Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
No konečně, to čekání bylo fakt dlúhe..
věřme -pj- že 2016 bude na testy bohatší
škoda jen, že k bulvárnosti (resp. žádoucímu odklonu od ní) se šéfredaktor nechce znát....
věřme -pj- že 2016 bude na testy bohatší
škoda jen, že k bulvárnosti (resp. žádoucímu odklonu od ní) se šéfredaktor nechce znát....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Ono to bude horší a horší... peněz v online inzerci bude ubývat, protože na to už lidi neslyší (nevidí). Nicméně to je prakticky jediný zdroj peněz pro redakci, pokud tedy nechcete lézt výrobci do ... a získat něco od něj.
Doufám, že se AF nějak podaří získat rozumné zdroje, případně se v ČR konečně ve větším rozjedou členské poplatky, ale trochu se bojím, že Češi na tuto formu sponzoringu příliš slyšet nebudou.
Držím palce PJovi a jeho týmu
Doufám, že se AF nějak podaří získat rozumné zdroje, případně se v ČR konečně ve větším rozjedou členské poplatky, ale trochu se bojím, že Češi na tuto formu sponzoringu příliš slyšet nebudou.
Držím palce PJovi a jeho týmu
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
No me by zajimalo proc nemaji reklamy na youtube. Jestli kvuli tem par videum tretich stran? To ty trailery muzou smazat, stejne nemaji nijak podstatnou sledovanost.
Ja teda doufal v nejaky svatecnejsi test nez bmw X6 :-/ ...
Ja teda doufal v nejaky svatecnejsi test nez bmw X6 :-/ ...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Velke diky aj za to malo celemu AF. Ano testov bolo skromne, ale verime, ze ich bude len viac, dalo sa najst mnoho zaujimaveho na citanie (jasne urcitu bulvarnost citit je, jednoducho si neprecitam co ma nezaujima).
Najviac ale chybali jazdne videa PJ, ta virtuozita v jeho podani sa da sledovat hodiny
Stale sa aspon pre mna ale jedna o jedine CSR automobilove mediu, ktore sledujem pravidelne(priznavam, este aj Autickara) a som presvedceny, ze urcita forma clenskeho ala patreon (zaplatim kolko chcem a bez akejkolvek viazanosti) by sa ujala
Stastny novy rok teda AF
PS: Urcity pan Cervenka je teraz free, nejaky testik by zvladnut vedel
Najviac ale chybali jazdne videa PJ, ta virtuozita v jeho podani sa da sledovat hodiny
Stale sa aspon pre mna ale jedna o jedine CSR automobilove mediu, ktore sledujem pravidelne(priznavam, este aj Autickara) a som presvedceny, ze urcita forma clenskeho ala patreon (zaplatim kolko chcem a bez akejkolvek viazanosti) by sa ujala
Stastny novy rok teda AF
PS: Urcity pan Cervenka je teraz free, nejaky testik by zvladnut vedel
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Za mě k současnému autoforu, dal jsem to i pod novoroční test X6...
Dát panu Jandovi mzdu šéfredaktora, to vůbec není špatný nápad. Ale dát mu tu složitou funkci se vším všudy a sebrat mu čas především na testy, které dělá na úplně jiné úrovni než kdokoliv další v v Čechách, to už tak moudré nebylo. Vidím tam paralelu se směřováním BMW, které si tento web tak rád bere na paškál. Z krátkodobého hlediska to asi přinese zisk, ale taky obrovskou devalvaci té podstaty, která na Autoforu vždy byla to nejcennější.
Dát panu Jandovi mzdu šéfredaktora, to vůbec není špatný nápad. Ale dát mu tu složitou funkci se vším všudy a sebrat mu čas především na testy, které dělá na úplně jiné úrovni než kdokoliv další v v Čechách, to už tak moudré nebylo. Vidím tam paralelu se směřováním BMW, které si tento web tak rád bere na paškál. Z krátkodobého hlediska to asi přinese zisk, ale taky obrovskou devalvaci té podstaty, která na Autoforu vždy byla to nejcennější.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
k tomu, co PJ napsal do uvodniku testu, bych si dovolil neco malo dodat.
uz nekolikrat jsem zde zminil, ze AF zacalo jako hobby projekt s cilem delat to pro zabavu jako absolutni bokovku. pak se to ale ponekud vymknulo z rukou, zacalo to rust obsahove i navstevnosti a soucasne to vyzadovalo stale vetsi investice. pak to prekrocilo urcity bod zlomu, kde se z toho nutne musel stat komercne orientovany projekt. naklady byly proste prilis velke na to, aby se daly odepsat v ucetnictvi neceho uplne jineho.
to v kombinaci s tim, co uz zaznelo, vedlo k soucasnemu stavu. nezmenili jsme nahled na svet, nezmenili jsme styl psani, nezvdali jsme se snahy prinaset co nejrychlejsi novinky o vsem, co se tyka aut, nepolevili jsme v tom zpracovavat clanky o cemkoli co nejlepe. a nakonec - nepolevili jsme ani z podrobnosti testu a jejich kritickeho pohledu, zmenil se "jen" pomer mezi tim, o cem piseme vice a o cem mene. a to s ohledem na to, co je aktualne "lidsky mozne" pro ty, co obsah pripravuji a co je take ekonomicky schudne.
a ano, jista paralela s BMW tu je, ale s jednim, vlastne dvema podstatnymi rozdily. jednak - my jsme se, na rozdil od BMW, nevzdali zakladnich hodnot, kdyz vyjde test od PJ, je porad stejny, akorat je jich 5 za rok. nezmenili jsme M3, delame ji porad stejnou, akorat s ohledem ekonomiku musime delat vic 320d (a bohuzel taky neco ve stylu 2ActiveTourer). proste se to musi uzivit a vyprodukovat prodejne veci zabira hodne casu, zvlast kdyz jej nekdo ma mene nez mival. kdybychom to neudelali, AF nemuze prezit, ne ve sve dnesni velikosti, bohuzel. spise by brzy zasla na ubyte, protoze cas drive lehce obetovatelny autum dnes zabiraji rodinne povinnosti.
to ale neznamena, ze to tak bude porad, jen si proste musime vydelat na to, abychom mohli "delat vic M3", ktere nas sice neuzivi, ale delame je ze vseho nejradeji. muzu vam slibit, ze se situace v prubehu 1Q, max na zacatku druheho Q zmeni a doufam, ze to bude jen zacatek pozitivniho vyvoje.
a mmch, test X6 nebyl minen jako svatecni, to byl jen muj dlouhodoby rest, ktery se mi podarilo udelat. proto vysel kdy vysel.
uz nekolikrat jsem zde zminil, ze AF zacalo jako hobby projekt s cilem delat to pro zabavu jako absolutni bokovku. pak se to ale ponekud vymknulo z rukou, zacalo to rust obsahove i navstevnosti a soucasne to vyzadovalo stale vetsi investice. pak to prekrocilo urcity bod zlomu, kde se z toho nutne musel stat komercne orientovany projekt. naklady byly proste prilis velke na to, aby se daly odepsat v ucetnictvi neceho uplne jineho.
to v kombinaci s tim, co uz zaznelo, vedlo k soucasnemu stavu. nezmenili jsme nahled na svet, nezmenili jsme styl psani, nezvdali jsme se snahy prinaset co nejrychlejsi novinky o vsem, co se tyka aut, nepolevili jsme v tom zpracovavat clanky o cemkoli co nejlepe. a nakonec - nepolevili jsme ani z podrobnosti testu a jejich kritickeho pohledu, zmenil se "jen" pomer mezi tim, o cem piseme vice a o cem mene. a to s ohledem na to, co je aktualne "lidsky mozne" pro ty, co obsah pripravuji a co je take ekonomicky schudne.
a ano, jista paralela s BMW tu je, ale s jednim, vlastne dvema podstatnymi rozdily. jednak - my jsme se, na rozdil od BMW, nevzdali zakladnich hodnot, kdyz vyjde test od PJ, je porad stejny, akorat je jich 5 za rok. nezmenili jsme M3, delame ji porad stejnou, akorat s ohledem ekonomiku musime delat vic 320d (a bohuzel taky neco ve stylu 2ActiveTourer). proste se to musi uzivit a vyprodukovat prodejne veci zabira hodne casu, zvlast kdyz jej nekdo ma mene nez mival. kdybychom to neudelali, AF nemuze prezit, ne ve sve dnesni velikosti, bohuzel. spise by brzy zasla na ubyte, protoze cas drive lehce obetovatelny autum dnes zabiraji rodinne povinnosti.
to ale neznamena, ze to tak bude porad, jen si proste musime vydelat na to, abychom mohli "delat vic M3", ktere nas sice neuzivi, ale delame je ze vseho nejradeji. muzu vam slibit, ze se situace v prubehu 1Q, max na zacatku druheho Q zmeni a doufam, ze to bude jen zacatek pozitivniho vyvoje.
a mmch, test X6 nebyl minen jako svatecni, to byl jen muj dlouhodoby rest, ktery se mi podarilo udelat. proto vysel kdy vysel.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Myslim si, ze by podobny text mel zaznit i na uvodni strance AF. Sice je uz u testu X6, ale to je jen takovy nastrel... Na forum nezajde tolik lidi
Mirek
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Tak koukam, ze lze jeste vic klesnou. Prej skodafilie ...
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Byly tu 2 vlákna ohledně nákupu ojetého auta v CZ nebo v DE. Na jedno jsem reagoval a teď nevidím ani jedno. To admin smazal nebo to blbne?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz
Obe zrejme smazany, jelikoz byly reklamni. Pomerne typicky zpusob - ja tomu rikam nadhazovac a pritakavac.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/