 km. Sem tam jezdím domů přes celou republiku, cca 400km v jednom směru. O víkendu ještě jezdím po okolních vesnicích a menších městech jako rozhodčí, nájezdy mezí 10 - 25 km.
Roční nájezd celkem je okolo 12 - 15 tisíc km.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.