Benzín do 300 000
Benzín do 300 000
Zdravím,
potřebuji poradit. Momentálně vlastním (jsem vlastnil) Audi A3 1.6 75kW, až na velikost auta a slabý motor jsem s ním spokojen ale už odešlo do důchodu (budiž mu vrakoviště lehké ) a tak koukám po novém autě, zatím mám náhradní auto tak s výběrem extrémě nespěchám.
Můj rozpočet je 300 000 s tím že na servis po koupi mám odloženo dalších 50.
Moje požadavky jsou benzín (nafta pro mě nemá smysl), silnější motor (alespoň 100Kw, 75 bylo opravdu málo, rád bych ale zůstal u atmosféry pokud to bude možné), xenony, 6-ti kvalt a velikost auta bych si představoval nějak jako A4 B7, nebo alespoň trochu větší než A3 8P. Jezdím většinou ob týden do práce vzdálenost 25Km, + za měsíc asi celkem 800Km po dálnici, někdy i víc. Známý mě řekl, že pokud chci kvalitní atmosféru tak mám jít do BMW, ale bojím se servisní náročnosti a taky toho že jsem zatím žádnou zadnokolku neřídil.
Budu rád za každou radu, děkuji za odpovědi
potřebuji poradit. Momentálně vlastním (jsem vlastnil) Audi A3 1.6 75kW, až na velikost auta a slabý motor jsem s ním spokojen ale už odešlo do důchodu (budiž mu vrakoviště lehké ) a tak koukám po novém autě, zatím mám náhradní auto tak s výběrem extrémě nespěchám.
Můj rozpočet je 300 000 s tím že na servis po koupi mám odloženo dalších 50.
Moje požadavky jsou benzín (nafta pro mě nemá smysl), silnější motor (alespoň 100Kw, 75 bylo opravdu málo, rád bych ale zůstal u atmosféry pokud to bude možné), xenony, 6-ti kvalt a velikost auta bych si představoval nějak jako A4 B7, nebo alespoň trochu větší než A3 8P. Jezdím většinou ob týden do práce vzdálenost 25Km, + za měsíc asi celkem 800Km po dálnici, někdy i víc. Známý mě řekl, že pokud chci kvalitní atmosféru tak mám jít do BMW, ale bojím se servisní náročnosti a taky toho že jsem zatím žádnou zadnokolku neřídil.
Budu rád za každou radu, děkuji za odpovědi
Re: Benzín do 300 000
Zadokolky se bat nemusis, funkcni DSC ji zkroti az moc.. co se tyce kvality benzinovych atmosfer od BMW tak nejlepsi pomer nakladu vs vykon podle me poskytuje 4.4/4.8, ale ty se vyskytovaly prevazne v sedmickach, coz by byl z A3 docela velky skok a 5er 545/550i zase tezko sezenes a az moc to presahuje tvuj pozadavek na 100kW+. To jen k nejlepsimu pomeru vykon/servis/spotreba..
Celkem logicka volba by obecne byla 5er v nejakem slabsim benzinu, vsechny maji pres 100kW bez turba, moc to nezere a uz se to da povazovat za auto s prostorem uvnitr.. ale mozna by ti stacila i 3er. Xenony jsou skoro standard, problem muze nastat u prevodovky, kdy vetsina aut bude mit automat (pro mne vyhoda, pro nekoho nevyhoda).. Porad to bude BMW, takze jistym nakladum se nevyhnes, ke koupi je treba mit nekoho, kdo jim rozumi (diagnostika podminkou) a je treba se zamerit i na pouzivany olej a dalsi "prkotiny". Caste zavady jsou elektronika (ABS, predpinace pasu, zatezove decky apod.), vcelku trpi podvozek a brzdy pri pouzivani neoriginalnich dilu.
Celkem logicka volba by obecne byla 5er v nejakem slabsim benzinu, vsechny maji pres 100kW bez turba, moc to nezere a uz se to da povazovat za auto s prostorem uvnitr.. ale mozna by ti stacila i 3er. Xenony jsou skoro standard, problem muze nastat u prevodovky, kdy vetsina aut bude mit automat (pro mne vyhoda, pro nekoho nevyhoda).. Porad to bude BMW, takze jistym nakladum se nevyhnes, ke koupi je treba mit nekoho, kdo jim rozumi (diagnostika podminkou) a je treba se zamerit i na pouzivany olej a dalsi "prkotiny". Caste zavady jsou elektronika (ABS, predpinace pasu, zatezove decky apod.), vcelku trpi podvozek a brzdy pri pouzivani neoriginalnich dilu.
Re: Benzín do 300 000
Napsal jsem alespoň 100kW ale může to být klidně víc, silnějšímu motoru se nebráním, ale okolo 170 a víc mě příjde už zbytečně moc. Jezdil jsem hodně s 2.0Tfsi s 147kW a přišlo mi to jako ideální výkon, ale vzhedem k tomu že nechci turbo tak o něm moc nepřemýšlím. Opravdu bych nejradši nějakou atmosféru, klidně šesti hrnek, 8 už mi příjde do auta na každodenní ježdění moc
Re: Benzín do 300 000
Pokud jsi měl A4, nevadilo ti jak je uvnitř malý, tak co někde vyhmátnout nějakou 2.4i V6 nebo 2.8 V6 nebo 3.2FSI V6 nebo 3.0T (kompresor), ale to už bude mimo rozpočet. Nevím z hlavy, v jakých letech se tam dával jaký motor. Pokud trváš na atmosféře. Podle mě ty 2.4 a 2.8 asi nikdo nechce, tak budou třeba za dobrou.
Jinak nějaká 320i může být fajn, pokud se smíříš s interiérem.
Jinak nějaká 320i může být fajn, pokud se smíříš s interiérem.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzín do 300 000
určitě půjde najít i nějaká 3.2FSI v Passatu B6 nebo 3.6FSI v R36tce nebo CCčku - ale asi s nájezdem krapet vyšším. Na druhou stranu ty motory nikdo nechce - čert ví proč...asi kvůli spotřebě. Ale zase je velká legrace s CCčkem s 300k pod kapotou, když jedeš po dálnici a na někoho blikneš nebo někdo na tebe, ty přidáš a on kouká, jak to "tédéíčko" s dvěma laufy vzádu a ve čtyřkole, jede
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Benzín do 300 000
A4 B7 (né B8) se mi líbí a velikostně se vším by i vyhovovala, ale právě u ní se těch V6 celkem bojím že je nikdo moc nechce, nevím jestli kvůli nějaký vadě či spotřebě, tady v čr skoro žádný nejsou, to bych se dovozu z německa nevyhnul 100% a na netu jsem se toho o nich moc nedočetl... Passata moc nechci, né že by to bylo špatný auto, ale moc se mi nelíbí prostě
Re: Benzín do 300 000
nejen s CC....řidičBOB píše: . Ale zase je velká legrace s CCčkem s 300k pod kapotou, když jedeš po dálnici a na někoho blikneš nebo někdo na tebe, ty přidáš a on kouká, jak to "tédéíčko" s dvěma laufy vzádu a ve čtyřkole, jede
Oftákář II. RS (benzín) z Humenného neska z Bytče směr CZ si neska moh hlavu ukroutit jak mu ta 316i proti kopci ujížděla ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Benzín do 300 000
Do 300 tisíc to je. Benzín to je také. Šestivál to je, dokonce jeden z nejlepších co se týká projevu i životnosti. Šest kvaltu to má také. Xenonama svítí. Nájezd velmi slušný. Moc jich tu není. Dostupnost dílu také cajk. Prostorné pro řidiče i spolujezdce. Zadní sedící si připadají jak v křeslech.
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs
edit: existuje jisté pravidlo jak poznat výrazné stočení u aut z Fiat/AlfaRomeo/Lancia. A u tohoto auta je poznat že víc jak 100 tisíc km nemá a nemělo. Prsotě, že pokud ho stočili, tak ne nijak výrazně.
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs
edit: existuje jisté pravidlo jak poznat výrazné stočení u aut z Fiat/AlfaRomeo/Lancia. A u tohoto auta je poznat že víc jak 100 tisíc km nemá a nemělo. Prsotě, že pokud ho stočili, tak ne nijak výrazně.
Naposledy upravil(a) vonkreuz dne ned 03 led 18:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Benzín do 300 000
a možná k temu dostaneš i balík spaghetti, pravých italských...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Benzín do 300 000
btw, ta konkrétbní 166, je to busso nebo ta druhá V6?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.