Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
B8 jsou v MX-5 komunitě velmi oblíbenou komoditou - platí za kvalitní sázku na jistotu... O životnost bych vůbec neměl strach ani v případě těžkého Z4.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Deed is done... H+R a yellows objednány.
Otázka pro ty co už na modrobílé vrtuli yellows mají: horní uložení KoniSport a OEM tlumičůje kompatibilní ? Jde mi hlavně o předek, chcu tam dát nové uložení.
Otázka pro ty co už na modrobílé vrtuli yellows mají: horní uložení KoniSport a OEM tlumičůje kompatibilní ? Jde mi hlavně o předek, chcu tam dát nové uložení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Jestli myslíš OEM uložení a Koni Sport, tak nikdy nebyl problem.
RWD
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
dík
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Heh, a já objednal ty B12. Tak jsem zvědav na tvé reference.
Rychlá otázka: co všechno vyměnit na E91 při sto tisících?
Rychlá otázka: co všechno vyměnit na E91 při sto tisících?
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
já dělal tohle:
motorový olej
olej v převodovce
olej v diffech
olej v xdrive
filtr mot.oleje
filtr vzduch + mikrofiltr
palivový filtr
svíčky+cívky
brzdovka, náplň spojky
chladící kapalina
motorový olej
olej v převodovce
olej v diffech
olej v xdrive
filtr mot.oleje
filtr vzduch + mikrofiltr
palivový filtr
svíčky+cívky
brzdovka, náplň spojky
chladící kapalina
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
nnzč
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
koně aji pružiny, pardoň Koni aji pružiny už sou doma.... fčíl musím ešče s michalem doladit dateily co dokoupit )uložení pružin, prachovky, dorazy) a pudou na auto.... už sa těším.... ty KW sou definitivně po smrti, neska to zas bylo - při každých ostrých brzdách do zatáčky sa to vlní jak užovka....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost
Už si nastudoval štelování? Předek by měl být šroubem z pod haubny, ale zadek bývá při demontáži tlumiče, musí se zmačknout na doraz a pootáčet. Uměl jsem to i na autě, že jsem si ho vyvěsil z ramene jen na horní uložení. Pokud si dobře vzpomínám základní nastavení jsem měl na 1/3 od max. tvrdýho a moc už jsem to neladil. Ale může to být samozřejmě dle každýho auta a uživatele odlišný.
RWD