Sportovni limuzina/coupe pomoct
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
V manuálu to bylo úplně jiné auto, nicméně koncern tomu stejně ujede.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Tak to v tom pripade nebylo nic od Subaru, Legacy spec.B (2003-2009) melo jen klasicky AT 5°HDM (po faceliftu s padly) nebo 6°MT. Vykon byl vzdy 180kw a ten AT mel oproti serii zkracene prevody.řidičBOB píše:to, co jsem měl já, nemělo klasický AT, ale robotizovaný, což bylo úplné peklo na zemi! Virtuální převodové stupně, jsou zlo.
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Tak to bylo HDMko...prostě to byla mrdka. Jinak Legacy 3.0R. Možná někde dohledám i fotky...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
NZG: chtel jsi rict, ze ten MT mel zkracene prevody, ne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Pokud to nemusí mít pohon zadních kol, tak by ta Laguna nebyla tak špatná volba:
http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype= ... sort&dtr=s
Bohužel taky cvalík, takže i když 150kW tak jen 1kW na 10kg
http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype= ... sort&dtr=s
Bohužel taky cvalík, takže i když 150kW tak jen 1kW na 10kg
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Mícháte tady 2 modely dohromady... 3.0R mělo automat a specB mělo tlumiče bilstein a výlučně 6° krátkej manuál z STi
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Spec.B je i v AT, mozna ho dokonce i Zdeny mel.Sklenka píše:Mícháte tady 2 modely dohromady... 3.0R mělo automat a specB mělo tlumiče bilstein a výlučně 6° krátkej manuál z STi
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=332475
a oproti 3.0R ma jine Final drive ratio 3.27 vs 3.08
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=114279
Outback 3.6R / ex-Outback 3.0R / Forester 2.0X / ex-Legacy 2.0i
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Buďte v klidu, Zdenyho auta vykazují v diskuzích pravidelně až neuvěřitelně nízkou spotřebu a to vůbec nemluvím o levném provozu. Žádné díly a nic se nesype, na rozdíl od neměcké konkurence, samozřejmě. Je to štístko.
Tazateli těžko radit, v podstatě sám neví co chce. Do doporučení se vejde vw up! 1.0i stejně jako Passat b5.5 W8.
Tazateli těžko radit, v podstatě sám neví co chce. Do doporučení se vejde vw up! 1.0i stejně jako Passat b5.5 W8.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Ty woe, to sou perly! Subaru a robotizovaný automat ROFLřidičBOB píše:to, co jsem měl já, nemělo klasický AT, ale robotizovaný, což bylo úplné peklo na zemi! Virtuální převodové stupně, jsou zlo.
Ty datle, tam je HDM nejklasičtější koncepce, bavíme se o Legacy IV řady SpecB 180kW H6 alisa 245HP s 3,0 motorem a 5°automatem. Jakej robot,. čoveče? Jsi dost vedle mimo.
Jinak k tomu, co tě pozávodí, nebo ne to napíšu jen jednu historku: kdysi dávno, tak 3 roky zopět, jsem jel s kolegou z nějaké cesty domů do SˇK. On jel s Audi A6 3,TDI Quattro, já se svým Legem. Byl sníh-podotýkám a wo tom to je! Žebral, ať mu to půjčím, že by se chtěl svézt. Tak u Suchého Vrchu jsme se přehodili s tím, že jel kus do kopce a pak do Červené vody asi 15km z kopce a v Č. Vodě že se vrátíme zpět. Vyjeli jsme. pro mě šok, pro něj šok. pro mě, protože ten německej zázrak byl úděsnej- Těžký předek nasněhu, parádička, můžeš mít čtyři kvatra nezmužeš nic, o trochu vyšší nájezd do zatáčky a auto si vesele pokračuje rovně. Pro něj šok - tam, kde čekal, že pojede s obtížemi do zatáčky, profrčel, aniž se auto někam hrnulo či jelo v přímce ven. Takže závěr provní - těžký předek v naftové Audi. Zkušenost druhá - radost z jízdy. Tak mrtvý nic jsem řídil snad v dobách, kdy jsem měl ještě Moskviče. Volantem musím zatočit asi tak desetkrát, než přejedu rejd z plný levý do plný prvaý. U SpecB díky strmému řízení to jenecelý 23/4 otáčky. Věc další - posezení. Zatímco v SpecB díky sporiotvním sedčkám (měl jsem kůži, tedy rozumněj koženku) mě nebolely záda. Příjmený sedák a perfektní boční vedení. V A6 - tvrdolín, tlačící do zad. Když jsem se vystřídal zpátky, zcela bez nadsázky kamarád prohlísil, že už těm bláznům (rozumněj nadšencům Subaru) věří. Tak se tak blbě usmíval, když vylezl. A to najel bratru 20 km.
To samé jsme zopakovali na jaře, bez sněhu, o pár měsíců později. Jenže tenrkát jel on na SC a já kus sním, takže řídil asi 80km. Tenkrát vylzel a prohlásil, že k čemu mi je 250 naftových koní, když auto jede jen rovně a zbytek cesty je jen rvačka, kdo z koho. Tak, jako všichni, co Legacy měli (případně i jiný model z této doby = 2005-2007) tak i on do puntíku povtrdil obecně známý fakt - Subaru není o rychlosti, Subaru je o zážitku z jízdy. Tam, kde "kdejaké TSFI" na rovině ujede (aby ne, díky přeplňovanému motoru), tak v prvních kopcích a zatáčkách ho nejen dojedeš, ale ukážeš mu koncovky. Tam slovutná Oktávka končí, beznadějně končí.
Toliko oježdění se SpecB.
A jak jsem již napsal, Subaru není o rychlosti, de facto ani o zrychelní (mimo WRX, STI či XT). jeho síla je plně zcela jinde a jen blb srovnává nějaký zrychlení a let po dálnici 250km/h.
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Je to tak. jenže ty moje ji nevykazují, ony ji mají. Já se netajím tím, že jakožto OSVČ si benzín hradím sám a tudíž mi jde o to, abych dojel ke klientovi co nejlevněji. Nemám touhu se mlátit v hru´d a házer rameny, že "neska sem to dal za 15". Ne, mě hřeje, když dneska jsem to dal s 2,0R za 6,4 (Šumperk Štětí Sˇumperk). A wo tom to je. Servsi je taový, jaký je. Na legacy jsem naštěstí platil pouze jen předepsané úkony, nebýt konstrukční vady na 2hmotě od Valea. Ta se nepovedla a ve 120tkm mě to stálo 12 za 1hmotu z Forstera, který tuto vadu nevykazuje. Éto býlo vsjo. Jiank olej, filtry, nějaký čípek či stabilizátor, resp. silentblok. SPotřební díly. Motor a td. cajk. Koroze nula. Tak proč se nepochlubit? není za co se stydět. Nejsem ta jezdící katastrofa, jak někdo psal, že do er7 vrazil za rok 350 papírů. Ten člověk byl blb, nebo blázen, nebo nejspíše obě dohromady. Já krvácím, když platím POV/HAV 13 papírů ročně a jde mi to proti strsti, natož nějaký enormní servisy. kdeže...!Jelass píše:Buďte v klidu, Zdenyho auta vykazují v diskuzích pravidelně až neuvěřitelně nízkou spotřebu a to vůbec nemluvím o levném provozu. Žádné díly a nic se nesype, na rozdíl od neměcké konkurence, samozřejmě. Je to štístko.
Tazateli těžko radit, v podstatě sám neví co chce. Do doporučení se vejde vw up! 1.0i stejně jako Passat b5.5 W8.