Onboard videa
Re: Onboard videa
Tak pokud to bylo k mému příspěvku, tak mi prosím vysvětli co jsem porušil, když tady jedu po hlavní 80 km/h na F-M a zprava mi tam místo té stříbrné Fábie najede do křižovatky kamion a já musím zastavit, abych do něj nenarazil. Mimochodem, obec začíná asi o 700m dále. Kvůli takovým řidičům pořizuju kameru i do víkendovky.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Onboard videa
To myslím nebylo na tebe, když tam jedeš 80, jsi už docela raritka, většinou se tam táhneme 50-60, nevím teda proč.
Nicméně zrovna na téhle křižovatce to zas tak neprožívám, protože vyjet z ní bez omezení, je ve špičku nemožné.
Nicméně zrovna na téhle křižovatce to zas tak neprožívám, protože vyjet z ní bez omezení, je ve špičku nemožné.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
OK, přes týden ve špičce je to tam běžně jak píšeš, jede se pomaleji a ještě tě občas zpomalí auto které najede z vedlejší. Ale donutit někoho na hlavní zastavit je už trošku extrém a dotyčný to dobře věděl, jinak by se tak netlemil.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2147
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Komentoval jsem video.
Re: Onboard videa
Co jsem podle Vás porušil? Jel jsem si ve svém pruhu, kde mi měl dát přednost. Jel jsem 90km/h, protože kvůli financím nechci riskovat pokutu. To, že mi to tam mrskne z připojovacího pruhu a tím ohrozí mně a dalších pár vozidel za mnou není má vina.GeneHawkins píše:No, já bych se tam nařadil taky. Já myslím, že nic neporušil. Na rozdíl od tebe teda...
Co se týká klaksonu, tak jsem jej použil k odvrácení potencionálního nebezpečí. Vřítil se mi do cesty a byla šance, že bych to neubrzdil. Klaksonem jsem mu dal najevo, čeho se dopustil a že má uhnout z cesty, protože do protisměru jely auta a kdybych to neubrzdil, tak skončím v něm.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
řidič Passatu byl krapet odvážný...a řidič kamionu neuhnul ani o milimetr
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
kdoví co tam dělal za důležitější činnosti, král silniceřidičBOB píše:řidič kamionu neuhnul ani o milimetr
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2147
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
Kecy prdy beďary. Neměl ti dát přednost. Nesměl tě jen ohrozit, což si nemyslím, že udělal. Viděls je z dálky, cos myslel, že to narvou do svodidla? A o tom klaksonu si myslím svý...Arkis píše:Co jsem podle Vás porušil? Jel jsem si ve svém pruhu, kde mi měl dát přednost. Jel jsem 90km/h, protože kvůli financím nechci riskovat pokutu. To, že mi to tam mrskne z připojovacího pruhu a tím ohrozí mně a dalších pár vozidel za mnou není má vina.GeneHawkins píše:No, já bych se tam nařadil taky. Já myslím, že nic neporušil. Na rozdíl od tebe teda...
Co se týká klaksonu, tak jsem jej použil k odvrácení potencionálního nebezpečí. Vřítil se mi do cesty a byla šance, že bych to neubrzdil. Klaksonem jsem mu dal najevo, čeho se dopustil a že má uhnout z cesty, protože do protisměru jely auta a kdybych to neubrzdil, tak skončím v něm.
Víš co, já bych mu třeba taky nadal do kokotů, že by mohl aspoň jet, ale takové situace jsou na denním pořádku, a tím, že je budeš zbytečně hrotit, bezpečněji jezdit nebudeš...
Re: Onboard videa
Takže řidič v připojovacím pruhu dle tebe nemá dávat přednost těm, kteří jedou v průběžném? Blbost.
Nečekám, že to narvou do svodidla, ale snad i jejich auto umí zastavit. Je běžné, že v připojovacím pruhu zastavuji, protože v průběžném pruhu je prostě moc velký provoz.
Ohrozil mě právě tím, že na 40m mi to tam střihl přímo přede mě a ani neakceleroval. Kdyby počkal dalších 5 sekund, než bych já a pár aut za mnou projelo, tak se mohl připojit libovolnou rychlostí, protože za námi nic v dohledu nejelo.
Nečekám, že to narvou do svodidla, ale snad i jejich auto umí zastavit. Je běžné, že v připojovacím pruhu zastavuji, protože v průběžném pruhu je prostě moc velký provoz.
Ohrozil mě právě tím, že na 40m mi to tam střihl přímo přede mě a ani neakceleroval. Kdyby počkal dalších 5 sekund, než bych já a pár aut za mnou projelo, tak se mohl připojit libovolnou rychlostí, protože za námi nic v dohledu nejelo.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
§12 odst. (7) Je-li pro zařazování do průběžného jízdního pruhu zřízen připojovací pruh, je řidič povinen před zařazením do průběžného pruhu užít připojovacího pruhu. Při zařazování z připojovacího pruhu do průběžného pruhu řidič nesmí ohrozit řidiče jedoucí v průběžném pruhu. Není-li připojovací pruh zřízen, je řidič povinen dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím v průběžném pruhu.
Velmi často tam ale bývá dopravní značka P4.
Nicméně argument typu "viděls je z dálky a co sis myslel" jsou hodné tak akorát GH. Myslel si velmi pravděpodobně to, že neohrozí vozidla jedoucí v průběžném pruhu tak, jak je na videu vidět. Troubení je tak to jedíné, co má dnes cenu dělat. A stejně je pak za agresivního piráta.
Velmi často tam ale bývá dopravní značka P4.
Nicméně argument typu "viděls je z dálky a co sis myslel" jsou hodné tak akorát GH. Myslel si velmi pravděpodobně to, že neohrozí vozidla jedoucí v průběžném pruhu tak, jak je na videu vidět. Troubení je tak to jedíné, co má dnes cenu dělat. A stejně je pak za agresivního piráta.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time