Volkswagen obecne
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Volkswagen obecne
Až z hybrida bude čistá elektřina,pak asi jo..
Re: Volkswagen obecne
neska odpoledne sem jel do Ovy a z5 leguánem.... nebudu se opakovat o turbolagu a chybějících emocích.... zaměřil sem se na ukazatel (doporučené) zařazené rychlosti..... co sem s tím doposud jel, taxem si vlastně ani nevšim, že drahá to má "on".... ty woe, to je vynález.... (v bramborovi to byla první věc, co sem vypnul, ešče na saloně se stavem tacho 0)
leguán parkuje venku - hned po studeném startu mi to v první rovince při tacho 55 doporučovalo řadit 6.... při jízdě ustálenýma rychlostma to tvrdošíjně a zarputile radí řadit 6 opravdu už v padesáti, čili hrubým způsobem podtáčet motor.... při dynamičtější jízdě to absolutně nestíhá - ukazuje že mám zařazeno 2, ale já už tam mám 4 (a mezitím i 3)....
při jízdě jízdě do kopce je to úplně zmatečné - tam, kde si dokopec žádá podřadit ze 3 na 2 to doporučuje řadit nahoru na 4,
meziplyn pod brzdama je pro to asi příliš složitá operace..... a při plně dynamické jízdě (180kobyl a 250kroutometrů "on") je to úplně v prdeli.... radí to total nesmysly...
proboha proč? (to tam vůbec je)
leguán parkuje venku - hned po studeném startu mi to v první rovince při tacho 55 doporučovalo řadit 6.... při jízdě ustálenýma rychlostma to tvrdošíjně a zarputile radí řadit 6 opravdu už v padesáti, čili hrubým způsobem podtáčet motor.... při dynamičtější jízdě to absolutně nestíhá - ukazuje že mám zařazeno 2, ale já už tam mám 4 (a mezitím i 3)....
při jízdě jízdě do kopce je to úplně zmatečné - tam, kde si dokopec žádá podřadit ze 3 na 2 to doporučuje řadit nahoru na 4,
meziplyn pod brzdama je pro to asi příliš složitá operace..... a při plně dynamické jízdě (180kobyl a 250kroutometrů "on") je to úplně v prdeli.... radí to total nesmysly...
proboha proč? (to tam vůbec je)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
elsi mě paměť neklame, tak u Oct. II 1. 1.9TDI i Scouta 1.8TSI to vypnout šlo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Pravdou je, že jsem to nikdy nezkoumal, bo co se děje na displeji, mne moc nezajímá... Jsem teď chvíli jezdil Superbem 6MT a že to tam je, jsem si všiml asi po třech dnech
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Volkswagen obecne
Ale Multivan to má určo pošéfované..šháde asi nee..
Re: Volkswagen obecne
S touhle pičurou* jezdim v nove fabii, yetinee a scoutu (fabka 1.0, zbytek 2.0 TDI) a opravdu to je zabavne. Zvlaste u naftaku ktere jsou naladeny tak, ze jak nemaj otacky tak se proste vypnou (nezdehnou, vypnou) a to se tak stane ze clovek si ze srandy zkusi hodit tam ve 40 tu sestku jak mu to radi
Pri razantni jizde to skutecne nema nejmensi poneti co se prave deje
Pri razantni jizde to skutecne nema nejmensi poneti co se prave deje
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Volkswagen obecne
V O3 RS ukazatel zařazené a doporučené rychlosti vypnout nejde.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tez som si neni vedomi ze by to slo nejak easy vypnut, ale skusim zistit...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...