Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5761
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od M.Z. »

Brus píše:Ciste ze zvedavosti: k cemu je takove auto dobre? Napada me treba hotelovy shuttle.. Jinak moc nevim

Multivana 4-motion 128kw jsem měl (v r.2005) a bylo to úžasně praktické auto a dalo se s tím i celkem kalit, hlavně na sněhu jel jak tank.
Spousta rodin je s ním spokojená, využití najde hlavně pro sport a dovolenky. Já měl jen 5-místnou verzi, vozil jsem v tom díly, čokly a taky dost tahal vozík.
Po něm byl Sharan (model který Bob právě prodává) a taky max. spokojenost. On ten nenáviděný koncern dělá celkem podařená auta, mě nikdy VW nezklamal.

Jinak Bobe velká gratulace, krásné vozítko. Co to je přesně za verzi?
Za ten dvoubarevný lak chcou asi docela ranec, co?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Díky.
Je to 2.0biTDI 4-motion 7DSG - Generation Six. Navíc to má blbinky jako uzávěrku, komplet elektriku, nezávislé topení, navi, Dynaudio, multimediální systém pro děti, parkovací kamera, alcantara a tak.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

pěkný to je
u A3 jsem zámky aktivoval přes VCDS, volbu zklápění zrcátek jsem tam taky zahlíd, otázka jak to má T6. Nedávno jsem měl napíchlou jednu z prvních T5 a měla dost zastaralou jednotku nepodporovala ani autoscan, typ se musel zvolit manuálně.
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

retron píše:pěkný to je
u A3 jsem zámky aktivoval přes VCDS, volbu zklápění zrcátek jsem tam taky zahlíd, otázka jak to má T6. Nedávno jsem měl napíchlou jednu z prvních T5 a měla dost zastaralou jednotku nepodporovala ani autoscan, typ se musel zvolit manuálně.
Ja mel za to, ze u vsech VW se zrcatka zaklopi dlouhym podrzenim zamykaciho tlacitka...to si hadam zkousel?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Gratulacia, fakt pekny kusok ^:)^
Interier teda moze byt? Nesklamal? /:)

A ano DCC je na tom celkom citit, comfort je fakt komfortny, ale pritom ziadna lod, sport to prijemne uisti v zakrutach, no aj tak sa to hrnie relativne skoro...chcelo by to vypinatelne ESP a nejake normal gumy ;;)
Ak si dobre pamatam mnou skusany kus, tak tam tie spataky sklapalo, ale moze byt ze si to mylim s nejakym inym...

A co sa tyka pouzivania...Caravellu/Multaka som zazil este za cias lyziarskeho klubu, oproti inym krabicoidnym povozom to bol obrovsky rozdiel, 2,5 TDI s 4Motion bol v zime nezastavitelny a nebol problem cestovat na ladovec niekolko hodin aj 180+. To take Ducato bolo neprijemne uz pri 130 a ostalo vzdy uz pod prvym kopcom :-w
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

honziss píše:...to si hadam zkousel?
Yes! Jediná možnost je přiklopit, je přes otočný ovladač nastavení zrcátek... Ale zkusím ještě projít návod a možnosti nastavení. Dnes jsem to jenom tak v rychlosti prolítnul.

Snow: no, zklamal/nezklamal? Nebudeme si nic nalhávat - ani v této verzi nelze zakrýt původ vozu, což je dodávka/užitkáč. Sicny s alcantarou a v elektrice na tom moc nezmění. Ale je to VW, takže všechno je na svém místě, intuitivní a celkově je za volantem docela pohoda. Rozměrově je to proti Sharanu nepatrně delší a na šířku to má snad na centimetr stejně (bez zrcátek). Takže za mne uvnitř OK.
DCC na "sport" je supr - útlum náklonů je znatelný, ale hmotnost vozu to stejně newochčije a pravda, auto se sune rychleji než bys řekl švec. Ale taky to není žádný HH, takže opět - s tím také problém nemám.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od oxik »

Snowman000 píše: Caravellu/Multaka som zazil este za cias lyziarskeho klubu, oproti inym krabicoidnym povozom to bol obrovsky rozdiel, 2,5 TDI s 4Motion bol v zime nezastavitelny a nebol problem cestovat na ladovec niekolko hodin aj 180+. To take Ducato bolo neprijemne uz pri 130 a ostalo vzdy uz pod prvym kopcom :-w
Taky to tak mám, jednou jsme kvůli zkoušce Vmax přejeli i dálniční sjezd cestou na ledovec :D A na Kaunertal nebo Grossglockner s ESP off :ymhug: hezky se na to vzpomíná

řBob: Co to 7°DSG, neřadí zmatečně jako u T5?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

řadí to jako všechny Euro6 - furt co nejnižší otáčky :-) Ale zmatečně - to bych neřekl. Tohle auto není ani na to, aby se tu převodovku snažil někdo nachytat.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

No jo no, nove Vito/Viano je interierom niekde inde, ale najvacsi skok oproti T5 je fakt v elektronike a interieri.
Mne sa na tom osobne jazdilo lepsie ako v Sharane, clovek ma z toho taky spravne nepatricny pocit ked sa s tym ponahla, alebo ide do podzemnych parkovisk :ymhug:

Tak nech dlho a spokojne sluzi ;) Ale radim, tie pneu by to chcelo vymenit za nieco "neuzitkove", origo su pruser ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Snow: Včko bylo samozřejmě taky ve hře. Cenově v podstatě srovnatelné (obojí je za pornografické částky), ale mě se interiér Včka nelíbil; ovládání toho jejich systému mi přišlo zmatečné a pozornost odvádějící. Co mne ale vadilo nejvíce, bo i na řadičku pod volantem se dá zvyknout, to byla prosvětlenost interiéru - v tom Včku byla, proti MV, prostě tma. Jsem se tam cítil, jako by to byla moje last trip - tma jako ve funebráckém autě.
Díky! Teď tam budu mít stejně zimní...kouknu ale, co jsou ty origo 18" zač a případně půjdou...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět