Sportovni limuzina/coupe pomoct
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 02 úno 14:38
Sportovni limuzina/coupe pomoct
Zdravim potrebuju poradit jaky auto si mam vybrat tak do 250 tisic chtel bych neco rychlejsiho spotrebu tak do 11L rv 2006 200Tkm dival jsem se treba na bmw 320si,320coupe audi,mercedes,volkswagen diky za rady
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Jedině Octavia RS TDI. Nic lepčejšího není.
Za 250 bych třebas zvážil Subaru Legacy SpecB sedan. Tebou zmíněné se mu nevyrovnají, co do jízdních vlastností, ale zejména do spolehlivosti. Jako bonbus budeš mít 4x4 a na silnici se nebudeš denně potkávat s 1000 majiteli stejné značky.
Výkon 245 HP, šestiválec, spotřeba 9-XX dle toho, jak se cítíš:-) Auto levné na provoz (to není vtip, protože v kontextu auta této koncepce a třídy to je opravdu levné, díky druhovýrobě a zejména velmi dobré servisní síti lidí, co se v Subaru vyznají a umí to opravit, ne jen měnit drahé díly). Motory vydrží neskutečné porce, mají spolehlivý řetězový rozvod, bezúdržbový, pohon je velice odolný, jízda baví, trakce výtečná. Navíc - to ber pouze jako subjekitvní dojem - v sedanu je to vysoce elegantní auto.
https://www.google.cz/search?q=Subaru+L ... 73&bih=852
PS: já vůl ho měl a v pomatení smylsů jsem ho prodal. Dodnes = 2 roky se mlátím do hlavy. Jenže pozdě Bycha honit.
Za 250 bych třebas zvážil Subaru Legacy SpecB sedan. Tebou zmíněné se mu nevyrovnají, co do jízdních vlastností, ale zejména do spolehlivosti. Jako bonbus budeš mít 4x4 a na silnici se nebudeš denně potkávat s 1000 majiteli stejné značky.
Výkon 245 HP, šestiválec, spotřeba 9-XX dle toho, jak se cítíš:-) Auto levné na provoz (to není vtip, protože v kontextu auta této koncepce a třídy to je opravdu levné, díky druhovýrobě a zejména velmi dobré servisní síti lidí, co se v Subaru vyznají a umí to opravit, ne jen měnit drahé díly). Motory vydrží neskutečné porce, mají spolehlivý řetězový rozvod, bezúdržbový, pohon je velice odolný, jízda baví, trakce výtečná. Navíc - to ber pouze jako subjekitvní dojem - v sedanu je to vysoce elegantní auto.
https://www.google.cz/search?q=Subaru+L ... 73&bih=852
PS: já vůl ho měl a v pomatení smylsů jsem ho prodal. Dodnes = 2 roky se mlátím do hlavy. Jenže pozdě Bycha honit.
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Je. RS TDI DSG.zdeny píše:Jedině Octavia RS TDI. Nic lepčejšího není.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
zdeny: jel jsi v tom autě, které doporučuješ? Já v tom x měsíců jezdil a tedy vcelku hrozné! Nebudeme se bavit o interiéru, ale čistě jízdní vlastnosti stojí za hovno a motor taky. Moje verze měla tuším 260k a pozávodilo mne kdejaké 2.0TSI s prstem v nose a to dokonce i na pružné zrychlení...
SPORT SHARP a plyn podlaha
SPORT SHARP a plyn podlaha
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
SpecB mělo snad formálně 300 koní? Měl to kamarád asi před deseti lety. Tehy to bylo v rámci nabídky zajímavé auto. Tuším že to mělo snad jen čtyřstupňový automat? Nebo už to byla moderní verze s 5AT? Byl v tom furt za 14. Je pravda, že motor využíval. Reálně jezdit s tím pod 11 asi nepůjde.
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Jestli chceš raritní auto, který často nepotkáš, tak třeba Laguna GT Coupé. Benzín se dělal 2.0T a 3.0V6. Samozřejmě také osvědčené dýzly jsou v nabídce. A jezdí jich míň než Subaru.
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
To Bob : píše, že ho měl....
Třeba mu nejde jen o pružné zrychlení v přímce....
Třeba mu nejde jen o pružné zrychlení v přímce....
MG - radost až na kost.
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Ono by to taky chtelo znat prevodove pomery toho 5°automatu. Dlouhy prevody a je hotovo.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
to, co jsem měl já, nemělo klasický AT, ale robotizovaný, což bylo úplné peklo na zemi! Virtuální převodové stupně, jsou zlo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Sportovni limuzina/coupe pomoct
Tak to vubec, sem si rikal ze to prerazovani bylo nejaky tichy. On psal ze mel SpecB coz by mel byt 6°MT, to bude jina liga.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/