S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
To zrychleni je ok. Cx to bude mit znacne, u soucasneho modelu se uvadi 0,433 a tady to nebude jinak. Tady rozhoduje vykon vic nez hmotnost.
Cupra 280k to da za 21 s, 300k Golf R za 20. Tohle ma o 60k min. A ztracet ten Lotus bude jen do prvni zatacky
Cupra 280k to da za 21 s, 300k Golf R za 20. Tohle ma o 60k min. A ztracet ten Lotus bude jen do prvni zatacky
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: S větrem ve vlasech....
Mas pravdu, uplne bych vynechal tu veledulezitou disciplinu, sprint na letisti z 0 na 200 km/h. Pro Lotus Exige S240 je to pry 19,2 a ne 22 s., to byde asi nejaka jina verze : http://www.auto-museum.net/classements/ ... sc-18.htmlřidičBOB píše:0-200 za 22s není nic moc na to, jak se to tváří, jakou to má hmotnost a Cx. To trošku nekoresponduje s jeho slovy, že s tím je zábava pořád a ne jenom do 150kmh...
Popravde je mne ale zrovna u Lotusu uplne u zadele, jestli je zrovna v tomhle lepsi nez co ja vim Cayman S, nebo je tak spatny, ze jenom Cayman bez "S" Takova ostuda to neni. Jestli je pro tebe tak rozhodujici, jak auto jede po rovne dalnici rychlosti rekneme okolo 200 km/h, porid si nejaky silny turbodiesel a budes mnohem spokojenejsi nez s Lotusem, ten na tohleto moc neni.
Cx je 0,44. Moc vic cekat od podobneho auta nejde, pritlak a chlazeni vs. lehka vaha a rel. maly vykon a krout. moment (179 kW a 231 Nm na 930 kg). Rovna se cca 3,8 kg na kone, to je fakt hruza dneska
Re: S větrem ve vlasech....
Jen uvedu svuj zdroj pro 22s http://www.zeperfs.com/en/fiche3770-lotus-exige-s.htm a ti to maji ze sport auta. A vykon tomu rozhodne trosku chybi minimalne na NS Kde jsem nasel 8:25 pro 240hp exige, takze jen na nahaneni na dalnici to urcite neni. Na klasickym okruhu to ale bude jinak
Re: S větrem ve vlasech....
Tady jde krasne videt kde se zacina lamat chleba a je potreba hruby vykon.
Ackoliv ma O3RS o 80 koni min nez Cupra, do 150 kmh je rozdil neznatelny, ve 180 uz brutalni.
Prevodove pomery
Ackoliv ma O3RS o 80 koni min nez Cupra, do 150 kmh je rozdil neznatelny, ve 180 uz brutalni.
Prevodove pomery
Kód: Vybrat vše
Octavia RS 6MT I-3.77 II-2.09 III-1.47 IV-1.15 V-1.17 VI-0.97, staly 3.45/2.76
Cupra 280 6MT I-3.357 II-2.087 III-1.481 IV-1.088 V-1.097 VI-0.912, staly 3.944/3.087
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: S větrem ve vlasech....
Priznam se, ze me tohle teoretizovani podle ciselnych udaju nalezenych kdovikde na netu nebavi a ani na to nemam cas. Pokud te to ale tak bere, najdi si aspon stranky s relevantnejsimi udaji, protoze se dost tech udaju z tveho odkazu vyrazne lisi od vsech ostatnich. Vlastnost internetu. Nejaka vterina sem nebo tam me ale opravdu zily netrha, i kdyby meli k testovani opravdu tenhle konkretni model. Konkretni vuz, konkretni ridic, podminky mereni? Atd.atd. .Vrooom píše:Jen uvedu svuj zdroj pro 22s http://www.zeperfs.com/en/fiche3770-lotus-exige-s.htm a ti to maji ze sport auta. A vykon tomu rozhodne trosku chybi minimalne na NS Kde jsem nasel 8:25 pro 240hp exige, takze jen na nahaneni na dalnici to urcite neni. Na klasickym okruhu to ale bude jinak
Stejne tak s honenim pindiku na Ringu, ja radsi (i tam) jezdim, nez abych prozival cas, ktereho kdovi kdo kdovi s jakym autem dosahl za kdovijakych podminek na Nordschleife. Podle toho si auto neporizuju. Chleba se lame v praxi, ne v nekonecnem surfovani a zvaneni na internetu.
Re: S větrem ve vlasech....
No me zajimalo jak to fici, po te co jsem si precetl tohle.
A cekal jsem nejaky bombasticky cislo, ale takto mi spis z toho vyslo, ze to asi myslis do 100km/hNa rozíl od HH nebo všelijak vytuněných nádher si na vás skoro nikdo nemá potřebu dokazovat, že by snad mohl být se svým autem rychlejší. Nakonec to ani moc nejde, i spousta těch vzácně potkaných M, RS, Porsche a spol. se až do vysoce nadlegálních rychlostí stejně podívají na Exige jenom zezadu, pokud mně to za to vzácně stojí.
Re: S větrem ve vlasech....
Ono to je jen o řidiči, podle mě neměli koule jet rychleji. Na NS nepamatuju, že by nás mignul Lotus, naopak jsme jich několik předjížděli.
Ve skutečnosti výhoda nízkého Lotusu není v praxi taková, že by ostatním zmizel v prachu, spíš jde o to sepjetí s řidičem a jízdní zábavu.
Ve skutečnosti výhoda nízkého Lotusu není v praxi taková, že by ostatním zmizel v prachu, spíš jde o to sepjetí s řidičem a jízdní zábavu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Jinak nevim jak je to popularni v CR, ale v UK dost frcej kit cars.....kamarad si ted bude kupovat (a davat dokupy doma) tak se tesim az se svezu. Za cca 6000 liber je to lidova zabava.
http://www.striker-cars.co.uk/striker/
http://www.striker-cars.co.uk/striker/
V8 5.0L - Lovely pussycat......sold
Poradnej ofroud LR D4!
Poradnej ofroud LR D4!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: S větrem ve vlasech....
No, primárně strávím dost km na silnicích a ti hlavně na dálnicích. Takže tam si užiji zábavy vcelku dost. Dlouhou dobu jsem měl R36tku, která měla 0-200 za nějakých 23s? To auto mělo ale 1750kg dle TP.Bully píše: porid si nejaky silny turbodiesel a budes mnohem spokojenejsi nez s Lotusem, ten na tohleto moc neni.
Teď mám silný turbodiesel a jsem taky spokojený, protože ten je sice ještě těžší, ale také značně silnější a mám potřebám vyhovuje...asi i krapet víc než V6 FSI. Není ale vyloučeno, že příští auto nebude zase nějaký benzín...i když už asi ne atmosféra, ale budu doufat, že to bude alespoň větší nebo minimálně rovno V6.
Je ale pravdou, že chleba se láme mezi volantem a sedačkou - často ne pod kapotou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: S větrem ve vlasech....
Ja jsem s Civicem TypeR na Ringu predjizdel celkem pravidelne zase Porsche a Ferrari a netvrdim proto jeste, ze jim to jezdi pomalu Ona Nordschleife neni zrovna okruh pro male Lotusy. Vubec to neni zrovna typicky okruh, vid.M.Z. píše:Ono to je jen o řidiči, podle mě neměli koule jet rychleji. Na NS nepamatuju, že by nás mignul Lotus, naopak jsme jich několik předjížděli.
Ve skutečnosti výhoda nízkého Lotusu není v praxi taková, že by ostatním zmizel v prachu, spíš jde o to sepjetí s řidičem a jízdní zábavu.
S druhym odstavcem nejde nez plne souhlasit, je to propojeni s ridicem a tovarna na emoce. For je ale i v tom, ze s malym autem relativne za levno a hlavne s nizkymi naklady na provoz a udrzbu muzes drzet krok i s nekolikanasobne drazsimi auty, casto je i predjet. Nemluvim o rychlostech co ja vim blizici se 200, tohle domena meho Exige byt ani nemuze, spis adrenalin to udrzet na ceste. Jenomze useky, kde muzes jet trvale k tem 200 a nejde o rovnou dalnici abys pohledal. Mezi 2 zatackami vyskocis na 200 hrave i s Lotusem.