Služební kombi za 600.000 Kč
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
[quote="Shr3k.[/quote]
C5 v základu je ale Métallique ne? A 1.6 THP, no raději snad ani ne. 1.4 TSI je proti tomu držák.
Ne ne. Hydractive x Metallique nebylo vázáno na stupeň výbavy, ale na zvolený motor. Takže k 1,6 HDi Tendence byl s pružinami, ale např 2,0 HDi 120 kw či 1,6 THP bylo už s hydrou i základním stupni (tenkrát Tendence - ale v základu už byly 17´ litáky, Bluetooth HF, termoizolační čelní sklo, tempomat a omezovač, el.ruční brzda ad.)
U THP byly pochyby jestli jej vzít, těch hrůzných zkazek je spousta, ale většinou je to takové to kamarád kamaráda...- docela jsem po tom pátral (ten Vaculíkův článek jsem samozřejmě prošel taky) a od roku 2012 (či konce roku 2011) by měly být tato problémy vyřešeny. Přece jen PSA jej dává do hodně modelů a asi by si nedovolili problém neřešit. U kamarádova auta zatím v poho - ale beru že 50 tis km není žádný údaj vypovídající o dlouhodobé spolehlivosti. Stejně v tomto případě je to už jen akademická debata - aktuální C5 se blíží konci výrobního cyklu, fabrika osekává výběr motorů a C5 už je v nabídce jen s naftou..
C5 v základu je ale Métallique ne? A 1.6 THP, no raději snad ani ne. 1.4 TSI je proti tomu držák.
Ne ne. Hydractive x Metallique nebylo vázáno na stupeň výbavy, ale na zvolený motor. Takže k 1,6 HDi Tendence byl s pružinami, ale např 2,0 HDi 120 kw či 1,6 THP bylo už s hydrou i základním stupni (tenkrát Tendence - ale v základu už byly 17´ litáky, Bluetooth HF, termoizolační čelní sklo, tempomat a omezovač, el.ruční brzda ad.)
U THP byly pochyby jestli jej vzít, těch hrůzných zkazek je spousta, ale většinou je to takové to kamarád kamaráda...- docela jsem po tom pátral (ten Vaculíkův článek jsem samozřejmě prošel taky) a od roku 2012 (či konce roku 2011) by měly být tato problémy vyřešeny. Přece jen PSA jej dává do hodně modelů a asi by si nedovolili problém neřešit. U kamarádova auta zatím v poho - ale beru že 50 tis km není žádný údaj vypovídající o dlouhodobé spolehlivosti. Stejně v tomto případě je to už jen akademická debata - aktuální C5 se blíží konci výrobního cyklu, fabrika osekává výběr motorů a C5 už je v nabídce jen s naftou..
Naposledy upravil(a) fri dne ned 03 led 13:47, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27868
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Protože psal, že bude jezdit hlavně po dálnicích a tam 6AT točí vcelku dost otáček, které jsou zcela zbytečné. Střídám auta, kde jsou 6AT-7AT-8AT a není nad to, když motor není zbytečně držen v otáčkách a je v nich pouze tehdy, kdy je to potřeba.
Prostě ve 21.století (a auto bude mít 4-5let) je 6AT trošku za zenitem.
Prostě ve 21.století (a auto bude mít 4-5let) je 6AT trošku za zenitem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
To je otázka - někoho zas rozčiluje příliš časté řešení u vícestupňových převodovek. Navíc i 6AT může mít dostatečně dlouhou šestku - zvlášt u nafťáka.řidičBOB píše:Protože psal, že bude jezdit hlavně po dálnicích a tam 6AT točí vcelku dost otáček, které jsou zcela zbytečné. Střídám auta, kde jsou 6AT-7AT-8AT a není nad to, když motor není zbytečně držen v otáčkách a je v nich pouze tehdy, kdy je to potřeba.
Prostě ve 21.století (a auto bude mít 4-5let) je 6AT trošku za zenitem.
Stáří modelu bych viděl spíš jako pozitivum - určitě letitý model skrývá míň chyb něž novinka první dva roky po uvedení.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Pro mě je dřívější datum vzniku určité generace auta zárukou menšího osekávání nákladů, naproti tomu je zastaralá elektronika na palubě a v motoru, ale to mi přijde nepodstatné. Jednak i ta dnešní auta v podobném rozpočtu jsou, z pohledu elektroniky, zastaralá a modernizace řídící elektroniky motoru znamená trochu sníženou spotřebu (platí firma) a omezené emise (koho to zajímá?) a z toho plynoucí horší jízdní vlastnosti (tupé reakce na šlápnutí na plyn). Mě je auto na konci životnosti sympatické i proto, že se dá čekat i určitá vychytanost modelu (u Citroenu asi důležité).
6AT je u 2.0 HDi úplně v pohodě, zkoušeno na P 508.
6AT je u 2.0 HDi úplně v pohodě, zkoušeno na P 508.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Pokud někdo dělá sedmi hodinové cesty, tak lze předpokládát, že bude cestovat také dlouho za tmy. A tady je výhoda kvalitních světel zásadní. Z vlastní zkušenosti musím uznat, že přechod z Xenonu na LED je neuvěřitelný přínos pro viditelnost a neuvěřitelné snížený únavy očí při mnohahodinovém koukání do tmy. Na dálkové cesty za tmy bych "žluťáky" opravdu nedoporučil.
Keyless entry je věc, která mě netrápí a ani jí nemám. Pokud není zrovna auto vybavené startovací kartou renault, tak klíček v kapce u kalhot dokážu zmáčknout při odemčení i při zamčení vozu.
Vestavěnou navi jsem nechtěl, ale mám ji, protože byla součástí balení. Výhoda navigace v tunelech je jasná. Aktuálnost mapových podkaldů sporná. Stejně většinu času jezdím s puštěným Waze v držáku vedle volantu.
Adaptivní tempomat jsem nechtěl, ovšem bych součástí balení. Na dálkové cesty pro DE/AT/IT dálnicích je to super věc, která snižuje únavu a stres z cesty. Navíc jsem poznal, že se opravdu nemusím lepit každému autu předemnou na kufr, mít vytřeštěný oči na jeho brzdovky a nohu připravenou na přešlápnutí z plynu na brzdu. Dál tento adaptivní tempomat umí i zastavit a rozjet se v koloně. V kombinaci s automatickou převodovkou, kterou jsem chtěl a mám, výhoda i do města.
Převodovka, která má poslední stupeň na dálnici je výhodou a je asi jedno, kolik má převodovka rychlostních stupňů, pokud je ten poslední opravdu dlouhý a motor má dost sil, aby přetlačil odpor vzduchu.
Keyless entry je věc, která mě netrápí a ani jí nemám. Pokud není zrovna auto vybavené startovací kartou renault, tak klíček v kapce u kalhot dokážu zmáčknout při odemčení i při zamčení vozu.
Vestavěnou navi jsem nechtěl, ale mám ji, protože byla součástí balení. Výhoda navigace v tunelech je jasná. Aktuálnost mapových podkaldů sporná. Stejně většinu času jezdím s puštěným Waze v držáku vedle volantu.
Adaptivní tempomat jsem nechtěl, ovšem bych součástí balení. Na dálkové cesty pro DE/AT/IT dálnicích je to super věc, která snižuje únavu a stres z cesty. Navíc jsem poznal, že se opravdu nemusím lepit každému autu předemnou na kufr, mít vytřeštěný oči na jeho brzdovky a nohu připravenou na přešlápnutí z plynu na brzdu. Dál tento adaptivní tempomat umí i zastavit a rozjet se v koloně. V kombinaci s automatickou převodovkou, kterou jsem chtěl a mám, výhoda i do města.
Převodovka, která má poslední stupeň na dálnici je výhodou a je asi jedno, kolik má převodovka rychlostních stupňů, pokud je ten poslední opravdu dlouhý a motor má dost sil, aby přetlačil odpor vzduchu.
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Myslím si, že jestli bude možný Citroen C5, tak ho beru a klidně i něco doplatïm, tuhle diskuzí bych už asi uzavřel.
Poraďte ještě, co dělat, když to nepůjde. Máte přímou zkušenost s tichou Octavií? Nebo s jejím dodatečným ztišováním? Jít raději do 1.8 TSI, kdyby to šlo (vzhledem k diesel gate by to možná bylo dosažitelné)? Mimochodem, kromě dodávky, by to byl můj první diesel (což je asi i důvod, proč mě tak s..e ta 1.6 TDI v Octavii z půjčovny).
Psal jsem to v prvním příspěvku, ale prosím podělte se o své (reálné) zkušenosti s následujícím seznamem:
* TDI motor s vyvažovací hřídelí (jen 135 kW verze).
* Benzínový motor (1.8 TSI).
* Podvozek s víceprvkovou zadní nápravou.
* Dvojitou podlahu do kufru.
* Canton zvukový systém (píšou, že prý to má Active Noise Cancellation).
* Vrstvené čelní sklo.
* Ochrana podvozku proti kamenům (zde jen předpokládám, že ten kus plastu povede ke ztišení auta).
* Kombi (hučí míň, než liftback).
Většina z výše uvedeného je jen vyčtená, osobně mám zkušenost/srovnání jen s vlečenou nápravou vs. víceprvek a s kombi vs. liftback.
Díky
Poraďte ještě, co dělat, když to nepůjde. Máte přímou zkušenost s tichou Octavií? Nebo s jejím dodatečným ztišováním? Jít raději do 1.8 TSI, kdyby to šlo (vzhledem k diesel gate by to možná bylo dosažitelné)? Mimochodem, kromě dodávky, by to byl můj první diesel (což je asi i důvod, proč mě tak s..e ta 1.6 TDI v Octavii z půjčovny).
Psal jsem to v prvním příspěvku, ale prosím podělte se o své (reálné) zkušenosti s následujícím seznamem:
* TDI motor s vyvažovací hřídelí (jen 135 kW verze).
* Benzínový motor (1.8 TSI).
* Podvozek s víceprvkovou zadní nápravou.
* Dvojitou podlahu do kufru.
* Canton zvukový systém (píšou, že prý to má Active Noise Cancellation).
* Vrstvené čelní sklo.
* Ochrana podvozku proti kamenům (zde jen předpokládám, že ten kus plastu povede ke ztišení auta).
* Kombi (hučí míň, než liftback).
Většina z výše uvedeného je jen vyčtená, osobně mám zkušenost/srovnání jen s vlečenou nápravou vs. víceprvek a s kombi vs. liftback.
Díky
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27868
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Nová generace 1.8TSI je výtečný motor...vůbec bych se toho nebál. Naopak, určitě bych ho vzal 100x raději než jakékoliv čtyřválcové TDI.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
Na 6st při 130 to točí asi 2200ot.
Většinou neplatí, že víc kvaltů = delší .
Většinou neplatí, že víc kvaltů = delší .
MG - radost až na kost.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27868
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební kombi za 600.000 Kč
jak u čeho asi...u mne 8čka ve 130ti hluboko pod 2000.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time