"...možná výměna za BMW M3/Z4 M Coupe nebo Toyotu GT86/Subaru BRZ..." Poptavka po podobnych autech klasicke koncepce zde roste, nebo se to zda jen mne? Tady je svet jeste v poradkucharger píše:Nevím, zda je to zajímavá nabídka, ale kamarád prodává málo jeté 370Z i s nějakými funkčními úpravami.
http://www.sportovnivozy.cz/73006-nissa ... -z34-zubri
Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Mirek
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Celkem by me zajimalo co mas v hledacku? Az prodas CTR..jarka píše:Vroom: ještě není ruka v nohavici, ale po 5 sezónách už bych rád prostě rwd. A určitě to nebude nic co by bylo rychlostně na úrovní stávajícího ctr. Ale uvidíme jak to celý dopadne...
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Tohle je taky zajimave, ze mu za vytunenou 370ku bude stacit i GT86/BRZ.francis píše:"...možná výměna za BMW M3/Z4 M Coupe nebo Toyotu GT86/Subaru BRZ..." Poptavka po podobnych autech klasicke koncepce zde roste, nebo se to zda jen mne? Tady je svet jeste v poradkucharger píše:Nevím, zda je to zajímavá nabídka, ale kamarád prodává málo jeté 370Z i s nějakými funkčními úpravami.
http://www.sportovnivozy.cz/73006-nissa ... -z34-zubri
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Raďas: jako nejradši bych ctr neprodával, ale nemůžu živit tolik aut. Jinak bych rád NC (člověk halt stárne ). V každém z nás je prostě kousek pavprocha .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
hezky řečeno!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jarka: NC bude pro tebe slabe , zvlast proti tvymu vytunenymu CTR.. - tim nerikam, ze je spatne.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jako bude to slabé - s tím počítám. Bohužel kdybych chtěl něco rychlejšího než mý ctr tak už musím do teritoria 911, případně upravených M3 a tam už se otáčí trochu jiný částky. A splašený trubky jsou zas moc jednoúčelový, těch bych si užil jen občas. NC dokáže být i docela schopná, třeba tu je jedna pěkně řízená v Mostě: https://www.youtube.com/watch?v=NtmAGpyszZM. Oem jen upravená geo a kluk tam na obyč gumách lítá kolem 2:07. Znám dost lidí co na podobný časy koukají z povzdálí a to maj nakoňováno podstatně víc.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Tyhle auta by taky určitě nezůstaly v sérii. Každopádně 370Z ani po úpravách úplně nesplňuje to, proč byla koupena, proto prodej.Raďas píše:Tohle je taky zajimave, ze mu za vytunenou 370ku bude stacit i GT86/BRZ.francis píše:"...možná výměna za BMW M3/Z4 M Coupe nebo Toyotu GT86/Subaru BRZ..." Poptavka po podobnych autech klasicke koncepce zde roste, nebo se to zda jen mne? Tady je svet jeste v poradkucharger píše:Nevím, zda je to zajímavá nabídka, ale kamarád prodává málo jeté 370Z i s nějakými funkčními úpravami.
http://www.sportovnivozy.cz/73006-nissa ... -z34-zubri
Ain´t nobody got time for that
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
to by me docela zajimalo, tedy ten nahled na 370Z.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ve zkratce, člověk zvyklý na ostré čtyřkolky (Evo) se chtěl naučit se zadokolkou včetně všeho co k tomu patří, tedy i nějaké to sklouznutí bokem a podobně. Zetko je však krátké, se širokým a měkkým zadkem. Dokud se jede čistě, tak je to poměrně rychlý a milý stroj s kopou gripu, kdekoliv za hranicí přilnavosti je ta věc však nečitelná a trochu děsivá, navíc v sérii se zcela nefunkčním viskózním samosvorem. Úpravy jako tužší stabíky a lepší samosvor pomohly mnohému, pořád to však je na limitu zvláštně se chovající auto. A není to jen "nezkušenýma" rukama, majitel sedl třeba do Hondy S2000 a rázem se s ní pohyboval za hranicí přilnavosti zcela přirozeně.
A pod jsou zde další věci jako to, že se v autě blbě sedí kvůli nemožnosti podélně posouvat volant a pocitově auto řidiči připadá těžší a větší, než reálně je. Nicméně na čistou stopu to není špatná volba, navíc je to spolehlivé, odolné, rychlé.
A pod jsou zde další věci jako to, že se v autě blbě sedí kvůli nemožnosti podélně posouvat volant a pocitově auto řidiči připadá těžší a větší, než reálně je. Nicméně na čistou stopu to není špatná volba, navíc je to spolehlivé, odolné, rychlé.
Ain´t nobody got time for that