BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

aha tak BMW má tři různé odstíny laku už v sérii :D
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 2801080219
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od jerry »

Vrooom píše:Nechces nahodit obrazky toho co jsi mel v hledacku? :-)
Sorry za zpoždění, toulal jsem se v cizině :) Měl jsem v merku tohle, ale nakonec to nedopadlo, dostal jsem ho na 22.500, to se nakonec zdálo moc. Navíc kámoš, co dělá profi autočalounictví, mi to vymlouval, nezdála se mu ta zvlněná kůže ve dveřích. Jak koukám, zatím s cenou dolů nešel.

http://ww3.autoscout24.de/classified/26 ... asrc=st|as
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Z te kuze bych nemel strach, tak to maji vsecky ...
Viz tady top individual interier na produktove fotce
Obrázek

Nemas k tomu autu vin? http://www.bmwvin.com/ tady si kdyztak muzes projet vybavu. Nevim jestli mas v planu menit kola, ale ty co tam jsou dost priserny (rek bych, ze o dost horsi nez moje zimaky :-D ...) Taky se mi nelibi, ze to nema multifunkcni volant (at si mele kdo chce co chce, zvedat tim tlfn nebo ovladat radio je fajn ;-) ) Taky mi prijde divny, ze to nema ostrikovace? To nema moje, protoze je z US, ale ze to nema EU verze?! A kola nepovidaji mozna i chybejici M-podvozek. Nebo aspon u US verze byl sport podvozek a r18 styling 203, mozna k tomu patri i sportovni tlacitko - citlivejsi reakce na plyn. No rozhodne bych si kazdy auto proklepl podle vin ...
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od jerry »

Ta kombinace modročernýho interiéru se mi od počátku moc nelíbila, pořád jsem se snažil sám sebe přesvědčit, ale je to nějak v podvědomí. Možná kdyby šel s cenou výrazně níž, tak není problém to pak případně nechat přečalounit. M-podvozek to nemá, ty kola jsou zimáky, letní má v depozitu. Asi budu ještě chvíli hledat. Teď před Vánoci je trh zamrzlej, auta vylezou víc v lednu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Za ty prachy co jsi ochotnej nasypat bych chtel snovou kombinaci nebo neco co se mi velmi libi. Pro me treba caramel interier :x
http://www.zroadster.com/forum/index.ph ... ramel.129/

Ty km mi neprijdou az tak podstatny, radsi paradni s 80k km nez nic moc s 30k km ... Taky mi to uz prijde docela hodne penez. Za to bych si radsi koupil caymana S s 80k km ...
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 92043.html
pjotr
Autoškolák
Příspěvky: 36
Registrován: úte 10 lis 15:29

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjotr »

Nekdo tady psal jesi LSD jesi Quaife nebo Drexler... Quaife neni ani poradny LSD, jesi nekdo neresi penize tak Quaife nebrat, do zadokolky to proste neni ono, je to nekde na puli cesty spis min... svor vzadu proste vzdycky lamela z duvodu ovladatelnosti! Quaife max do predokolky, ale i tam s velkym ALE.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Jak jsi na tenhle závěr přišel?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
pjotr
Autoškolák
Příspěvky: 36
Registrován: úte 10 lis 15:29

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjotr »

Quaife zna z principu konstrukce pouze dve polohy - otevreno/zavreno, takze i na predokolce to docela znesnadnuje ovladani. Ted sem zrovna nedavno jsem jel s predkolkou s quaifem a treba oproti Hondimu LSD v CTR kerej svira postupne je to proste krok zpatky a drzet to auto na limitu neni uplne snadny, protoze se to obcas kousne a zacne to fungovat coz znamena strasnej kopanec. Navic se porad jedna pouze o system kterej prerozdeluje kroutici moment a ne o klasickej samosvornej diferencial. Na lamelovym diferaku nastavis predpeti a svira to furt, coz je treba strasna vyhoda na rozmlaceny ceste, kdy se to auto stane neskutecne citelny i kdyz ma jedno kolo ve vzduchu tak to svira furt. Proste za me do zadokolky jedine lamelu, do predokolky do normalniho provozu quaife... Jedina nevyhoda lamelaku je udrzba, ale kdo chce jezdit bokem proste musi pocitat ze jednou za pul roku se to musi zrepasovat...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Já bych to tak žhavé neviděl, každý systém má svoje, rozhodně bych si netroufl říct, že to či ono je totálně na pikaču.
Měl jsem STI i s programovatelnou jednotkou dif. od Skácela a že by to byl nějaký zázrak proti Quaife...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

a kolik máš let/kilometrů praxe s oběma systémy?

navíc zadokolka a předohrab sou nebe a dudy (už jen třeba quli teho, že zadní náprava se co? nenatáčí do zatáček...

quaife mám v m4Zlikovi (odjety dvě sezony) a .... je to svor, svoruje, žádný kousance ani rázy se nekonají, čitelnost je velmi dobrá... a 3er v pondělí dostane lamelu (40%) takže pak budu mít přímé srovnání lamela vs. šnek ... a samozřejmě sem field report dám...

a s údržbou lamely u street auta (nebavím se samozřejmě o vyloženeě okrohovém nebo driftovacím autě) to prý taky není tak žhavé - co 50tis km olej a lamely podle stylu jízdy 100 až 150tis km (info od člověka z mnohaletými zkušenostmi a lamelou jak street, tak track na baworských RWD)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět