Jeste, zes na to kapl, jinak bych mel obavu, zda se ty crusairy v pozadi dostanou venpavproch píše:Tak to šlo rychleji než sem čekal.... vzhledový "refresh 2016" je hotov, teda skoro.... trable sem očekával úplně jinde a.... ejhle.... cituju z bmwklubu.... sic tu moc e89 není, třeba si někdo vzpomene že někde nějaký tutorial viděl.....
pavproch píše:Chlopi, nevíte někdo jak vyměnit vyměnit ozdobné panely ve dveřích?
e89
Oba panely na palubce i panel na středové konzoli sem už vyměnil (obrázkové návody, jak na to na webu k nalezení jsou), ale na dveřních panelech sem prozatím "skončil" a nějak nedoážu najít návod "how to" .... omluva za English popisek, stejný dotaz totiž postuju aji na zpost...
Torx sem vyšrouboval, přední část panelu uvolnil (vycvaknul) ale zadní část ven nechce a nechce....
Doufám, že nebudu muset shazovat celou dveřní výplň....
S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: S větrem ve vlasech....
1. Přemýšlím o použití nanoautokosmetiky Pikatec na Z4.
Používá to někdo? Jaké máte zkušenosti?
Nebo radši zůstat u klasické autokosmetiky?
2. Má smysl si pořídit hardtop na Z4 roadstera?
3. Četl jsem na netu o turbokitech nebo kompresorových kitech na Z4 3.0i.
Máte to někdo? Není to na ten motor už moc (zkrácení životnosti).
4. Připadá mi kompresorový kit pro instalaci jednodušší. Máte s tím někdo zkušenost
z pohledu instalace? Je třeba ještě nějakých úprav HW motoru (písty, ojnice, atd.)?
Používá to někdo? Jaké máte zkušenosti?
Nebo radši zůstat u klasické autokosmetiky?
2. Má smysl si pořídit hardtop na Z4 roadstera?
3. Četl jsem na netu o turbokitech nebo kompresorových kitech na Z4 3.0i.
Máte to někdo? Není to na ten motor už moc (zkrácení životnosti).
4. Připadá mi kompresorový kit pro instalaci jednodušší. Máte s tím někdo zkušenost
z pohledu instalace? Je třeba ještě nějakých úprav HW motoru (písty, ojnice, atd.)?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: S větrem ve vlasech....
Pičatek = předražená nefunkční "kosmetika" viz testy http://www.detailingclub.cz/viewtopic.p ... c&start=50
Šel bych do něčeho od Gyeonu, má celé spektrum autokosmetiky za docela pěkný peníze oproti ostatním..
Šel bych do něčeho od Gyeonu, má celé spektrum autokosmetiky za docela pěkný peníze oproti ostatním..
Re: S větrem ve vlasech....
Na auto-cz v sekci mojeauto, má recenzi.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Tak, koho to snad zajima, tady: http://moje.auto.cz/Bully-/lotus-1.html
Po okreskach se da jezdit v pohode, ale na opravdu rozbitem povrchu to je samozrejme nic moc a kdejaky HH by mne urcite ujel Limitem je trosku i svetla vyska, hlavne na predni lip je potreba myslet na vsech retarderech, zeleznicnich prejezdech apod. . Porad je potreba jezdit napred hlavou a i potom pekne soustredene, auto nic neodpusti a co v jinem voze clovek ani nezaregistruje, tady toho muze mit plne ruce. Ale mj. i tohle je na tom ta zabava, musi se porad ridit, ne se vozit. Jeden clovek z nemeckeho Lotus-fora se zbavil sveho cerstveho Porsche Cayman GT4 (!) a poridil si Lotus Elise Cup 220 (jede skoro tak jako muj Exige MkII.) Jako odpoved na dotazy na duvod uvedl, ze s Caymanem zabava zacina od 150 km/h nahoru, zatimco s Eliskou se bavi porad..
I tak to ale neznamena, ze muj Exige nejede, 0-100 4,2 s., dovoli neuveritelne pretizeni v zatackach, jede tak, jak i vypada. Limitem je vic ten faktor mezi volantem a sedackou, porad se ucim. Ale diky kompresoru se da jezdit i uplne normalne a bez jakehokoli vytaceni motoru, takovy cruising s otevrenym nebem nad hlavou je dalsim bonusem auta pro zabavu BTW za tenhle muj 1. rok s Lotusem jsem ujel 15 tkm, je to jak droga
Po okreskach se da jezdit v pohode, ale na opravdu rozbitem povrchu to je samozrejme nic moc a kdejaky HH by mne urcite ujel Limitem je trosku i svetla vyska, hlavne na predni lip je potreba myslet na vsech retarderech, zeleznicnich prejezdech apod. . Porad je potreba jezdit napred hlavou a i potom pekne soustredene, auto nic neodpusti a co v jinem voze clovek ani nezaregistruje, tady toho muze mit plne ruce. Ale mj. i tohle je na tom ta zabava, musi se porad ridit, ne se vozit. Jeden clovek z nemeckeho Lotus-fora se zbavil sveho cerstveho Porsche Cayman GT4 (!) a poridil si Lotus Elise Cup 220 (jede skoro tak jako muj Exige MkII.) Jako odpoved na dotazy na duvod uvedl, ze s Caymanem zabava zacina od 150 km/h nahoru, zatimco s Eliskou se bavi porad..
I tak to ale neznamena, ze muj Exige nejede, 0-100 4,2 s., dovoli neuveritelne pretizeni v zatackach, jede tak, jak i vypada. Limitem je vic ten faktor mezi volantem a sedackou, porad se ucim. Ale diky kompresoru se da jezdit i uplne normalne a bez jakehokoli vytaceni motoru, takovy cruising s otevrenym nebem nad hlavou je dalsim bonusem auta pro zabavu BTW za tenhle muj 1. rok s Lotusem jsem ujel 15 tkm, je to jak droga
Re: S větrem ve vlasech....
Po tomhle jsem před 3-4 lety pokukoval (měl jsem i dokonce nějaké nabídky dovozce tuším z Plzně), ale nakonec zvítězila praktická stránka věci. Svezení by mě hodně zajímalo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Daily car to neni. Na jare se s nim zase podivam do CR, casu dost
Re: S větrem ve vlasech....
Dik za info. Na tohle bych asi nemel nervy. Tady je asi hranici mezi chybou a fatalnima nasledkama dost tenka. Bych mel strach z kazde nerovnosti, odklonene casti silnice apod. Jak se to trosku vic utrhne tak to je asi fatalni, co? A spis bych mel za volantem strach, nez ze bych hledal limity. Bez castych navstev okruhu to asi nema valny vyznam.
A jak to jede 100km a dal? Ja nasel okolo 22s pro 0-200, to neni nic moc vzhledem k pomeru vahy/vykonu. Ma pak dlouhy prevody, nebo to brzdi ty spoilery a ruzny sterbiny?
A jak to jede 100km a dal? Ja nasel okolo 22s pro 0-200, to neni nic moc vzhledem k pomeru vahy/vykonu. Ma pak dlouhy prevody, nebo to brzdi ty spoilery a ruzny sterbiny?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: S větrem ve vlasech....
0-200 za 22s není nic moc na to, jak se to tváří, jakou to má hmotnost a Cx. To trošku nekoresponduje s jeho slovy, že s tím je zábava pořád a ne jenom do 150kmh...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time