S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Dallen »

pavproch píše:Tak to šlo rychleji než sem čekal.... vzhledový "refresh 2016" je hotov, teda skoro.... trable sem očekával úplně jinde a.... ejhle.... cituju z bmwklubu.... sic tu moc e89 není, třeba si někdo vzpomene že někde nějaký tutorial viděl.....
pavproch píše:Chlopi, nevíte někdo jak vyměnit vyměnit ozdobné panely ve dveřích?

e89

Oba panely na palubce i panel na středové konzoli sem už vyměnil (obrázkové návody, jak na to na webu k nalezení jsou), ale na dveřních panelech sem prozatím "skončil" a nějak nedoážu najít návod "how to" .... omluva za English popisek, stejný dotaz totiž postuju aji na zpost...

Torx sem vyšrouboval, přední část panelu uvolnil (vycvaknul) ale zadní část ven nechce a nechce....

Obrázek

Doufám, že nebudu muset shazovat celou dveřní výplň....
Jeste, zes na to kapl, jinak bych mel obavu, zda se ty crusairy v pozadi dostanou ven 8-x
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Beny9700 »

1. Přemýšlím o použití nanoautokosmetiky Pikatec na Z4.
Používá to někdo? Jaké máte zkušenosti?
Nebo radši zůstat u klasické autokosmetiky?

2. Má smysl si pořídit hardtop na Z4 roadstera?

3. Četl jsem na netu o turbokitech nebo kompresorových kitech na Z4 3.0i.
Máte to někdo? Není to na ten motor už moc (zkrácení životnosti).

4. Připadá mi kompresorový kit pro instalaci jednodušší. Máte s tím někdo zkušenost
z pohledu instalace? Je třeba ještě nějakých úprav HW motoru (písty, ojnice, atd.)?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od oxik »

Pičatek = předražená nefunkční "kosmetika" viz testy http://www.detailingclub.cz/viewtopic.p ... c&start=50

Šel bych do něčeho od Gyeonu, má celé spektrum autokosmetiky za docela pěkný peníze oproti ostatním..
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

Bully píše: Obrázek
Hm paradni auto :x (teda jestli to neni jen nekde z webu ...) Zajimalo by me zda se s tim da jezdit i po normalnich okreskach? Nebo je to prilis tvrdy a neposedny, tedy ho lze vyuzit jen na okruhu a podobne kvalitnim povrchu?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od M.Z. »

Na auto-cz v sekci mojeauto, má recenzi.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Bully
Řidič začátečník
Příspěvky: 124
Registrován: úte 24 lis 00:36

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Bully »

Tak, koho to snad zajima, tady: http://moje.auto.cz/Bully-/lotus-1.html
Po okreskach se da jezdit v pohode, ale na opravdu rozbitem povrchu to je samozrejme nic moc a kdejaky HH by mne urcite ujel :) Limitem je trosku i svetla vyska, hlavne na predni lip je potreba myslet na vsech retarderech, zeleznicnich prejezdech apod. . Porad je potreba jezdit napred hlavou a i potom pekne soustredene, auto nic neodpusti a co v jinem voze clovek ani nezaregistruje, tady toho muze mit plne ruce. Ale mj. i tohle je na tom ta zabava, musi se porad ridit, ne se vozit. Jeden clovek z nemeckeho Lotus-fora se zbavil sveho cerstveho Porsche Cayman GT4 (!) a poridil si Lotus Elise Cup 220 (jede skoro tak jako muj Exige MkII.) Jako odpoved na dotazy na duvod uvedl, ze s Caymanem zabava zacina od 150 km/h nahoru, zatimco s Eliskou se bavi porad..
I tak to ale neznamena, ze muj Exige nejede, 0-100 4,2 s., dovoli neuveritelne pretizeni v zatackach, jede tak, jak i vypada. Limitem je vic ten faktor mezi volantem a sedackou, porad se ucim. Ale diky kompresoru se da jezdit i uplne normalne a bez jakehokoli vytaceni motoru, takovy cruising s otevrenym nebem nad hlavou je dalsim bonusem auta pro zabavu :) BTW za tenhle muj 1. rok s Lotusem jsem ujel 15 tkm, je to jak droga :p
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od M.Z. »

Po tomhle jsem před 3-4 lety pokukoval (měl jsem i dokonce nějaké nabídky dovozce tuším z Plzně), ale nakonec zvítězila praktická stránka věci. Svezení by mě hodně zajímalo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Bully
Řidič začátečník
Příspěvky: 124
Registrován: úte 24 lis 00:36

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Bully »

Daily car to neni. Na jare se s nim zase podivam do CR, casu dost :)
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Vrooom »

Dik za info. Na tohle bych asi nemel nervy. Tady je asi hranici mezi chybou a fatalnima nasledkama dost tenka. Bych mel strach z kazde nerovnosti, odklonene casti silnice apod. Jak se to trosku vic utrhne tak to je asi fatalni, co? A spis bych mel za volantem strach, nez ze bych hledal limity. Bez castych navstev okruhu to asi nema valny vyznam.

A jak to jede 100km a dal? Ja nasel okolo 22s pro 0-200, to neni nic moc vzhledem k pomeru vahy/vykonu. Ma pak dlouhy prevody, nebo to brzdi ty spoilery a ruzny sterbiny? :-D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27923
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od řidičBOB »

0-200 za 22s není nic moc na to, jak se to tváří, jakou to má hmotnost a Cx. To trošku nekoresponduje s jeho slovy, že s tím je zábava pořád a ne jenom do 150kmh... :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět