Octavia III
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
Já jel včera večer z Brna do Hodonína OIII 1.2 combi ..po městě ještě dobré,ale venku hruza,od zadu šel hukot,nejede to a na 16" mě to přišlo dost tvrdé..
Re: Octavia III
Zdarec panove...tak dneska definitivne padl ortel nad moji OIII ....dneska po asi 10dnech a 2000km kdy se cekalo na vyjadreni z mb probehla rozborka prevodovky...a doslo k doslova vymackani ozubenych kol v diferaku... ( nahodou sem jel kolem a potreboval sem neco z auta a mohl sem se pri tom podivat na ponk...vypadalo to jako by to bylo z nejakeho mekkeho materialu...pac takhle vymackany zuby sem jeste nevidel...)...spony pak znicily lozisko na stalem prevodu a zbytek loziska vsechno kolem...nastesti vse na zaruku...ted jen pockat na dily a dalsich 90tisic pred nama... (MB bez reci vse uznala a schvalila servis...pry se to deje)
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
jako že je to ve více autech OIII?
Re: Octavia III
Samo, že to je ze špatného materiálu. Kdo je strojař, potvrdí, že existují různé třídy oceli. A ty různé ocele mají různé vlastnosti a hlavně různou cenu. A světe div se, ty míň kvalitní míň stojí. Tohle konstruktéři ví už více než 100 let.
Ale běda když to zjistí ekonomičtí manažeři, kteří o technice ani ponětí, zato přece musí ušetřit, kde se dá. Výsledky známe. Kauza řetězové rozvody nebyla o ničem jiném. A bude toho víc a víc, protože hrdost na trvanlivost značky je dávno v historii. Můj děda, co zažil válku, tomu říkal "bramborštál". Pro vysvětlenou německy ocel je Stahl
Jirko,držím palce, ať ti to dobře udělají. Já nemít na současnou eresu záruku na 5 let, tak snad ani do ní nejdu. Viz třeba nárůst závad podle statistiky německé TÜV u nových octavií. Ale oni si ani třeba passaty nevedou o nic líp. Prostě to je trend dnešní doby, navrch huj a vespod fuj
Ale běda když to zjistí ekonomičtí manažeři, kteří o technice ani ponětí, zato přece musí ušetřit, kde se dá. Výsledky známe. Kauza řetězové rozvody nebyla o ničem jiném. A bude toho víc a víc, protože hrdost na trvanlivost značky je dávno v historii. Můj děda, co zažil válku, tomu říkal "bramborštál". Pro vysvětlenou německy ocel je Stahl
Jirko,držím palce, ať ti to dobře udělají. Já nemít na současnou eresu záruku na 5 let, tak snad ani do ní nejdu. Viz třeba nárůst závad podle statistiky německé TÜV u nových octavií. Ale oni si ani třeba passaty nevedou o nic líp. Prostě to je trend dnešní doby, navrch huj a vespod fuj
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Jerry naprosty souhlas...jinak dneska sem si ji vyzvedl a odjel cca 60km...radi jako nova ...bavil sem se s mechaniken co ji skladal...a rekl mi ze jim mb zakazala menit diferak ze je to ok...ze driv se na oiii menil i diferak jenze ted to nedelaji pac je to pry v toleranci, meni se jen loziska pac vedi ze stoji za pikacu...no loziska vymeneny a radi to zlehka a rekl bych ze to i jede lip...ale to bude asi deformace pac sem mel pujcenou oiii 1,4 cng...
Re: Octavia III
Ať to dobře slouží a hlavně vydrží
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
Mě hlavně u tohoto vozíta vadí,že z dálky když přijížeí,nevím,jestli to je Fábka,Rapid,OIII..prostě trága..
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Octavia III
Horší je,že ty auta jsou větší.. a k tomu tak drahé..
Re: Octavia III
ten debil mi tou svojí debiliozou tak zkazil nedělní ráno, že sem se už ale fakt nasrál a přidal ho do ignorelistu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.