Hothatch
Re: Hothatch
Tak nějak. Jedině, že by tam cestoval někdo, kdo nemá nohy
Re: Hothatch
Tak jsem o vikendu projel m135i. Bohuzel, ikdyz jsem mel prislibenou zakladni verzi s manualem, dostal jsem xdrive v automatu. Automat by mi nevadil, ale ten xdrive je fakt divny. To auto mi prislo dost tezke a neobratne. Pripomelo mi to starou e39 540i. Kratce nato jsem jezdil znova s Cuprou a zacinam se k ni priklanet. Proti zapujcene verzi bmw je to uplna motokara. Abych jen nehanel, opravdu se libilo zpracovani(oproti "chudeme" interieru cupry) a mista uvnitr je taky dostatek. Zvuk motoru je taky nekde jinde, nez ctyrhrnek a repracky(nebo to proste z repracku lip hraje).
Kazdopadne z BMW jsem dvojnasobne zklamany. Nabidka, co jsem puvodne dostal(cca 23%) uz pry neplati. Aktualne jsem dostal 12% a tady konci sranda. Momentalne jsem proti cupre o 400tis jinde a proti golfu o 200tis(golf ma dsg, cupra bych bral v manualu). Mno, zkusim to jeste jineho dealera.
Jel jsem i kratce s rs3. Zvuk petivalce je famozni, ale je to hodne tvrde auto a pro me uz asi zbytecne rychle v primce. Pritom v zatackach jsem se necitil rychlejsi, nez s golfem. Pocitove me prislo i malo hrave. Ale to bude spis tim, ze jsem ridic naprd.
Momentalne se mi honi v hlave koupit Cupru, dva tri roky ji pojezdit a pak, kdyz se bude darit koupit M2.
Kazdopadne z BMW jsem dvojnasobne zklamany. Nabidka, co jsem puvodne dostal(cca 23%) uz pry neplati. Aktualne jsem dostal 12% a tady konci sranda. Momentalne jsem proti cupre o 400tis jinde a proti golfu o 200tis(golf ma dsg, cupra bych bral v manualu). Mno, zkusim to jeste jineho dealera.
Jel jsem i kratce s rs3. Zvuk petivalce je famozni, ale je to hodne tvrde auto a pro me uz asi zbytecne rychle v primce. Pritom v zatackach jsem se necitil rychlejsi, nez s golfem. Pocitove me prislo i malo hrave. Ale to bude spis tim, ze jsem ridic naprd.
Momentalne se mi honi v hlave koupit Cupru, dva tri roky ji pojezdit a pak, kdyz se bude darit koupit M2.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hothatch
Cupra je ideální kompromis mezi užitnou hodnotou a cenou.Jízdně je to vážně dobré auto!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hothatch
Škoda žes neměl k dispozici zadní náhon, takhle je to ne moc dobře srovnatelné, x-drive je vrahounek jízdy.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hothatch
to máš svatou pravdu...to jsem už zažil u několika typů 3er/5er/5er...vše v x-drive o velký kus horší než RWD.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hothatch
Je zajimave, ze Golf R me tak tezkopadny neprisel. Co jsem koukal, tak xdrive pridava 105Kg k zakladni verzi. Zkusim jeste poresit RWD verzi, ale u jineho dealera.
Naposledy upravil(a) Kajak dne ned 22 lis 21:24, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hothatch
Obecně Haldex není takový ničitel jízdních vlastností jako x-drive.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hothatch
Pokud je to auto na zábavu, tak Cupra při diskutabilním interiéru dokáže za málo peněz dát hodně zábavy. Golf R je překvapivě pohodný univerzál, ale cena je o kus jinde proti Cupře. Samozřejmě v ceně Golfu R je DSG + 4Motion. Na druhou stranu Seat bude víc ztrácet na ceně při následném prodeji než VW. Od BMW jsem měl v uvedeném segmentu "čest" jen s 428xi a to bylo opravdová tragédie nehledě na cenu 1,6mio. To auto úplně na nic. Snad jedině na pózování před vesnickou diskotékou.Kajak píše:...... Kratce nato jsem jezdil znova s Cuprou a zacinam se k ni priklanet. Proti zapujcene verzi bmw je to uplna motokara. .....
Re: Hothatch
A navíc ta cupra umí i pěkný časy na okruhu, viz test u konkurence kde na obyč uhp (conti sport 5) se redaktor v Mostě dostal na 1:59. Stačí na track day nahodit semi a je to hodně v pohodě .
ad. 135: podle mýho se to auto chová super, jen by mělo být o pár cm menší a cca 200kg lehčí - pak by to bylo něco po čem bych asi toužil.
ad. 135: podle mýho se to auto chová super, jen by mělo být o pár cm menší a cca 200kg lehčí - pak by to bylo něco po čem bych asi toužil.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Hothatch
Ja na cupre uz vlastne namam rad akorat ty kola. Pokud se tam da performacne packet s lepsima brzdama, tak nejde pry dat nic mensiho, nez 19". Uff, kupovat 19" semislicky, i zimaky se mi rozhodne nechce. A zrovna lepsi brzdy bych rad. Interier je ze vsech nejosklivejsi, ale to mi az tak neva. Technicky to dokazu ovladat. S prednim nahonem se da zit, bude to chtit si zvyknout. Ale zadni je zabavnejsi. A setivalec je taky lepsi. Ale aktualni nabidka na m135i je silne nekonkurenceschopna. Pokud nebude lepsi, budu uz se rozhodovat pouze mezi Golfem a Cuprou.
@Jarka: touzis po xdrivu, ve kterem jsem jezdil? Nebo RWD, ktery jsem mel slibeny a domluveny a vypekli me?
@Jarka: touzis po xdrivu, ve kterem jsem jezdil? Nebo RWD, ktery jsem mel slibeny a domluveny a vypekli me?