Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Žluté jsou vždycky zhora.
MG - radost až na kost.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Příliš obecný prohlášení. Některý musíš plně stlačit, aby si je sešteloval, což bez demontáže neni možný. Jestli je budeš tlačit zhora nebo zdola je jedno.
RWD
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
jo, koukal sem, že k předním je takový plastový štelovací bazmekt, k zadním nevím
@d.18t: dík za návod, tak to taky pro začátek nastavím na 2/3 max tuhosti
@d.18t: dík za návod, tak to taky pro začátek nastavím na 2/3 max tuhosti
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Není za co. U předních je to jedno, u zadních uvidíš jak se to bude chovat.
RWD
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Koni aji HR sou na autě - jízdní dojmy budou ale až v pátek, fčíl můj dvorní mechanik Michal dodělává ty svody/výfuk/čidla + vůbec velký servis 200tis km, pak geoška a v pátek snad vyjedu...
Takže fčíl jen statické dojmy:
- autí je kupodivu o chlup výš než sem ho měl na KW (HR deklaruje -35 vepředu a -30 vzadu, já u KW žil v přesvědčení že to mám asitak -30 vepředu a -25 vzadu.... ale nikdy sem to exaktně neměřil...)
- při statickém houpání s kastlí auta se zdá, že to bude extra tvrdá kombinace (což mi neva, já drncání ráth) - navíc v nejhorším sa dají ty Koni dycky poštelovať - fčíl sem je na základě doporučení (@kuju vzdálenému rádci) nechal nastavit na 2/3 max tuhosti...
Začínám sa těšit na pátek....
Takže fčíl jen statické dojmy:
- autí je kupodivu o chlup výš než sem ho měl na KW (HR deklaruje -35 vepředu a -30 vzadu, já u KW žil v přesvědčení že to mám asitak -30 vepředu a -25 vzadu.... ale nikdy sem to exaktně neměřil...)
- při statickém houpání s kastlí auta se zdá, že to bude extra tvrdá kombinace (což mi neva, já drncání ráth) - navíc v nejhorším sa dají ty Koni dycky poštelovať - fčíl sem je na základě doporučení (@kuju vzdálenému rádci) nechal nastavit na 2/3 max tuhosti...
Začínám sa těšit na pátek....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Auto si sedne o několik mm dolů, neboj.
Včera přišla krabice od Bilstein, tak snad v pátek taky vyjedu na silnice v novém.
A co máš se svody? Ony se na N53 dělají nějaký?
Včera přišla krabice od Bilstein, tak snad v pátek taky vyjedu na silnice v novém.
A co máš se svody? Ony se na N53 dělají nějaký?
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
autí má 200tis, už docela dlouho (ne-li od začátku) občas zlobí nepadání otáček při řazení, diag občas ukáže plausible lambdu... protože výměny drobných levných blbinců nepomohly a z několik stran sem dostal echo, že by to mohly být načaté/vyhořelé katy a protože si ho scu nechať "nafurt", taxem se rozhod že mu u příležitosti kulatého servisu dám nové svody, střední díl výfuku (tj primary i secondary katy) a všechny sondy (lambda, nox, těplota) na nich.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
pavproch píše:autí má 200tis, už docela dlouho (ne-li od začátku) občas zlobí nepadání otáček při řazení, diag občas ukáže plausible lambdu... protože výměny drobných levných blbinců nepomohly a z několik stran sem dostal echo, že by to mohly být načaté/vyhořelé katy a protože si ho scu nechať "nafurt", taxem se rozhod že mu u příležitosti kulatého servisu dám nové svody, střední díl výfuku (tj primary i secondary katy) a všechny sondy (lambda, nox, těplota) na nich.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
žluté koni vozím na měkko chovají se tak imho nejlíp
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Rozumím. To s nepadáním otáček jsem už od tebe četl a sám to znám z N55, kde to prý je jen o SW a pomůže flash Performance Power Kitu. Nemyslíš si, že by za tohle nemohl SW (z nějaké části) i u tebe?pavproch píše:autí má 200tis, už docela dlouho (ne-li od začátku) občas zlobí nepadání otáček při řazení, diag občas ukáže plausible lambdu... protože výměny drobných levných blbinců nepomohly a z několik stran sem dostal echo, že by to mohly být načaté/vyhořelé katy a protože si ho scu nechať "nafurt", taxem se rozhod že mu u příležitosti kulatého servisu dám nové svody, střední díl výfuku (tj primary i secondary katy) a všechny sondy (lambda, nox, těplota) na nich.... vše OEM EUR 5, bo mám strach, že od 1.ledence na ME/STK hodně přitvrdí co se měření spalin týče...
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
nemyslím si, jezdil sem už s jinýma N53 a ty takle neblbly, navíc mi to nedělá vždycky - ze začátku to bylo jen zřídka a za určitých podmínek, časem četnost výskytu narůstala...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.