Onboard videa
Re: Onboard videa
Další vybržděníčko... https://www.youtube.com/watch?v=c2a6DsC ... be&t=2m20s
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
No fakticky pod videem pise ze tomu nechal volnej prubehřidičBOB píše:třeba se zrovna plně nevěnoval řízení...
If I had braked harder, I could have avoided impact, but it initially appeared the piece was going to fall in front of me.
Sebrat notyM.Z. píše:Další vybržděníčko... https://www.youtube.com/watch?v=c2a6DsC ... be&t=2m20s
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27941
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No, podle mne má kus viny i řidič s kamerou, protože to VW stojí na brzdách, už když se před něj cpal, takže času na reakci tam bylo dost, ale řidič vůbec nereagoval.
...když pomineme, že řidič VW je kretén.
Ale krásná ukázka toho, jak akce vytvořila reakci. Ani v nejmenším nepochybuji o tom, že mu to tam kamioňák poslal před čumák, byť měl ještě hafo metrů ke konci jízdního pruhu.
...když pomineme, že řidič VW je kretén.
Ale krásná ukázka toho, jak akce vytvořila reakci. Ani v nejmenším nepochybuji o tom, že mu to tam kamioňák poslal před čumák, byť měl ještě hafo metrů ke konci jízdního pruhu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Nepochybne to byla reakce na to, ze mu najel do leveho. Ano, v idealnim svete by tam vjel treba za 3 sek., kdy uz pribyl dalsi jizdni pruh, nicmene co se stalo, stalo se a zas takova prasarna to nejspis nebyla. Reakce VW uz ano.
To co vidi kamera nalepena na skle, nemusi odpovidat tomu co vidi ridic, ktery sedi metr vzadu. Pokud vezmeme v potaz ze kamion jel celou dobu naprosto konstantne, pada z meho pohledu 100% vina na ridice VW, ktery dany manevr provedl zamerne. I pokud by jej zamerne neudelal, je vinen stejne, neb nedodrzel bezpecnou vzdalenost od predjizdeneho vozidla.
To co vidi kamera nalepena na skle, nemusi odpovidat tomu co vidi ridic, ktery sedi metr vzadu. Pokud vezmeme v potaz ze kamion jel celou dobu naprosto konstantne, pada z meho pohledu 100% vina na ridice VW, ktery dany manevr provedl zamerne. I pokud by jej zamerne neudelal, je vinen stejne, neb nedodrzel bezpecnou vzdalenost od predjizdeneho vozidla.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Mně přijde, že zaujal stejný postoj jako ten ruský autobusák, co je prostě nabere
Naposledy upravil(a) oxik dne čtv 31 pro 18:24, celkem upraveno 2 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27941
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
no, jestli ten řidič VW reagoval takto, tak to asi prasárna byla...nebo bych to alespoň předpokládal... Bylo by dobré vidět video i z toho auta, jelikož není možné říct, že jeden ohrožovat může a druhý ne. I když to, co je vidět na videu, je jasně úmyslné...a hloupé.
BTW: kamioňáci to dělají opravdu vcelku často a někdy mám co dělat, abych to ubrzdil, když mi to flákne před čumák...a někdy i bez blinkru.
BTW: kamioňáci to dělají opravdu vcelku často a někdy mám co dělat, abych to ubrzdil, když mi to flákne před čumák...a někdy i bez blinkru.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Nelze nez souhlasit, tech momentu kdy vulgarni vyraz zhodnoti situaci mam taky par za sebou, ale jaksi tim ta situace skonci.
Normalniho cloveka nemuze ani napadnout se po predjeti zaradit tesne pred predjizdeneho a uz vubec ne jeste stoupnout na brzdu. Uz jen tenhle dej pred narazem povazuju za umyslne ohrozeni a omezeni presne podle § 17 odst. 3 + § 18 odst. 2a.
Proste to byl ukazkovy zm.d a jen to potvrdil, kdyz se navic citil v pravu ohledne viny po narazu.
Normalniho cloveka nemuze ani napadnout se po predjeti zaradit tesne pred predjizdeneho a uz vubec ne jeste stoupnout na brzdu. Uz jen tenhle dej pred narazem povazuju za umyslne ohrozeni a omezeni presne podle § 17 odst. 3 + § 18 odst. 2a.
Proste to byl ukazkovy zm.d a jen to potvrdil, kdyz se navic citil v pravu ohledne viny po narazu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Onboard videa
Cajti mají údajně i video z Tourana, kde je patrný blinkr a plynulé zařazení (co jsem teda vyčetl na netu).
I kdyby mu to tam nakrásně foukl, není pochyb že VW má místo mozku z piva kostku a je nebezpečný svému okolí, neboť má diametrálně odlišné reakce od zbytku světa.
Možná srážce mohl zabránit, možná ne... to ví jen řidič, každopádně je dobře, že mu načechral zadnici.
Trochu mi to připomíná situaci, když kolega cca před 17 lety na Slovensku nacouval s pick-upem do autobusu. Autobusák měl jen šmouhu na laku, chtěl se s ním vyrovnat, ale borec byl hustý. Pičoval jak chorá vrána a trval na žandároch.
Tak přijeli, kolega dostal pětikilo a autobusák měl zbytkáč
I kdyby mu to tam nakrásně foukl, není pochyb že VW má místo mozku z piva kostku a je nebezpečný svému okolí, neboť má diametrálně odlišné reakce od zbytku světa.
Možná srážce mohl zabránit, možná ne... to ví jen řidič, každopádně je dobře, že mu načechral zadnici.
Trochu mi to připomíná situaci, když kolega cca před 17 lety na Slovensku nacouval s pick-upem do autobusu. Autobusák měl jen šmouhu na laku, chtěl se s ním vyrovnat, ale borec byl hustý. Pičoval jak chorá vrána a trval na žandároch.
Tak přijeli, kolega dostal pětikilo a autobusák měl zbytkáč
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3