Hyundai a vše kolem nich!

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od francis »

V televizi nejaky potentat zase rikal, ze jim nevadi omezena pruchodnost terenem, ale slaby vykon
Mirek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od pavproch »

PaCh u nás na dědině sněhomuže má a nestěžuje si....

Předefčírem sem se na rozbahněném poli zahrabal aji s pindicou (3x... :D ) .... a to je pindica jiné šplhadlo než ty haldex hračky od konzernu (kdesyk sem tu psal o výsledcích testování hranacích schopností pindice a leguána na strmém zasněženém poli)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od řidičBOB »

Tak ono je tam toho asi víc...a jako celek to stojí za HOVNO.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od Dallen »

Stejně nahovno sedí, rozdíl je vtom, co má korea v základu a co škodovka. Yetina v zakladu je naprosta bida ořezaná ve všem, koberec vní je jak z favoritu.

A v porovnani se skautem se stejnym motorem, stejny rocnik je scout daleko schopnejsi i pres delsi rozvor.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od řidičBOB »

Já jsem s Yetim jezdil v Hummer centru a tedy za sebe kloubouk dolů, co to auto projede na základních gumách a v haldeksu ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od ctrl_j »

francis píše:V televizi nejaky potentat zase rikal, ze jim nevadi omezena pruchodnost terenem, ale slaby vykon
Ten motor je tragikomedie. Dvoulitrova atmosfera s papirovym vykonem 122 kW/6000 rpm a kroutakem 200 Nm/4000 rpm, coz je na teren nevhodna kombinace. K tomu hmotnost pres 1,6 t. Aby to jelo musi se tocit jak prase a pak to zere 12.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Hanys
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: stř 16 pro 22:43

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od Hanys »

Já se nedávno koukal na video pod tímhle článkem: http://www.novinky.cz/zahranicni/387659 ... istum.html kde PČR projíždí s ix35 v Maďarsku. Stačí si dát nahlas prvních cca. 8 sekund videa. To vrzání u prakticky nového auta asi není úplně v pohodě. :)
Uživatelský avatar
noveautičko
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: stř 15 dub 19:17
Bydliště: ČR

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od noveautičko »

c526feu-960.jpg
Je to parádička :) a nedokážeme si s kolegama z práce představit vyjíždět do terénu s něčím jiným než s Hyundai ix35,poměr cena/výkon ideální.. ;) neříkám,že nejsou lepší,ale mnohem dražší..
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od charger »

Yetina tedy umí v terénu o kus víc než ix35, byť tam taky není primárně určena.

Mimochodem i ta Pindica má pohon všech kol podobný Haldexu, její výhodou ale není ten pohon, nýbrž nízká hmotnost, malé převisy a úzké gumy :)
Ain´t nobody got time for that
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Hyundai a vše kolem nich!

Příspěvek od francis »

Jak se pozna, ze umi Hnujdaj min nez Yeti?
Mirek
Odpovědět