Asi nemá smysl tě přesvědčovat o tom, že uvedené nájezdy obou jsou z Knihy pohádek od H.Ch. Andersena či Boženy Němcové. Jo, jdi do jich, ten německej pašou se 115tkm po 10 letech je supr kaufkorwinus píše:Jako passat se mi líbí a je to prostě jiná liga jak civic:
např. tydle se mi líbí:
http://www.tipcars.com/volkswagen-passa ... 42499.html
http://www.tipcars.com/volkswagen-passa ... 22838.html
Ale absolutně netuším, co by mou kasičku čekalo, kdybych to koupil a chvilku jezdil
Každá ojetá nafta starší 3 let (tedy se 150tkm) je risk a blížící se nemalá investice. Dnes naftové služebáky cesťáci ojedou za 3-4 roky a posílají do svtěa s 150-200tkm. A ty věříš báji o nejprofláknutějším cesťáckým auět všech dob = Pasát s takovým nájezdem??? prober se a zpoje ŠKM (šedá kůra mozková). Když tohle koupíš,zapláčeš nad vejdělkem, protože v reálu jsou to auta, co mají 300+tkm (10 let po 30tk a to jsem hodně střízlivej). Sám jsem jezdil jako cesťák v Rakousku a Itálii a ročně jsem točil 60-70 tísíc. Když jsem po ukončení lízinku auta prodával, tak se lidi divilki, že vnitřek je jako nový a auto má 180-200tkm. Aby taky ne!
Uvědom si, že naftu si koupí ten, kdo potřebuje jezdit levněji-proto si koupí nový vůz na lízačku a az 4 roky jde do světa účetně odepsaný. A čecháček se tetelí, jak dobře koupil....Chceš li mít větší jistotu (tu nebudeš mít u ojetiny nikdy), tak nekupuj prfláknuté dýlerské vozy jako Mondeo, Okrávia, Pasát, Focus, Superb. Zaměř se na jiné značky, pklud to to srdce dovolí. Tam je nižší riziko, třebas japosnké vozy jako cesťácké jezdí minimálně, fransouzské taky. Stejné či lepší služby jako Pasát ti udělá třeba Citroen C5 s 2,0HDI, navíc budeš mít daleko menší riziko, že nebude někde někomu chybět nebo nebude po noci chybět tobě