goes píše:. Bavil sem se o tom z borcem z citronu (tudiz asi preklopitelne na cele PSA) a rikal, ze lze pres pocitac upravit funkci esp tak, ze se po prekroceni 30/50 kmh nesepne, proste trvale vypnuti. Zkus se na to poptat v servisu.
Tomu bych moc nevěřil. Dost pochybuji, že ti borci v servisu zvládnou programování tak složitého SW, který ovládá ESP.
ah jo, tak jinak. Oni nemeni nastaveni ESP, oni meni schema jeho aktivace, tzn. RJ hlida rychlost, jakmile se prekroci stanoveny limit, RJ sama vyda signal a ESP se aktivuje. Do toho vstoupi program a posune napr. 30 na 130 a nic jienho se nemeni, pripadne se odstrani zaznam o automatickem spusteni.
Taky kdyz si vypnu automaticke sterace pres nastaveni v systemu auta, tak to neznaemna, ze jsem ty sterace preprogramoval.
goes píše:a ja k tomu dodam jiny prikald a zcela na miste. Sjezd na kole. Jel loni sjezd a jel sem krokem a mel sem za to, ze se vybouram a ze se to neda sjet, ubrzdit apod. kolem mne jezdili borci tak 4x rychleji s prstem v nose. pokud bys byl tim co kolem mne proficel, presne bys rikal, ze lidi neumi vyuzit kolo, nevi co od nej cekat apod. - ano to jsem ja. spotrebitel, co se jel projet a zaroven vime oba, ze takovi cyklisti jsou absolutni vetsinou blizici se 100procentum. To same plati o autech.
ne, to je priklad zachycujici tvou miru jezdeckych schopnosti ve srovnani s jinymi, ne vyuzivani nejakych systemu. jina vec by byla, kdyby se ti stalo, ze jsi prostovlasy a potkal jine, co meli prilbu a oni ti tvrdili, ze muzou jet rychleji, protoze ji maji.
ty prilby na kolech a lyzich ostatne jsou jiny pripad stejneho modelu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
mmira píše:goes: ano a ne. ja psal, ze to delam jen v pripade lidi jedoucich dle meho nazoru rychleji, nez by meli. tedy nad svoje limity. a ten rozidl mezi jejich limitem a realitou ma pokryt ESP. nejedna se o jizdu za iedalnich podminek, ale prave v okamziku, kdy to hodne klouze atd. pak jsou i limity auta uplne jinde, na tom se asi shodnem. a prave v tu chvili je to spolehani se nejmarkantnejsi.
jinak extremisti jsou extremisti proto, ze predstavuji extrem. tedy malou cast vzorku populace. jiste jich nebude mnoho, presto je lze pro ilustraci pouzit.
neni podstatne komu a kdy to delas, podstatny je ten priklad, ktery je vhodny. verim, ze kdybys to zkusil i na lidi jedouci dost pod hranici dane situace, tak znervozni, upravi jizdni styl a nebudou z toho nadseni. Takhle ja vnimam to splehani se na situaci.
Jinak kdyz jsem nedavno blbnusl na offroadech, tak sem se taky spolehl na elektroniku pri sjizdeni z kopce na bahne a snehu a dobre sem udelal.
goes píše:a ja k tomu dodam jiny prikald a zcela na miste. Sjezd na kole. Jel loni sjezd a jel sem krokem a mel sem za to, ze se vybouram a ze se to neda sjet, ubrzdit apod. kolem mne jezdili borci tak 4x rychleji s prstem v nose. pokud bys byl tim co kolem mne proficel, presne bys rikal, ze lidi neumi vyuzit kolo, nevi co od nej cekat apod. - ano to jsem ja. spotrebitel, co se jel projet a zaroven vime oba, ze takovi cyklisti jsou absolutni vetsinou blizici se 100procentum. To same plati o autech.
ne, to je priklad zachycujici tvou miru jezdeckych schopnosti ve srovnani s jinymi, ne vyuzivani nejakych systemu. jina vec by byla, kdyby se ti stalo, ze jsi prostovlasy a potkal jine, co meli prilbu a oni ti tvrdili, ze muzou jet rychleji, protoze ji maji.
ty prilby na kolech a lyzich ostatne jsou jiny pripad stejneho modelu.
opet jsi to asi necetl a nebo nechtel pochopit. Toto byl priklad o tom, ze lidi nevyuzivaji moznosti protoze na to nemaji a ze bys tady, byt to forum o kolech psal, jak maji kola a nejsou schopni je vyuzit, nevi co si muzou dovolit a spolehaji se na kde co.
goes píše:neni podstatne komu a kdy to delas, podstatny je ten priklad, ktery je vhodny.
tak na tohle jsem kratky, rozumim slovum, ale podstata sdeleni mi unika. pokladam muj priklad za velmi ilustrativni a dokazujici, co mam na mysli. navic to neni teorie, ale pribeh ze zivota. co jineho chces vic?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
merlin píše:goes, to nie je o elektronickych systemoch. Som presvedceny ze ked vymyslia nieco ako ESP na kolo tak budu jazdit aj amateri rovnako rychlo.
urcite mi poskytnes priklad tvych znamych a manageru.
goes píše:neni podstatne komu a kdy to delas, podstatny je ten priklad, ktery je vhodny.
tak na tohle jsem kratky, rozumim slovum, ale podstata sdeleni mi unika. pokladam muj priklad za velmi ilustrativni a dokazujici, co mam na mysli. navic to neni teorie, ale pribeh ze zivota. co jineho chces vic?
tys sel na prilis konkretni priklad. ze kdyz uz nekdo jede DLE TEBE moc na dane pominky, tak to na nej zkusis s tim vypnutim. Ja jen podotkl, ze podobne, tedy s obavami a se zmenou jizdy" by na vypnuti ESP tebou reagovala i vetsina tech, co by jeli v danem okmaziku na pohodu a daleko od limitu.
merlin píše:goes, to nie je o elektronickych systemoch. Som presvedceny ze ked vymyslia nieco ako ESP na kolo tak budu jazdit aj amateri rovnako rychlo.
urcite mi poskytnes priklad tvych znamych a manageru.
prepac ale si ***, ja naozaj nemam potrebu sa tu s tebou rozpravat ako BOB...
goes píše:opet jsi to asi necetl a nebo nechtel pochopit. Toto byl priklad o tom, ze lidi nevyuzivaji moznosti protoze na to nemaji a ze bys tady, byt to forum o kolech psal, jak maji kola a nejsou schopni je vyuzit, nevi co si muzou dovolit a spolehaji se na kde co.
naopak, ja to pochopil zcela spravne. to je totiz ukrok stranou k diskuzi o obecnych schopnostech bez ohledu na technickou vybavu, ta je dana zkusenostmi atp. stejne je to u aut. zkuseny ridic ESP nepotrebuje, zvladne to i bez nej. nezkuseny bud nepojede vubec nebo velmi pomalu. pro priklad nemusim chodit daleko. moje mati v zime zasadne nejezdila, ted drandi furt. rozdil? ma auto s posilovacem rizeni a ABS.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou