Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Tak dneska také situace, kdy kamera zachrání mnoho problémů...nprap., který přijel říkal, že zrovna nedávno řešil něco podobného - kamioňák ale tvrdil, že pán to do něj najebal a pán tvrdil, že kamioňák couval. Bohužel, pán neměl svědky a ani kameru, takže v tom zůstal.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2148
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

Tak to je síla tohle...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Mě takhle kdysi dááávno zrušil Aviatik předek na luxusním voze Oltcit :) Projel kolem pumpy, natvrdo zabrzdil (zastavil jsem za ním docela na těsno) a plnou parou zpět (couvačky samozřejmě nefunkční).
Naštěstí u pumpy pán foukal gumy, tak jsem za ním okamžitě sprintoval a vzal si kontakt. Samozřejmě policajt první co bylo na mě, vy jste to auto neviděl?...
Naštěstí se nebránil a já ten zázrak prodal po roce užívání za zhruba stejné prašule, jak jsem koupil (prodal jsem to na ježíška 1995 za 18000,-) tak byly pěkné vánoce.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od Snowman000 »

Pan z Polska to teda bral akcne :-o
Kazdopadne kamerku nafasuje aj pritulka na vianoce uz...hlavne po minulo tyzdnovom zazitku a ked vidim aj toto... :-w
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

nprap. přijel a první otázku, kterou mi poté, co jsem mu řekl, jak se to stalo položil, zda se přiznal. Tak jsem řekl, že ani nemusí, že za oknem mám dvě HD kamery...mávnul rukou a pravil: tak se podíváme, co z něj vypadne :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Onboard videa

Příspěvek od oxik »

No to snad neee..co toho blba vedlo k couvání? Viděl přebíhat jednorožce???
Co auto? Předpokládám, že jen škrábance, ale i tak to bude mít drahý..

Edit: Takže i mřížka a plasty..a podle zvuku možná i nějakej park. senzor?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27942
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Odhadem škoda za 50, pokud nebude urvanej nějakej držák uvnitř - noční vidění, LEDky nebo adapt tempomat. Maska je lehce natlačená na chladič.
Ten nepříjemný zvuk je, když máš nastartováno, odpoutáš se a otevřeš dveře. Senzory kupodivu funkční.

Hele, byl to rekvalifikoný soustružník a tohle byla jeho druhá jízda s kamionem v životě. To myslím, jako vysvětlení, úplně stačí.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Podle mě se šulda rozhodl, že se vrátí zpátky na odbočku, druhá jízda v životě jeho počínání osvětluje. To, že občas je třeba couvnout se stane, ale počínal si jako ocas. Správný postup je mít samozřejmě přehled co je za ním a před couváním se troubí!
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Onboard videa

Příspěvek od oxik »

Jo, tak to se dá pochopit, ale člověk nikdy neví, kolik má najeto a jakou hloupost udělá (viz přejezd a pendolino)..
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2148
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

M.Z. píše:Podle mě se šulda rozhodl, že se vrátí zpátky na odbočku, druhá jízda v životě jeho počínání osvětluje. To, že občas je třeba couvnout se stane, ale počínal si jako ocas. Správný postup je mít samozřejmě přehled co je za ním a před couváním se troubí!
A hlavně to troubení musel slyšet a v tu chvíli stát na brzdě...
Odpovědět