Ford obecně
Re: Ford obecně
Testovací jízda Ford Focus Combi facelift.Bylo to 7.1.2015:
Ford Focus Combi 1.5 Ecoboost 110 KW Titanium 6.st.manuál
Navíc:Metalíza Hnědá lunar sky,Sada Audio 8,chránič hran předních a zadních dveří,aut.parkování,přednárazový systém.
Statické dojmy:
Palubní deska z měkčeného plastu.Dveřní výplně vpředu z látky,vzadu plast.Osvětlení kliček u dveří řidiče a spolujezdce.Klimatizace dvouzonová-velmi dobré odmražení a dobře topí.Vúz neměl vyhřívané čelní sklo,tak se to odmrazovalo přes klimu.Středový tunel nezavazí.Analogové ukazatele paliva a teploty oleje.Komfortní blikání.Vzadu ISOFIX.Dotykové rádio s velkým diplejem.Zatím neumí česky-za 2 roky.Palubní počítač v přístrojovém štítu je česky.Dojezdy oken na všech dveřích.Fungují obousměrně.
Jízdní dojmy:
Řazení krátké přesné dráhy,spojka zabírá přibližně od začátku horní poloviny.Brzdy trochu ostřejš.Filtrace nerovností velmi dobrá-okreska druhé třídy.Průjezdy zatáček jde to projet bez ubrání plynu.Vzadu multilink.Posilovač elektrický-standart pro Ecoboost.Motor akcelerace 0-110 velmi dobré.Také 50-80.U jednoho kopce nutno přeřadit ze 6 na 5.turbodíru jsem nepozoroval.Podvozek hodně dobrý.Lepší multilink než OIII RS a Scout.Ještě o něco lepší filtrace nerovností a odhlučnění v interiéru.Auto mělo najeto asi 750 km,takže motor byl ještě syrový,ale jezdí se ním dobře.Bylo 6 pod nulou.Kola byla 16 zimní.
Ford Focus Combi 1.5 Ecoboost 110 KW Titanium 6.st.manuál
Navíc:Metalíza Hnědá lunar sky,Sada Audio 8,chránič hran předních a zadních dveří,aut.parkování,přednárazový systém.
Statické dojmy:
Palubní deska z měkčeného plastu.Dveřní výplně vpředu z látky,vzadu plast.Osvětlení kliček u dveří řidiče a spolujezdce.Klimatizace dvouzonová-velmi dobré odmražení a dobře topí.Vúz neměl vyhřívané čelní sklo,tak se to odmrazovalo přes klimu.Středový tunel nezavazí.Analogové ukazatele paliva a teploty oleje.Komfortní blikání.Vzadu ISOFIX.Dotykové rádio s velkým diplejem.Zatím neumí česky-za 2 roky.Palubní počítač v přístrojovém štítu je česky.Dojezdy oken na všech dveřích.Fungují obousměrně.
Jízdní dojmy:
Řazení krátké přesné dráhy,spojka zabírá přibližně od začátku horní poloviny.Brzdy trochu ostřejš.Filtrace nerovností velmi dobrá-okreska druhé třídy.Průjezdy zatáček jde to projet bez ubrání plynu.Vzadu multilink.Posilovač elektrický-standart pro Ecoboost.Motor akcelerace 0-110 velmi dobré.Také 50-80.U jednoho kopce nutno přeřadit ze 6 na 5.turbodíru jsem nepozoroval.Podvozek hodně dobrý.Lepší multilink než OIII RS a Scout.Ještě o něco lepší filtrace nerovností a odhlučnění v interiéru.Auto mělo najeto asi 750 km,takže motor byl ještě syrový,ale jezdí se ním dobře.Bylo 6 pod nulou.Kola byla 16 zimní.
Bez bodů
Re: Ford obecně
Panove co rikate na novy FoFo RS?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... esto-nema/ ,
ja asi zacal setrit...
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... esto-nema/ ,
ja asi zacal setrit...
Re: Ford obecně
Nedá mi to, abych si do Hartmann-Rico (*) nekopnul...
si myslím, že pokud "nové" mondeo dostane Eco Boost tříhrnek a jedenáctistupňový automat, je jasným favoritem WCOTY2016... ROFLMAO
(*) najdi pět rozdílů
si myslím, že pokud "nové" mondeo dostane Eco Boost tříhrnek a jedenáctistupňový automat, je jasným favoritem WCOTY2016... ROFLMAO
(*) najdi pět rozdílů
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Miroslavoj
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 20 srp 13:01
Re: Ford obecně
Ahoj
Co si myslíte o Ford S-MAS Titanium?
Co si myslíte o Ford S-MAS Titanium?
Re: Ford obecně
Ford S-Max záleží jak starej a s jakým palivem Obecně lze doporučit 2.0TDCi, protože je to povedený motor a do tohohle auta se zkrátka ideálně hodí. U starších kousků bych doporučil 2.0, pro fajnšmekry pětiválec 2.5T, u novějších modelů jednoznačně 1.6EB. A u nejnovějších 1.5EB
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Re: Ford obecně
Na tohle jsem narazil na kanálu moto-trendu:
Mustang GT350R je prostě úplně boží, jeho zvuk je něco neskutečnýho . Takový NASCAR na silnici. Jen ve zkratce: 5.2L, V8, 526hp při 7500!!!, redline 8250!!!, karbonový kola. Kdo by si kdy pomyslel, že jednou budem slintat nad tím co dokážou udělat v zámoří.
Mustang GT350R je prostě úplně boží, jeho zvuk je něco neskutečnýho . Takový NASCAR na silnici. Jen ve zkratce: 5.2L, V8, 526hp při 7500!!!, redline 8250!!!, karbonový kola. Kdo by si kdy pomyslel, že jednou budem slintat nad tím co dokážou udělat v zámoří.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ford obecně
Dnes by mala zacat produkcia Focusu RS. Ak to bude mat gule ako GT350, mozme sa na co tesit...
Re: Ford obecně
Super test, fajn auta, a to zaoceánske testy moc nemusím. Prekvapil ma priebeh výkonu GT350R, čakal som teda výraznejšiu výkonovú špičku alebo vôbec nejakú. Naopak Z/28 ma prekvapil krajším priebehom výkonu, avšak podstatne nižšie položeným maximom. Díky za postnutie.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Ford obecně
Mustanga 5,0 si pořídil pod stromek soused, nevypadá to zle, zvuk moc pěkný. Ještě to bude tunit (sání, výfuk a tak.)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3