Služební kombi za 600.000 Kč
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Vlastní zkušensoti:
O3 RS TDI 135kW 6MT s generátorem zvuku v rámci drive mode selection (z úplného počátku výroby) = na čtyválcový diesel slušné potlačení hluku motoru. jestli za to může generátor zvuku netuším.
Leon3 Xperience 135kW 6DSG 4x4 = příšený hluk
O3 1.6 TDI 5MT (myslím, že to fak mělo 5ti kvalt) = duní, dole nejede, uprostřed trochu, nahoře spíš málo. To je volba pro někoho, kdo chce jezdit za málo. Nebo chce kamna, ale nemá na 2.0TDI. Mě to ekonomicky nedává smysl.
1.8TSI 7DSG znám z Passatu B8 variant. Velmi tichý motor. V kombinaci s 7DSG dokáže být překapivě úsporný. Co jsem koukal na test Superbu3 1.8TSI 6MT, tak v manuálu má údajně větší kouťák bež s DSG (320 vs 250Nm), ale 6ka u manuálu točí víc než 7čka z DSG. Jestli si dobře vzpomínám, tak 7čka z DSG 100 kmh tacho = 2000 otáček, 150 = 3000 otáček, 200 = 4000 otáček.
O3 RS TDI 135kW 6MT s generátorem zvuku v rámci drive mode selection (z úplného počátku výroby) = na čtyválcový diesel slušné potlačení hluku motoru. jestli za to může generátor zvuku netuším.
Leon3 Xperience 135kW 6DSG 4x4 = příšený hluk
O3 1.6 TDI 5MT (myslím, že to fak mělo 5ti kvalt) = duní, dole nejede, uprostřed trochu, nahoře spíš málo. To je volba pro někoho, kdo chce jezdit za málo. Nebo chce kamna, ale nemá na 2.0TDI. Mě to ekonomicky nedává smysl.
1.8TSI 7DSG znám z Passatu B8 variant. Velmi tichý motor. V kombinaci s 7DSG dokáže být překapivě úsporný. Co jsem koukal na test Superbu3 1.8TSI 6MT, tak v manuálu má údajně větší kouťák bež s DSG (320 vs 250Nm), ale 6ka u manuálu točí víc než 7čka z DSG. Jestli si dobře vzpomínám, tak 7čka z DSG 100 kmh tacho = 2000 otáček, 150 = 3000 otáček, 200 = 4000 otáček.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
A není u té 1.8TSI problém spotřeba na dálnici? Zrovna minulý týden jsem řešil s majitelem 1.8TSI, že na dálnici to žere při 200 skoro 20/100. 2.0TDI jezdí za polovinu (cca 9/100).
Při hloupě malé nádrži u OIII by to pak znamenalo tankovat každých cca 300km=2hodiny, což je prostě opruz.
Při hloupě malé nádrži u OIII by to pak znamenalo tankovat každých cca 300km=2hodiny, což je prostě opruz.
2.9T RWD
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
bavíme se o 1.8TSI EA288 nebo o nové EA888 ?
ta starší gen opravdu na dálnici při 160+ začne výrazně žrát (ale možná to bylo tím, že je to scout, čili Cx jak prase)
a hlavně okolo 120tis km umře a je nutná (v lepším případě) velká GO motoru....
ta starší gen opravdu na dálnici při 160+ začne výrazně žrát (ale možná to bylo tím, že je to scout, čili Cx jak prase)
a hlavně okolo 120tis km umře a je nutná (v lepším případě) velká GO motoru....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
aha, tak to jsou moje komenty irrelevantní.... možná....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Jak jsem psal už vícekrát, 7DSG na sedmičku točí 4000 otáček při 200 tacho. A pokud má manuál, tak si myslím, že to bude točit ještě víc. Pokud má někdo potřebu jezdit dlouhodobě 200+, tak musí zvolit jinou motorizaci a možná i jiné auto. Samozřejmě kamna budou úspornější než benzín, i když se mi rozdíl přes 100% nechce věřit. To bude asi míchání okamžitý spotřeby (20) versus průměrná za celou trasu (9).HondaMan píše:A není u té 1.8TSI problém spotřeba na dálnici? Zrovna minulý týden jsem řešil s majitelem 1.8TSI, že na dálnici to žere při 200 skoro 20/100. 2.0TDI jezdí za polovinu (cca 9/100).
Při hloupě malé nádrži u OIII by to pak znamenalo tankovat každých cca 300km=2hodiny, což je prostě opruz.
Obecný rozdíl srovatelných motorů benzín/nafta je 2-4 litry.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Přesně tak, hledám auto, které bude schopné jet přes celé Německo s tempomatem (nebo adaptivním tempomatem) nastaveným na 200km/h. Kdo takhle jezdí, tak samozřejmě ví, že v tom je spousta háčků, berte to prosím jako zjednodušení a buďte tolerantní (prosím nespouštějte diskuze na téma, jak je to nebezpečné/nesmyslné/nemožné), v principu jde o to, že auto nesmí při 200km/h řvát a musí se chovat slušně.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
100% rozdílu ve spotřebě také nevěřím... Pokud srovnám svoje 300k 3.6FSI vs. 380k 3.0biTDI, tak je to někde 8 - 8,5 vs. 12 - 12,5. O otáčkách nemluvě, bo biTDI nedosahuje při Vmax ani tolik, co 3.6FSI při 160
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
No jo, ale takové auto nové za 600 tKč bude trochu problém. Sám jezdím do Německa Fiatem Croma s 1.9 JTD Multijet 150 koní manuál. Papírová maximálka 210 km/h, v reálu to jede 213 podle GPS a na šestku to přitom točí kolem 4.000 ot (už nevím přesně, jel jsem tak naposledy před několika měsíci). Dál už se na šestku nevytočí ani z kopce. Jde to, auto tak klidně jede hodinu nebo dvě, ani moc nežere a z hlediska hluku je to snesitelné - Coma je docela dobře odhlučněná.iv0 píše:Přesně tak, hledám auto, které bude schopné jet přes celé Německo s tempomatem (nebo adaptivním tempomatem) nastaveným na 200km/h. Kdo takhle jezdí, tak samozřejmě ví, že v tom je spousta háčků, berte to prosím jako zjednodušení a buďte tolerantní (prosím nespouštějte diskuze na téma, jak je to nebezpečné/nesmyslné/nemožné), v principu jde o to, že auto nesmí při 200km/h řvát a musí se chovat slušně.
Ale kdybych tak měl jezdit pravidelně a delší trasy, asi bych si koupil něco silnějšího, tohle už je opravdu na hranici možností čtyřválcových dieselů kolem 150 koní. A je fuk, jestli to bude Fiat, Peugeot / Citroën, koncern VW nebo cokoliv jiného.
Mimochodem, dlouhodobě se s touhle Cromou jezdí za něco mezi 6,5 a 7 litry, benzínový Peugeot 406 2.0 soft turbo blahé paměti se zhruba stejným výkonem i dynamikou si bral 10 - 11 při podobném jízdním stylu. Ale kdyby ho dnes vyráběli jako nový, půjdu si ten Peugeot 406 okamžitě koupit.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Croma má velkou čelní plochu, se nezdá. Takže to je úspěch, ta rychlost, řekl bych.