Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
mno.... řB to už valstně napsal
ex moje (nyní kolegova) OctII 1,8TSI 4x4 scout MY2010 - asi ve 117tis km začala zničeho nic žrát wolej jaxfiň a přestala jet+spotřeba šla nahoru, tak šla pod kudlu.... skončilo to vynucenou generálkou motoru, bo kolemmpístů by člověk aji prst prostrčil (obrazně) + přetěsnění hlavy + nové turbo.... od té doby (cca rok/30 tis km) vše ok, kolega říká že jede jako nová, wolej nežere, turbo turbí, spotřeba je zpět v normálu
švára (úplně stejné auto, 2009, dovoz z OsterReichu) - ve stotřiceti tis km se mu to díky vůlím potkalo, dělal taky generálku a turbo a hlavu....
ale jinak je to fakt dobrý motor (speciálně ve scoutu) je extrémně tichý, pěkně jede, nemá až tak strašný turbolag, moc nežere .... akoráth halt okolo 120 tiskm vyžaduje více než stotisícovou investici, no...
ex moje (nyní kolegova) OctII 1,8TSI 4x4 scout MY2010 - asi ve 117tis km začala zničeho nic žrát wolej jaxfiň a přestala jet+spotřeba šla nahoru, tak šla pod kudlu.... skončilo to vynucenou generálkou motoru, bo kolemmpístů by člověk aji prst prostrčil (obrazně) + přetěsnění hlavy + nové turbo.... od té doby (cca rok/30 tis km) vše ok, kolega říká že jede jako nová, wolej nežere, turbo turbí, spotřeba je zpět v normálu
švára (úplně stejné auto, 2009, dovoz z OsterReichu) - ve stotřiceti tis km se mu to díky vůlím potkalo, dělal taky generálku a turbo a hlavu....
ale jinak je to fakt dobrý motor (speciálně ve scoutu) je extrémně tichý, pěkně jede, nemá až tak strašný turbolag, moc nežere .... akoráth halt okolo 120 tiskm vyžaduje více než stotisícovou investici, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Ale to je detail
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Najlepsie je zobrat kus po 10/2011...vtedy sa podla vsetkeho daval uz novy napinak (K) + pevnejsia retaz a taktiez sa vyriesil problem s tesnenim a uz to nezere olej...
Alebo auto s motorom po GO...
Inak to ma presne symptomy ako pisal PP.
Alebo auto s motorom po GO...
Inak to ma presne symptomy ako pisal PP.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
jste mě nepotěšili
takže kukat od 2012 nahoru.
2.0 TFSI 2010 nějaký podobný zázračný věci?
3.2 (2.8) FSI 188kW krám nebo se to hodí vzít? (v passatu to bylo za trest, ale tam byla VR6 s debilním automatem).
Nájezd tak 10 tkm ročně, čiže spotřebu nebo takové věci neřeším, ale co by mě opravdu nepotěšilo tak je zahučet kilem do pojízdítka.
takže kukat od 2012 nahoru.
2.0 TFSI 2010 nějaký podobný zázračný věci?
3.2 (2.8) FSI 188kW krám nebo se to hodí vzít? (v passatu to bylo za trest, ale tam byla VR6 s debilním automatem).
Nájezd tak 10 tkm ročně, čiže spotřebu nebo takové věci neřeším, ale co by mě opravdu nepotěšilo tak je zahučet kilem do pojízdítka.
Slow and serious
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ta info o 10/2011 plati pre skodovku...takze pre Audi moze aj nemusi platit iny cas
Kazdopadne 2.0 TFSI je uplne iny motor a prave problemy ktore su spojene s 1.2, 1.4 a 1.8 tam nie su...taktiez ta 3.2 by mala byt slusny drzak a pri tom najazde bych urcite isiel do nej...ma nadherny zvuk, iked je trosku uzranejsi ako bavorske R6...
Co mi pripomina jak som minuly vikend v prahe obzeral minulu A4 s 3.2 quattro a MT
Kazdopadne 2.0 TFSI je uplne iny motor a prave problemy ktore su spojene s 1.2, 1.4 a 1.8 tam nie su...taktiez ta 3.2 by mala byt slusny drzak a pri tom najazde bych urcite isiel do nej...ma nadherny zvuk, iked je trosku uzranejsi ako bavorske R6...
Co mi pripomina jak som minuly vikend v prahe obzeral minulu A4 s 3.2 quattro a MT
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
jo, esli si zpomínám správně, tak jaxem se rozhodoval mezi 330ix a A4 3,2FSI quattro, o té (řečené/psané) užranosti 3.2FSI sem taky slyšel/četl ale navíc někde sem četl o četnějších problémech s rozvody 3,2FSI (ale v A6, o A4 ani slovo)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ne ne, bohuzel...asi som sa trosku zle vyjadril...stala na parkovisku vedla mna a mojmu zvedavemu oku neuslo ze to je 3,2 quattro a ze ma v interieri manual
Co viem tak napredaj nebola urcite...
Co viem tak napredaj nebola urcite...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Když jsem si to chtěl v lednu koupit, tak mi bylo na IVG řečeno, že není zájem tohle auto prodávat a proto nemohu čekat ani 1% slevy, protože tohle nemá žádnou podporu z fabriky. Tak co vlastně chcou??
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- noveautičko
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: stř 15 dub 19:17
- Bydliště: ČR
Re: Volkswagen obecne
Já být VW tak asi přestanu prodávat na pár let auta uplně..udělaj si aspoň zatím pořádek a začnou znova..
Češi dokázali, že VW podvádí s emisemi i v Evropě. VW už nezapírá http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ces ... -nezapira/
Češi dokázali, že VW podvádí s emisemi i v Evropě. VW už nezapírá http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ces ... -nezapira/