Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od KDB »

Žluté jsou vždycky zhora.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od d1.8t »

Příliš obecný prohlášení. Některý musíš plně stlačit, aby si je sešteloval, což bez demontáže neni možný. Jestli je budeš tlačit zhora nebo zdola je jedno.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

jo, koukal sem, že k předním je takový plastový štelovací bazmekt, k zadním nevím

@d.18t: dík za návod, tak to taky pro začátek nastavím na 2/3 max tuhosti
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od d1.8t »

Není za co. U předních je to jedno, u zadních uvidíš jak se to bude chovat.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

Koni aji HR sou na autě - jízdní dojmy budou ale až v pátek, fčíl můj dvorní mechanik Michal dodělává ty svody/výfuk/čidla + vůbec velký servis 200tis km, pak geoška a v pátek snad vyjedu...

Takže fčíl jen statické dojmy:
- autí je kupodivu o chlup výš než sem ho měl na KW (HR deklaruje -35 vepředu a -30 vzadu, já u KW žil v přesvědčení že to mám asitak -30 vepředu a -25 vzadu.... ale nikdy sem to exaktně neměřil...)

- při statickém houpání s kastlí auta se zdá, že to bude extra tvrdá kombinace (což mi neva, já drncání ráth) - navíc v nejhorším sa dají ty Koni dycky poštelovať - fčíl sem je na základě doporučení (@kuju vzdálenému rádci) nechal nastavit na 2/3 max tuhosti...

Začínám sa těšit na pátek....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od doriftonigga »

Auto si sedne o několik mm dolů, neboj.

Včera přišla krabice od Bilstein, tak snad v pátek taky vyjedu na silnice v novém. :D

A co máš se svody? Ony se na N53 dělají nějaký?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

autí má 200tis, už docela dlouho (ne-li od začátku) občas zlobí nepadání otáček při řazení, diag občas ukáže plausible lambdu... protože výměny drobných levných blbinců nepomohly a z několik stran sem dostal echo, že by to mohly být načaté/vyhořelé katy a protože si ho scu nechať "nafurt", taxem se rozhod že mu u příležitosti kulatého servisu dám nové svody, střední díl výfuku (tj primary i secondary katy) a všechny sondy (lambda, nox, těplota) na nich.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
nota
Řidič začátečník
Příspěvky: 123
Registrován: sob 12 bře 19:23

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od nota »

pavproch píše:autí má 200tis, už docela dlouho (ne-li od začátku) občas zlobí nepadání otáček při řazení, diag občas ukáže plausible lambdu... protože výměny drobných levných blbinců nepomohly a z několik stran sem dostal echo, že by to mohly být načaté/vyhořelé katy a protože si ho scu nechať "nafurt", taxem se rozhod že mu u příležitosti kulatého servisu dám nové svody, střední díl výfuku (tj primary i secondary katy) a všechny sondy (lambda, nox, těplota) na nich.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...

žluté koni vozím na měkko chovají se tak imho nejlíp
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od doriftonigga »

pavproch píše:autí má 200tis, už docela dlouho (ne-li od začátku) občas zlobí nepadání otáček při řazení, diag občas ukáže plausible lambdu... protože výměny drobných levných blbinců nepomohly a z několik stran sem dostal echo, že by to mohly být načaté/vyhořelé katy a protože si ho scu nechať "nafurt", taxem se rozhod že mu u příležitosti kulatého servisu dám nové svody, střední díl výfuku (tj primary i secondary katy) a všechny sondy (lambda, nox, těplota) na nich.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
Rozumím. To s nepadáním otáček jsem už od tebe četl a sám to znám z N55, kde to prý je jen o SW a pomůže flash Performance Power Kitu. Nemyslíš si, že by za tohle nemohl SW (z nějaké části) i u tebe?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

nemyslím si, jezdil sem už s jinýma N53 a ty takle neblbly, navíc mi to nedělá vždycky - ze začátku to bylo jen zřídka a za určitých podmínek, časem četnost výskytu narůstala...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět