Ahoj všem,
chtěl bych nějaké rady, jak je to s přestavbou MB C200 s kompresorem na plyn. Potřebuju nutně sehnat auto s levným provozem jelikož budu najíždět hodně km. Naskytla se mi možnost koupi MB C200k rok výroby 2000 s km na tachometru 180t cca. Vypadá slušně, ale nevím jestli se to vyplatí s ohledem na to, že bych to chtěl přestavět na plyn, protože 9-12l benzínu na sto je pro mě fakt moc. Dále jaké máte zkušenosti s výdrží tohoto motoru a tohoto auta, když tak jaké závady se vyskytují nejvíce. A případně, koho by jste mi doporučili z okolí Ostravy na přestavbu lpg aby to bylo kvalitní a za rozumný peníz (né to nejlevnější ani nejdražší). Od auta čekám, že mi poslouží pár desítek tisíc km a na dvoulitr s kompresorem se dívám proto, jelikož bych někdy taky rád někoho předjel a netáhl se za někým...
Díky za vaše poznatky.
Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob 05 pro 16:58
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
Na plyn je tam poblíž nejlepší asi jaraX (http://www.jarax.net/), sice se specializuje na BMW, ale když ho přes telefon uženeš, myslím, že nebude problém. Jak dlouho si budeš chtít auto nechat? Spočítej si za jaký nájezd se ti ty peníze investované do plynu vrátí, někdy je lepší těch XX tisíc projezdit na benzín..a to jsem zastáncem plynu
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
se obávám, že jaraxe klepne pepka až uslyší slovo "medvěd"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob 05 pro 16:58
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
No, myslím si, že najedu přibližně 20t ročně.. S LPG se dá podle mě ušetřit přibližně 1,5-2 kč na kilometr pokud dobře počítám, podle ceny jak půjde nahoru... Když to auto vydrží a s plynem nebude problém, tak by se mi mělo přestavba rychle zaplatit a potom už jen budu šetřit... Samozřejmě počítám se servisními prohlídkami a výměny filtrů, které u plynu přibudou.
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=130
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=130
úspora cca 1 Kč/km, takže za rok - dva doma, pokud se jezdí delší trasy a spotřebu benzínu tak lze zanedbat.
9,13 * 28/100 = 2,55 Kč/km 745 registarcí na spritmonitoru
10,7 * 14/100 = 1,5 Kč/km 114 registrací na spritmonitoru
Z počtu registrací vyplývá, že to není žádná exotická kombinace C klasse + LPG
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=130
úspora cca 1 Kč/km, takže za rok - dva doma, pokud se jezdí delší trasy a spotřebu benzínu tak lze zanedbat.
9,13 * 28/100 = 2,55 Kč/km 745 registarcí na spritmonitoru
10,7 * 14/100 = 1,5 Kč/km 114 registrací na spritmonitoru
Z počtu registrací vyplývá, že to není žádná exotická kombinace C klasse + LPG
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
A hlavně, čím žravější auto je, tím větší je úspora na km.
Pokud se přestavuje něco, co žere 6,5l Ba/100, tak je úspora kolem 0,8Kč, při 14l Ba je to 1,9Kč...
Pokud se přestavuje něco, co žere 6,5l Ba/100, tak je úspora kolem 0,8Kč, při 14l Ba je to 1,9Kč...
MG - radost až na kost.
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
kdyz neni v dyzlu zak snad ne, sam jich nekolik melpavproch píše:se obávám, že jaraxe klepne pepka až uslyší slovo "medvěd"
Re: Přestavba na LPG MB C200K rok 2000
Prestavba se vyplati, zkus a uvidis ze usetris par tisic za rok my tak s pritelkou taky usetrili a jsme spokojeni