Volvo
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28017
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volvo
na staré XC90 a dalších modelech, byla nejtragičtější stejně AT Geartronic Ta uměla zabít potenciál motoru úplně dokonale.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volvo
to záleží na tom, co chceš. Jestli "masírku", tak Q7. Jestli co nejbezpečnější auto, tak XC90.řidičBOB píše:Takže cca 2,5 mega bych opravdu raději utratil za Q7, kde bych dostal V6 a zpracování opravdu na vysoké úrovni.
Q7 například nechrání místa na zadních sedačkách vysokopevnostní ocelí. XC90 ano.
Ale souhlas s tím, že ty motory jsou trága. Měl jsem půjčenou tu rádoby D5 a nejelo to úplně blbě, ale na to, že to byla vrcholná dieselová verze, tak nic moc.
A co se týče hlučnosti - mi to naopak přišlo až obtěžujícně tiché. Mám rád, když slyším motor.
PS: žádná "silnější D5" neexistuje. Dávají tam D4 a D5, přičemž číslo označuje "výkonnostní stupeň". Pokud by udělali silnější verzi, tak to bude D6.
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Volvo
ukrutně to žralo? A co čekáš? Že to bude jezdit za 4? Na V8 a takovou obludu to žralo, troufám si říci, málo. Město (Praha) za 16, mimo kolem 11-12 litrů. A že byla Vmax na 210? To je mimochodem o 20km/h víc jak např. minulá generace Mustangu V6 s AT. Na vyšší rychlost ta XC90 neměla brzdy. Heico umělo omezovač vypnout (za 1700eur), pak se ta masa železa dala rozpohybovat až na 240km/h tacho.řidičBOB píše:No, mezi náma - ono to bůchvíjak nejelo. Bylo to těžké a ukrutně to žralo. Vmax to mělo omezeno na 210kmh
Volva nejsou sportovní auta, HDM převodovka k jejich charakteru sedí. Těžko čekat reakce dvojspojky.řidičBOB píše:na staré XC90 a dalších modelech, byla nejtragičtější stejně AT Geartronic Ta uměla zabít potenciál motoru úplně dokonale.
Souhlasím s tím, že to ten automat uměl zabít. S manuálem se ty motory chovají úplně jinak (myšleno obecně všechny motory, V8 s manuálem nebyla)
Volvo S60 2.4T
VW T2
VW T2
Re: Volvo
Tiche? To snad nemuzes myslet vazne.. ten motor (D5) na dalnici tak debilne rve + k tomu neskutecne spatne odhlucnenej interier.. no delsi cesta po dalnici limit+20 neni moc prijemna. D5 na dovolenou zrala 11-13l podle toho, jestli na strese byly kola nebo ne. Na delsi trase bych cekal neco pod 10l bez kol.. jinak xc90 nemuzu hanit, tohle me na ni stvalo nejvic, jinak to bylo prijemne auto, nez se s tim vjelo na polnacku nebo do lesa