VW passat, rada
Re: VW passat, rada
Četl jsem si o ucpávání a čištění DPF. Mám najeto 72000km a když jsem ho kupoval měl přesněji 67500km. Jezdím město 30%, mimo 50% a zbytek delši cesty( tam přes 60km). Zajímalo by mě, kdy bude ucpaný? Abych věděl zda mám už šetřit na nový nebo repasi.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW passat, rada
když bude ucpaný, tak se ozve...ale v 70t není důvod k výměně....stačí vypálit a jezdí se dál. CCčko mělo přes 300t najeto a DPH v klidu a suchu. Nesmíš věřit všem JPP.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW passat, rada
A vypálí se mi, ikdyž nejezdím dlouhé trasy po dálnici?
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW passat, rada
když se ti rozsvítí kontrolka, postupuj dle návodu k obsluze....
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW passat, rada
Nechci zakládat nové téma tak to dám sem. Ségra dostala nabídku od strejdy že ji dá takové auto jak je tady, má najeto ale půl mega, a bojí se jestli by to vydrželo ještě 200tis.km a 15let. Rok je to 2010. Vydrží to?
Mladá pěkná blondýnka.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW passat, rada
To je otázka pro tento pořad:
Ale vážně - bez toho, aby člověk o tom autě věděl víc informací a to auto viděl, projel se v něm, je to pouhé teoretizování, které je ve výslednu k ničemu.
Ale vážně - bez toho, aby člověk o tom autě věděl víc informací a to auto viděl, projel se v něm, je to pouhé teoretizování, které je ve výslednu k ničemu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW passat, rada
Tak jestli ji je "da", tak nic neriskuje a nezbyva to proste zkusit. Vydrzi/nevydrzi.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: VW passat, rada
Nevím, co máš za auto, resp. co to je za motor a jaký ročník. Pokud máš ale skutečně najeto jen tyhle km, nemusíš se ucpáním DPF vzrušovat. Na DPF není co repasovat, to jsou jen kecy a tahání peněz z kapsy. DPF se regeneruje automaticky při jízdě vyšší konstantní rychlostí. Pokud mu nedáš šanci a jezdíš neustále třeba město, filtr se může zaplnit a někdy je pak třeba vyvolat regeneraci nucenou. Dělá se to pomocí VAGu, zásadně ale za jízdy. Při regeneraci vzniká extrémně vysoká teplota a když se to udělá za klidu na dílně, je velká šance, že něco shoří, v lepším případě se jen zdeformuje.lupo222 píše:Četl jsem si o ucpávání a čištění DPF. Mám najeto 72000km a když jsem ho kupoval měl přesněji 67500km. Jezdím město 30%, mimo 50% a zbytek delši cesty( tam přes 60km). Zajímalo by mě, kdy bude ucpaný? Abych věděl zda mám už šetřit na nový nebo repasi.
K těm tvým diskům. Za 11 t. to prodává šejdíř importér a jen blázen to za ty peníze koupí. Disky se daj úspěšně rovnat a opravovat povrch. Jinak se dá na inzerát dneska sehnat jakýkoliv disk. Chce to hledat a vydržet chvíli. Ten zvuk zezadu nejspíš nevydává kolo. Nic moc tam není, ale pokud to není ložiskem, můžou ti viset motorek ruční brzdy, máš-li jí elektrickou. Ty se daj repasovat. Pokud visí, kolo se hřeje.
Re: VW passat, rada
Bob: me se libilo stanleyho vyjadreni "hovno prdel sracka uz nebude moje znacka"