Hyundai a vše kolem nich!
Re: Hyundai a vše kolem nich!
V televizi nejaky potentat zase rikal, ze jim nevadi omezena pruchodnost terenem, ale slaby vykon
Mirek
Re: Hyundai a vše kolem nich!
PaCh u nás na dědině sněhomuže má a nestěžuje si....
Předefčírem sem se na rozbahněném poli zahrabal aji s pindicou (3x... ) .... a to je pindica jiné šplhadlo než ty haldex hračky od konzernu (kdesyk sem tu psal o výsledcích testování hranacích schopností pindice a leguána na strmém zasněženém poli)
Předefčírem sem se na rozbahněném poli zahrabal aji s pindicou (3x... ) .... a to je pindica jiné šplhadlo než ty haldex hračky od konzernu (kdesyk sem tu psal o výsledcích testování hranacích schopností pindice a leguána na strmém zasněženém poli)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Tak ono je tam toho asi víc...a jako celek to stojí za HOVNO.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Stejně nahovno sedí, rozdíl je vtom, co má korea v základu a co škodovka. Yetina v zakladu je naprosta bida ořezaná ve všem, koberec vní je jak z favoritu.
A v porovnani se skautem se stejnym motorem, stejny rocnik je scout daleko schopnejsi i pres delsi rozvor.
A v porovnani se skautem se stejnym motorem, stejny rocnik je scout daleko schopnejsi i pres delsi rozvor.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Já jsem s Yetim jezdil v Hummer centru a tedy za sebe kloubouk dolů, co to auto projede na základních gumách a v haldeksu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Ten motor je tragikomedie. Dvoulitrova atmosfera s papirovym vykonem 122 kW/6000 rpm a kroutakem 200 Nm/4000 rpm, coz je na teren nevhodna kombinace. K tomu hmotnost pres 1,6 t. Aby to jelo musi se tocit jak prase a pak to zere 12.francis píše:V televizi nejaky potentat zase rikal, ze jim nevadi omezena pruchodnost terenem, ale slaby vykon
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Já se nedávno koukal na video pod tímhle článkem: http://www.novinky.cz/zahranicni/387659 ... istum.html kde PČR projíždí s ix35 v Maďarsku. Stačí si dát nahlas prvních cca. 8 sekund videa. To vrzání u prakticky nového auta asi není úplně v pohodě.
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Je to parádička a nedokážeme si s kolegama z práce představit vyjíždět do terénu s něčím jiným než s Hyundai ix35,poměr cena/výkon ideální.. neříkám,že nejsou lepší,ale mnohem dražší..
Re: Hyundai a vše kolem nich!
Yetina tedy umí v terénu o kus víc než ix35, byť tam taky není primárně určena.
Mimochodem i ta Pindica má pohon všech kol podobný Haldexu, její výhodou ale není ten pohon, nýbrž nízká hmotnost, malé převisy a úzké gumy
Mimochodem i ta Pindica má pohon všech kol podobný Haldexu, její výhodou ale není ten pohon, nýbrž nízká hmotnost, malé převisy a úzké gumy
Ain´t nobody got time for that